Ik ga voorlopig nergens naar toe denk ikquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan doorgaans beter naar Washington gaan dan naar, pak 'm beet, Kentucky, Alabama of South Carolina...
Ik ben al blij als ik morgen even vis kan gaan halen in IJmuiden.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig nergens naar toe denk ik
Wij ook niet.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:20 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ga voorlopig nergens naar toe denk ik
Zo in- en in triest,quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik morgen even vis kan gaan halen in IJmuiden.
De vriend die vorig jaar voor ons de reis naar Canada heeft geregeld, heeft ook totaal geen inkomsten meer.
Niemand wil meer gokken op wanneer alles weer kan en mag...
Ik hoop dat in de loop van dit jaar alles weer een beetje op gang komtquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ik morgen even vis kan gaan halen in IJmuiden.
De vriend die vorig jaar voor ons de reis naar Canada heeft geregeld, heeft ook totaal geen inkomsten meer.
Niemand wil meer gokken op wanneer alles weer kan en mag...
Welnee, je moet geen schuldgevoelens hebben.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:24 schreef just me het volgende:
[..]
Zo in- en in triest,
dan schaam ik me wel hoor dat ik zit te klagen over het slechte weer, ik heb een huis, eten en 'n goed pensioen
In dat geval... heb ik morgen vast weer wat te zeurenquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welnee, je moet geen schuldgevoelens hebben.
Hij heeft een kelder vol met whisky en vermaakt zich wel.
Hij moet alleen wat inleveren op z'n oudedagsvoorziening...
Ik ken het wel maar ik kan er geen sticker opplakkenquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:26 schreef MadMaster het volgende:
Kent iemand dit?
Daar moest ik net ineens aan denken...
quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ken het wel maar ik kan er geen sticker opplakken
Ah toch wel....quote:
Tja... Mad achter de knoppen dan kun je dat krijgenquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:31 schreef Limoentjuh het volgende:
Zit ook net mee te luisteren. Apart nummer dit
Heb je het zo koud Melting? Je hebt je kerstmuts nog opquote:
Ik ben niet zo'n danser.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waar krijg jij de beentjes mee van de vloer?
Dit draai ik ook niet elke dag.quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:31 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hey mad![]()
Zit ook net mee te luisteren. Apart nummer dit
quote:Op donderdag 7 januari 2021 17:32 schreef just me het volgende:
[..]
Heb je het zo koud Melting? Je hebt je kerstmuts nog op
Dan toch maar die voetjes van de vloer om het warm te krijgenquote:Op donderdag 7 januari 2021 17:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kom net van buiten. Het is koud.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |