Ik hoorde de lokroep en keek toen op mijn mobiel om te kijken wie er op dit tijdstip ging draaien, ik had het kunnen wetenquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hoor/zie het bijna nooit, of te laat.
Maar ik kom hier nog wel eens om wat te lezen...
Heeft de app een apart geluid of zo?quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoorde de lokroep en keek toen op mijn mobiel om te kijken wie er op dit tijdstip ging draaien, ik had het kunnen weten
ik hoorde een korte meldingquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft de app een apart geluid of zo?
ik heb het meeste namelijk uitgezet qua bliepjes en zo...
Ik was zelf ook wel even aan toe aan iets vrolijks, heb de hele dag geen muziek aangehad en daar word ik echt chagrijnig van...quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:51 schreef Symphonic het volgende:
Erg fijn deze muziek aan het eind van de werkdag![]()
Gelukkig dat het zo goed is afgelopen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ik heb het ook niet al op die smalle landweggetjes waar hij over fietst. Er kwam een tegenligger aan, dus waarschijnlijk is ze verblind geweest door dat licht. Maar ja het had veel erger af kunnen lopen, want als ze niet was uitgeweken had ze hem vol van achteren aangereden.
Het weer zit dan ook weer niet mee, ik ben wel even gaan lopen maar echt vrolijk kon ik er ook niet van worden. Mezelf maar een bakje hyacinthen gegevenquote:Op donderdag 7 januari 2021 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was zelf ook wel even aan toe aan iets vrolijks, heb de hele dag geen muziek aangehad en daar word ik echt chagrijnig van...
Ik heb vandaag ook eigenlijk niets aan gehad, en de hele dag kutklusjes en soepkippendingen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was zelf ook wel even aan toe aan iets vrolijks, heb de hele dag geen muziek aangehad en daar word ik echt chagrijnig van...
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:56 schreef just me het volgende:
[..]
Het weer zit dan ook weer niet mee, ik ben wel even gaan lopen maar echt vrolijk kon ik er ook niet van worden. Mezelf maar een bakje hyacinthen gegeven
quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb vandaag ook eigenlijk niets aan gehad, en de hele dag kutklusjes en soepkippendingen.
Dus dit is wel heel welkom
Het oplossen van fouten door fouten in query’s en daar gewoon met een u bocht omheen werken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Soepkippendingen, dat vraagt om een toelichting...
Fijne combi, mensen en automatisering...quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het oplossen van fouten door fouten in query’s en daar gewoon met een u bocht omheen werken.
Overlappende momenten die onmogelijk zouden moeten kunnen overlappen verplaatsen. Controles op de mailserver van piepels die beweren geen mail te hebben gehad. (En ja hoor, ze hebben gewoon alle 73 een mail gehad.)
Mails sturen waarom iemand ook voor de vierde derde kans niet op kwam dagen etc etc etc
Deze ook?quote:En dit nummer zat ik net al ergens doorheen te bleren![]()
![]()
Ik hoor nu High Energy van Evelyn Thomas er doorheen en ik doe dat niet zelf...quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:10 schreef Symphonic het volgende:
Deze dan niet, maar dat had inderdaad zo gekund
Is dat wel zo verstandig ?quote:
Je kan doorgaans beter naar Washington gaan dan naar, pak 'm beet, Kentucky, Alabama of South Carolina...quote:
Ik ga voorlopig nergens naar toe denk ikquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan doorgaans beter naar Washington gaan dan naar, pak 'm beet, Kentucky, Alabama of South Carolina...
Ik ben al blij als ik morgen even vis kan gaan halen in IJmuiden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig nergens naar toe denk ik
Wij ook niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig nergens naar toe denk ik
Zo in- en in triest,quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik morgen even vis kan gaan halen in IJmuiden.
De vriend die vorig jaar voor ons de reis naar Canada heeft geregeld, heeft ook totaal geen inkomsten meer.
Niemand wil meer gokken op wanneer alles weer kan en mag...
Ik hoop dat in de loop van dit jaar alles weer een beetje op gang komtquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik morgen even vis kan gaan halen in IJmuiden.
De vriend die vorig jaar voor ons de reis naar Canada heeft geregeld, heeft ook totaal geen inkomsten meer.
Niemand wil meer gokken op wanneer alles weer kan en mag...
Welnee, je moet geen schuldgevoelens hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:24 schreef just me het volgende:
[..]
Zo in- en in triest,
dan schaam ik me wel hoor dat ik zit te klagen over het slechte weer, ik heb een huis, eten en 'n goed pensioen
In dat geval... heb ik morgen vast weer wat te zeurenquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, je moet geen schuldgevoelens hebben.
Hij heeft een kelder vol met whisky en vermaakt zich wel.
Hij moet alleen wat inleveren op z'n oudedagsvoorziening...
Ik ken het wel maar ik kan er geen sticker opplakkenquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:26 schreef MadMaster het volgende:
Kent iemand dit?
Daar moest ik net ineens aan denken...
quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken het wel maar ik kan er geen sticker opplakken
Ah toch wel....quote:
Tja... Mad achter de knoppen dan kun je dat krijgenquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:31 schreef Limoentjuh het volgende:
Zit ook net mee te luisteren. Apart nummer dit
Heb je het zo koud Melting? Je hebt je kerstmuts nog opquote:
Ik ben niet zo'n danser.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar krijg jij de beentjes mee van de vloer?
Dit draai ik ook niet elke dag.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey mad![]()
Zit ook net mee te luisteren. Apart nummer dit
quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:32 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je het zo koud Melting? Je hebt je kerstmuts nog op
Dan toch maar die voetjes van de vloer om het warm te krijgenquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kom net van buiten. Het is koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |