abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197242432
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 11:47 schreef Simmertje het volgende:
Sprak trouwens vandaag een Japanse maat van mij die een Tokyo woont. Hij weet het ook allemaal niet zo goed meer, veel bedrijven daar zijn gewoon de sjaak. Geen funding vanuit de overheid en daarnaast een dramatisch sociaalstelsel. Feesten in clubs die afgelopen tijd gewoon door zijn gegaan omdat ze wel moeten om te overleven en de overheid die daar kennelijk weinig tot niets aan kan doen.

Voor de mensen die denken dat elk land in Azië het prima geregeld heeft.
Dit is ook bizar: https://japantoday.com/ca(...)tionwide-tally-5-943

1.591 positieve tests op een totaal aantal tests van... 4.477! Reken het percentage positief getest maar uit. In Tokyo dan. Op nationaal niveau valt het nog wel mee. Wat voor cijfers zouden wij hebben als we zo weinig zouden testen? Is ook zeker niet zo dat alle Aziatische landen massaal testen.
pi_197242444
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:26 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Leg maar uit dan. :)
Er zijn allerlei verklaringen voor je observaties. Je kiestver 1 uit die je leuk vindt en geloofd daar in tegenwoordig.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197242450
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:19 schreef Tarado het volgende:

[..]

is toch ook niet zo vreemd na een vakantie, ik was maandag in het centrum van Amsterdam en het was gewoon stil
Zeg ik dan dat het vreemd is?
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_197242460
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:28 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Er zijn allerlei verklaringen voor je observaties. Je kiestver 1 uit die je leuk vindt en geloofd daar in tegenwoordig.
Uh nee.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
pi_197242468
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:29 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Uh nee.
Jawel hoor. Alleen dit laat al zien dat er meningen zijn.
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_197242479
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:27 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Dit is ook bizar: https://japantoday.com/ca(...)tionwide-tally-5-943

1.591 positieve tests op een totaal aantal tests van... 4.477! Reken het percentage positief getest maar uit. In Tokyo dan. Op nationaal niveau valt het nog wel mee. Wat voor cijfers zouden wij hebben als we zo weinig zouden testen? Is ook zeker niet zo dat alle Aziatische landen massaal testen.
Maar dat weet je niet. Je weet alleen hoeveel mensen er besmet zijn van de mensen die je hebt getest.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pi_197242492
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:00 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dit is eigenlijk wat ik bedoel:
[..]

Ja maar toen werd je ook alleen getest als je naar het ziekenhuis ging.
pi_197242498
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:30 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Jawel hoor. Alleen dit laat al zien dat er meningen zijn.
Dus de aarde is plat is een valide mening ondanks dat ie te weerleggen is. Prima. :)
[..]
pi_197242572
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:21 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Toch laat mobiliteitsdata zien dat we laag zitten qua reisbewegingen. Dat was laatst op tv.
Welke mening hang jij aan?
Die je nu kunt opvragen gaan over voorgaande weken, daarom ben ik benieuwd naar die van de komende weken.
blablablabla
pi_197242619
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:32 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Dus de aarde is plat is een valide mening ondanks dat ie te weerleggen is. Prima. :)
Het woordje valide plak jij er nu stiekem bij...
pi_197242642
Nou, heb hier 2 weken gelezen dat het gourmetten wel een overstroming van de zorg zou veroorzaken dus ik wacht nog steeds in spanning af. It ain't over till it's over!
Go hard or go home
pi_197242654
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:39 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Het woordje valide plak jij er nu stiekem bij...
Dus je beschouwt je mening als niet valide?
[..]
pi_197242676
Trouwens ook interessant als je kijkt hoeveel er überhaupt getest wordt in Aziatische landen per hoofd van de bevolking in vergelijking met Nederland: link

Van China is het totale aantal überhaupt niet bekend, wel altijd de markante berichten in de media als ze een hele stad testen bij een uitbraak, maar niet hoeveel er nu eigenlijk in het hele land getest wordt.

Van de andere landen is het moeilijk om conclusies te trekken. Aantal tests (en percentage positief getest) kan van alles betekenen, het kan ook zijn dat er gewoon heel weinig mensen klachten hebben of in contact zijn geweest met een besmet persoon. Maar ik hoor ook wel verhalen uit bijvoorbeeld Thailand dat mensen daar gewoon met symptomen aan het werk gaan, en dat ze wel zo'n beetje hun longen moeten ophoesten voor ze zich laten testen. Je krijgt toch het gevoel dat de lage cijfers in sommige Aziatische landen vooral laag zijn doordat er weinig getest wordt. Als er dan in Japan een omaatje doodgaat aan longontsteking, zoek dan maar eens uit of het door griep, Covid of iets anders kwam.
  woensdag 6 januari 2021 @ 12:44:29 #114
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_197242704
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:40 schreef Noek het volgende:
Nou, heb hier 2 weken gelezen dat het gourmetten wel een overstroming van de zorg zou veroorzaken dus ik wacht nog steeds in spanning af. It ain't over till it's over!
Nu 11 dagen na de Kerst. Die echte stijging gaat er niet meer komen.
pi_197242708
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:41 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Dus je beschouwt je mening als niet valide?
Welke van mijn vele meningen?
pi_197242710
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:44 schreef Zwansen het volgende:

[..]

We hebben oud en nieuw nog.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_197242744
quote:

[..]

Fake news dus.
Die users kunnen we dus prima doorverwijzen naar BNW als ze weer als een onheilsprofeet gaan roeptoeteren.
Go hard or go home
  woensdag 6 januari 2021 @ 12:48:46 #118
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197242781
quote:

[..]

Zelfde als Thanksgiving in de VS. Er wordt elke keer vrij makkelijk geroepen dat bepaalde landelijke gebeurtenissen een desastreuze impact gaan hebben en 'wacht maar af' enzo, maar er zijn weinig eenmalige activiteiten bekend die, sinds corona serieus genomen wordt, echt voor een landsbreede significante toename hebben gezorgd.
Antifa
  woensdag 6 januari 2021 @ 12:49:14 #119
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_197242794
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:46 schreef Noek het volgende:

[..]

Fake news dus.
Die users kunnen we dus prima doorverwijzen naar BNW als ze weer als een onheilsprofeet gaan roeptoeteren.
Nee, die zijn gewoon bezorgd!
Antifa
pi_197242879
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:49 schreef VoMy het volgende:

[..]

Nee, die zijn gewoon bezorgd!
Oh, is dat 't?
Wat lief!
Go hard or go home
pi_197242901
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:44 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Welke van mijn vele meningen?
Je eerder gestelde mening, niet terug krabbelen nu dan he. :)
[..]
  woensdag 6 januari 2021 @ 12:58:46 #122
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_197242930
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 11:37 schreef chratnox het volgende:

[..]

Dat is jammer genoeg met veel dingen tegenwoordig tegenwoordig, de nuance is op veel plekken verdwenen.

Mijn vrouw heeft een goede baan maar zegt: Ik werk 3 dagen in de week, ben blij, zit hier op mn plek en het is prima. Het antwoord dat ze vaak krijgt (tijdens verjaardagen enzo): "MAar wil je dan niet verder groeien? Wil je dan thuis voor de kinderen gaan zorgen?"

Oftewel, waar mn vrouw zegt dat ze blij is waar ze zit, wordt dat vaak vertaald naar: Je hebt geen ambitie en wil thuis gaan zitten en de hele dag voor de kids zorgen.
Als vrouw kun je het sowieso nooit goed doen. Of je bent een carrièrebitch, of je hebt een "baantje" of je bent een huismuts. Gewoon lekker doen wat jou en je gezin gelukkig maakt en de rest kan de pip krijgen ^O^
pi_197242935
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:48 schreef VoMy het volgende:

[..]

Zelfde als Thanksgiving in de VS. Er wordt elke keer vrij makkelijk geroepen dat bepaalde landelijke gebeurtenissen een desastreuze impact gaan hebben en 'wacht maar af' enzo, maar er zijn weinig eenmalige activiteiten bekend die, sinds corona serieus genomen wordt, echt voor een landsbreede significante toename hebben gezorgd.
De compliance in Nederland is ook extreem hoog. Bij ons is de 1.5 meter veel beter ingeburgerd dan in de 'mask-up'bananenrepublieken als de VS. Dat werkt nog beter dan met 20 man met maskers op in een ruimte.
pi_197242949
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:48 schreef VoMy het volgende:

[..]

Thanksgiving in Canada:

twitter
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_197242959
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:26 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Toevallig eergister gekeken. Vond hem wel geinig ja. Niet briljant. 7/10
Zit hem nu te kijken, tot nu toe ook wel hetzelfde.

Bijzonder de persoon die zegt dat de media ons al vanaf het begin hebben gewaarschuwd dat corona eraan zat te komen maar dat het domme volk het ontkend zou hebben. Ik neem aan dat dit een slecht uitgewerkte grap is. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')