abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197242176
Moest vandaag weer naar Maastricht met de trein voor m'n ogen maar het lijkt in het OV ook weer een stuk drukker dan vorige weken. Ondanks dat de kerstvakantie dit jaar eigenlijk niet zou moeten bestaan.

Benieuwd of dat straks terug te zien is in de cijfers.
blablablabla
pi_197242177
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:06 schreef Mr.Sandman het volgende:
Je kunt 10 mensen testen, 10 positieve uitslagen. Het kan zijn dat, als je de hele bevolking zou testen, er verder geen positieve uitslagen zouden zijn.

Je kunt 10 mensen testen, 10 positieve uitslagen. Het kan zijn dat, als je de hele bevolking zou testen, dit slecht een heel klein deel blijkt van het totaal.

Uiteindelijk weet je per definitie niets.
En daarom zijn zaken als waarschijnlijkheid en onzekerheidsintervallen in het leven geroepen. Als we er zo in zouden gaan dan kan de halve wetenschappelijke wereld wel opdoeken.
I'll give you something to do
pi_197242203
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:10 schreef galantis het volgende:

[..]

En daarom zijn zaken als waarschijnlijkheid en onzekerheidsintervallen in het leven geroepen. Als we er zo in zouden gaan dan kan de halve wetenschappelijke wereld wel opdoeken.
Toch is de headline: '6432 nieuwe besmettingen'. Compleet nutteloze medeling waarmee je helemaal niets kan.

Ik heb vandaag 4 duiven gezien, gisteren waren dat er nog 20. 'Duiven sterven in rap tempo uit'.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
  woensdag 6 januari 2021 @ 12:14:40 #79
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_197242226
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 11:34 schreef Scrummie het volgende:
Mooi was de tijd dat STEEEEEVE/aardappelhoofd hier een running gag was.

Maar dat zal het gros van de users niet kenen denk ik :).
Dat was echt in het prille begin nog _O_
Oldschool *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_197242229
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:12 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

Toch is de headline: '6432 nieuwe besmettingen'. Compleet nutteloze medeling waarmee je helemaal niets kan.

Ik heb vandaag 4 duiven gezien, gisteren waren dat er nog 20. 'Duiven sterven in rap tempo uit'.
Daarom vond ik de manier waarop RTL het de laatste dagen deed wel fijn: 6432 besmettingen, weekgemiddelde is lager dan vorige week oid

Die 6432 is leuk om erbij te noemen, maar de tweede is interessanter
pi_197242234
quote:

[..]

Tja dat is de media. Zolang je op dezelfde manier blijft testen zeggen die cijfers wel degelijk iets. Conclusies moet je dan wel voorzichtig mee zijn.
Maar er zo gereserveerd in gaan brengt je helemaal nergens.
I'll give you something to do
pi_197242237
quote:
1s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:14 schreef StateOfMind het volgende:

[..]

Dat was echt in het prille begin nog _O_
Olschool *O*
Misschien tegen de tijd als dit topic een jaar bestaat eens een terugblik maken met wat memorabele momenten in een jaar tijd.
pi_197242241
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 11:40 schreef Elan het volgende:
Dus hoe je die cijfers ook interpreteert gaat het op het moment volgens de deskundigen in elk geval eerder de slechte dan de goede kant op
De positieve testen dalen. De ziekenhuisopnames lopen daarop achter.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_197242268
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:10 schreef Elan het volgende:
Moest vandaag weer naar Maastricht met de trein voor m'n ogen maar het lijkt in het OV ook weer een stuk drukker dan vorige weken. Ondanks dat de kerstvakantie dit jaar eigenlijk niet zou moeten bestaan.

Op straat onderweg was het maandag ook weer beduidend drukker.
It's better to regret something you did than something you didn't do
pi_197242291
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 11:59 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Waar je in maart het omgekeerde had met de lockdown:
- Lekker weer op komst
- Je kon prima in de tuin zitten met vrienden/familie
- Je kon nog buiten sporten
- Winkels waren nog open
Ja dit inderdaad. Weet niet hoe anderen het hebben beleefd, maar mijn herinnering aan maart is dat ik 2-3 weken echt wel thuis ben gebleven behalve korte bezoekjes aan de supermarkt 1-2x per week. Dat was even goed te doen maar ik realiseerde me ook wel snel dat dat geen manier van leven is. Eind maart werd het alweer beter weer en ben ik veel gaan fietsen, en tegen april zaten we volop in de 'ophef' over hoe druk het met pasen wel niet was in de parken en natuurgebieden.

Het is wat raar om te zeggen, maar achteraf gezien is corona eigenlijk wel op het 'juiste' moment in ons land binnengekomen...
pi_197242305
quote:

[..]

Zegt de msm dit of wetenschappers?
Maar ja, het blijven 2 meningen natuurlijk.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 6 januari 2021 @ 12:19:43 #87
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197242308
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:17 schreef Luke83 het volgende:

[..]

Op straat onderweg was het maandag ook weer beduidend drukker.
is toch ook niet zo vreemd na een vakantie, ik was maandag in het centrum van Amsterdam en het was gewoon stil
pi_197242317
quote:
7s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:15 schreef vosss het volgende:

[..]

De positieve testen dalen. De ziekenhuisopnames lopen daarop achter.
Maar het percentage positief daalt niet. We gaan komende dagen zien hoe dat zich gaat ontwikkelen.
blablablabla
pi_197242324
In het kader van ‘Andere Tijden’ over 2020. ‘Death to 2020’ op Netflix is wel een goede start.

Van de makers van Black Mirror.
pi_197242344
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:10 schreef Elan het volgende:

Toch laat mobiliteitsdata zien dat we laag zitten qua reisbewegingen. Dat was laatst op tv.
Welke mening hang jij aan?
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  woensdag 6 januari 2021 @ 12:22:40 #91
131800 Tarado
capô de fusca
pi_197242361
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:20 schreef chratnox het volgende:
In het kader van ‘Andere Tijden’ over 2020. ‘Death to 2020’ op Netflix is wel een goede start.

ik wacht tot 2025 om dat te bekijken, nu nog niet zo'n zin
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 januari 2021 @ 12:23:20 #92
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_197242369
Er zijn een paar positieve signalen, maar ook nog genoeg negatieve signalen, dus dat ze geen risico gaan lopen terwijl de ziekenhuizen zo belachelijk vol zitten is toch niks om verbaasd over te zijn? Snap dat echt niet hoor.

Ja, aantal nieuwe besmettingen per dag lijkt te dalen, maar ondertussen stijgt het percentage positieve testen wel.

Ja, aantal ziekenhuisopnames per dag lijkt te dalen, maar ondertussen stromen er nog steeds meer patiënten in dan uit.

Dan heb je nog de vraagtekens omtrent de mutatie en feestdagen.

Denk dat verzwaren echt weinig toe gaat voegen, maar dat versoepelen er niet in zit lijkt mij eigenlijk wel duidelijk.
pi_197242372
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:19 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Zegt de msm dit of wetenschappers?
Maar ja, het blijven 2 meningen natuurlijk.
In dit geval is er geen of weinig ruimte voor een mening. Ik kan vandaag de blonde vrouwen gaan tellen die hier aanwezig zijn en dat doorrekenen en tot een totaal komen en dan concluderen dat er bij een gemiddeld bedrijf 56 blonde vrouwen werken. Op een leuke middag na heb ik weinig bereikt.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
pi_197242380
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:22 schreef Tarado het volgende:

[..]

ik wacht tot 2025 om dat te bekijken, nu nog niet zo'n zin
“De theorie is dat een man gepaard heeft met een vleermuis en dat dat vleermuissap gemuteerd is tot Corona, niet het biertje”

Dit soort pareltjes :P
pi_197242390
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:15 schreef galantis het volgende:

[..]

Tja dat is de media. Zolang je op dezelfde manier blijft testen zeggen die cijfers wel degelijk iets. Conclusies moet je dan wel voorzichtig mee zijn.
Maar er zo gereserveerd in gaan brengt je helemaal nergens.
Het zegt hooguit dat er nog relatief veel besmettingen plaatsvinden.
[..]
pi_197242392
quote:
14s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:23 schreef Mr.Sandman het volgende:

[..]

In dit geval is er geen of weinig ruimte voor een mening. Ik kan vandaag de blonde vrouwen gaan tellen die hier aanwezig zijn en dat doorrekenen en tot een totaal komen en dan concluderen dat er bij een gemiddeld bedrijf 56 blonde vrouwen werken. Op een leuke middag na heb ik weinig bereikt.
Er is alle ruimte voor meningen.
pi_197242402
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:24 schreef chratnox het volgende:

[..]

“De theorie is dat een man gepaard heeft met een vleermuis en dat dat vleermuissap gemuteerd is tot Corona, niet het biertje”
In de jaren 60 hadden we toch al één of andere tekenfilm over een half man, half vleermuis?
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
pi_197242417
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:24 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]

Er is alle ruimte voor meningen.
Leg maar uit dan. :)
[..]
  Moderator woensdag 6 januari 2021 @ 12:26:55 #99
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_197242422
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:20 schreef chratnox het volgende:

Toevallig eergister gekeken. Vond hem wel geinig ja. Niet briljant. 7/10
pi_197242427
quote:
0s.gif Op woensdag 6 januari 2021 12:25 schreef Stoney3K het volgende:

[..]

In de jaren 60 hadden we toch al één of andere tekenfilm over een half man, half vleermuis?
Batman? Vergezochte naam wel.
[..]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')