Dit is ook bizar: https://japantoday.com/ca(...)tionwide-tally-5-943quote:Op woensdag 6 januari 2021 11:47 schreef Simmertje het volgende:
Sprak trouwens vandaag een Japanse maat van mij die een Tokyo woont. Hij weet het ook allemaal niet zo goed meer, veel bedrijven daar zijn gewoon de sjaak. Geen funding vanuit de overheid en daarnaast een dramatisch sociaalstelsel. Feesten in clubs die afgelopen tijd gewoon door zijn gegaan omdat ze wel moeten om te overleven en de overheid die daar kennelijk weinig tot niets aan kan doen.
Voor de mensen die denken dat elk land in Azië het prima geregeld heeft.
Er zijn allerlei verklaringen voor je observaties. Je kiestver 1 uit die je leuk vindt en geloofd daar in tegenwoordig.quote:
Zeg ik dan dat het vreemd is?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
is toch ook niet zo vreemd na een vakantie, ik was maandag in het centrum van Amsterdam en het was gewoon stil
Uh nee.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:28 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Er zijn allerlei verklaringen voor je observaties. Je kiestver 1 uit die je leuk vindt en geloofd daar in tegenwoordig.
Jawel hoor. Alleen dit laat al zien dat er meningen zijn.quote:
Maar dat weet je niet. Je weet alleen hoeveel mensen er besmet zijn van de mensen die je hebt getest.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:27 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Dit is ook bizar: https://japantoday.com/ca(...)tionwide-tally-5-943
1.591 positieve tests op een totaal aantal tests van... 4.477! Reken het percentage positief getest maar uit. In Tokyo dan. Op nationaal niveau valt het nog wel mee. Wat voor cijfers zouden wij hebben als we zo weinig zouden testen? Is ook zeker niet zo dat alle Aziatische landen massaal testen.
Ja maar toen werd je ook alleen getest als je naar het ziekenhuis ging.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:00 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wat ik bedoel:
[..]
Dus de aarde is plat is een valide mening ondanks dat ie te weerleggen is. Prima.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:30 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Jawel hoor. Alleen dit laat al zien dat er meningen zijn.
Die je nu kunt opvragen gaan over voorgaande weken, daarom ben ik benieuwd naar die van de komende weken.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:21 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Toch laat mobiliteitsdata zien dat we laag zitten qua reisbewegingen. Dat was laatst op tv.
Welke mening hang jij aan?
Het woordje valide plak jij er nu stiekem bij...quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:32 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dus de aarde is plat is een valide mening ondanks dat ie te weerleggen is. Prima.
Dus je beschouwt je mening als niet valide?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:39 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Het woordje valide plak jij er nu stiekem bij...
Nu 11 dagen na de Kerst. Die echte stijging gaat er niet meer komen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:40 schreef Noek het volgende:
Nou, heb hier 2 weken gelezen dat het gourmetten wel een overstroming van de zorg zou veroorzaken dus ik wacht nog steeds in spanning af. It ain't over till it's over!
Welke van mijn vele meningen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:41 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dus je beschouwt je mening als niet valide?
We hebben oud en nieuw nog.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nu 11 dagen na de Kerst. Die echte stijging gaat er niet meer komen.
Fake news dus.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Zelfde als Thanksgiving in de VS. Er wordt elke keer vrij makkelijk geroepen dat bepaalde landelijke gebeurtenissen een desastreuze impact gaan hebben en 'wacht maar af' enzo, maar er zijn weinig eenmalige activiteiten bekend die, sinds corona serieus genomen wordt, echt voor een landsbreede significante toename hebben gezorgd.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Nee, die zijn gewoon bezorgd!quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:46 schreef Noek het volgende:
[..]
Fake news dus.
Die users kunnen we dus prima doorverwijzen naar BNW als ze weer als een onheilsprofeet gaan roeptoeteren.
Je eerder gestelde mening, niet terug krabbelen nu dan he.quote:
Als vrouw kun je het sowieso nooit goed doen. Of je bent een carrièrebitch, of je hebt een "baantje" of je bent een huismuts. Gewoon lekker doen wat jou en je gezin gelukkig maakt en de rest kan de pip krijgenquote:Op woensdag 6 januari 2021 11:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is jammer genoeg met veel dingen tegenwoordig tegenwoordig, de nuance is op veel plekken verdwenen.
Mijn vrouw heeft een goede baan maar zegt: Ik werk 3 dagen in de week, ben blij, zit hier op mn plek en het is prima. Het antwoord dat ze vaak krijgt (tijdens verjaardagen enzo): "MAar wil je dan niet verder groeien? Wil je dan thuis voor de kinderen gaan zorgen?"
Oftewel, waar mn vrouw zegt dat ze blij is waar ze zit, wordt dat vaak vertaald naar: Je hebt geen ambitie en wil thuis gaan zitten en de hele dag voor de kids zorgen.
De compliance in Nederland is ook extreem hoog. Bij ons is de 1.5 meter veel beter ingeburgerd dan in de 'mask-up'bananenrepublieken als de VS. Dat werkt nog beter dan met 20 man met maskers op in een ruimte.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zelfde als Thanksgiving in de VS. Er wordt elke keer vrij makkelijk geroepen dat bepaalde landelijke gebeurtenissen een desastreuze impact gaan hebben en 'wacht maar af' enzo, maar er zijn weinig eenmalige activiteiten bekend die, sinds corona serieus genomen wordt, echt voor een landsbreede significante toename hebben gezorgd.
Thanksgiving in Canada:quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:48 schreef VoMy het volgende:
[..]
Zelfde als Thanksgiving in de VS. Er wordt elke keer vrij makkelijk geroepen dat bepaalde landelijke gebeurtenissen een desastreuze impact gaan hebben en 'wacht maar af' enzo, maar er zijn weinig eenmalige activiteiten bekend die, sinds corona serieus genomen wordt, echt voor een landsbreede significante toename hebben gezorgd.
Zit hem nu te kijken, tot nu toe ook wel hetzelfde.quote:Op woensdag 6 januari 2021 12:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Toevallig eergister gekeken. Vond hem wel geinig ja. Niet briljant. 7/10
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |