Daar ben ik niet echt bang voor. Maar ik had vooraf al echt een naar gevoel over vandaag in de VS.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:06 schreef peaceman het volgende:
Als het maar geen kopieergedrag oplevert hier. Mensen zijn er gek genoeg voor.
Plus dat je dit ook nog eens van mijlenver aan zag komen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:21 schreef MadMaster het volgende:
Ik begrijp niet dat dit überhaupt mogelijk is in het land waar je voor het minste geringste neergeknald wordt door de 'sterke arm'. Nu stond er 1 veldwachter die de meute tegen moest houden...![]()
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 6 januari 2021 22:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Plus dat je dit ook nog eens van mijlen en ver aan zag komen.
Wat je daar nu ziet zijn inderdaad merendeel mannen, hoewel een vrouwelijke demonstrant in het Capitool is neergeschoten.quote:
Ik zag het 😉quote:Op woensdag 6 januari 2021 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat je daar nu ziet zijn inderdaad merendeel mannen, hoewel een vrouwelijke demonstrant in het Capitool is neergeschoten.
Het is een relatief kleine groep, de harde kern van de Trump aanhangers, die gehoor heeft gegeven aan de oproep van hun grote leider. En het zijn niet de meest snuggere figuren die je ziet...
Goedemorgen livelink.quote:
Ja, het gaat wel. Heb nog steeds wel het gevoel dat ik nog moet bijkomen van de feestdagen. Ik ga even kijken of ik volgende week wat dagen vrij kan nemen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 06:24 schreef Melting het volgende:
![]()
![]()
[..]
Goedemorgen livelink.
Hoe gaat het met het werk deze week? Valt het je mee?
Je hebt de smaak van de vrije dagen te pakken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 06:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het gaat wel. Heb nog steeds wel het gevoel dat ik nog moet bijkomen van de feestdagen. Ik ga even kijken of ik volgende week wat dagen vrij kan nemen.
Ja, het is meer dat ik moet bijkomen van die vrije dagenquote:Op donderdag 7 januari 2021 06:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Je hebt de smaak van de vrije dagen te pakken.
Went snel hè?quote:Op donderdag 7 januari 2021 06:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is meer dat ik moet bijkomen van die vrije dagen
Ja, maar ik blijf het lastig vinden om weer te moeten beginnen na een paar dagen vrij en dan achterstanden weg moeten werken.quote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 7 januari 2021 06:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het is meer dat ik moet bijkomen van die vrije dagen
Volgens mij is het tijd voor koffie.quote:
Maar kan ook gezellig zijn tijdens het golfen, toch?quote:Op donderdag 7 januari 2021 08:36 schreef just me het volgende:
Oopsie, ligt natuurlijk niet aan mij joh
Het is nog steeds golfen en naar huis, clubhuis is alleen open voor toiletgebruik.
De les was super en ik heb er van genoten en nu maar hopen dat ik er ook wat van geleerd heb. Na de les nog 'n rondje gelopen met mijn les-maatje en dat was super gezellig, heel ontspannen.quote:Op donderdag 7 januari 2021 08:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar kan ook gezellig zijn tijdens het golfen, toch?
Het was er ook goed weer voor.quote:Op donderdag 7 januari 2021 08:45 schreef just me het volgende:
[..]
De les was super en ik heb er van genoten en nu maar hopen dat ik er ook wat van geleerd heb. Na de les nog 'n rondje gelopen met mijn les-maatje en dat was super gezellig, heel ontspannen.
De oude printer staat buiten te wachten totdat hij/zij door de kringloop wordt opgehaald.
Gisteren wel, vandaag alleen naar buiten als het moetquote:
Oopsquote:Op donderdag 7 januari 2021 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word schijtziek van al die verkeerd bezorgde post, nu was er dus post voor ons van de hypotheekbank elders bezorgd en ja hoor, die mensen hebben dus de envelop geopend
Ik open de post ook wel eens zonder goed te kijken of die wel voor mij bestemd is of ik heb mijn leesbril niet op en dan kan ik het helemaal niets lezen. Ook wel eens post opengemaakt voor de buren maar ik ben dat toen netje gaan vertellen. Maar vervelend dat er dingen in stonden die niet voor andermans ogen bestemd waren.quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik snap niet dat mensen post voor een ander openen, er staat toch echt een andere naam en adres op. En dit is nogal privacygevoelige post ook nog, iemand anders zou met die gegevens best wat kunnen.
Geef jullie postbezorger een leesbril cadeau!quote:Op donderdag 7 januari 2021 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik word schijtziek van al die verkeerd bezorgde post, nu was er dus post voor ons van de hypotheekbank elders bezorgd en ja hoor, die mensen hebben dus de envelop geopend
Ik vermoed toch een flinke hoeveelheid dyslexie in jullie omgeving dan.quote:Op donderdag 7 januari 2021 14:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kijk altijd, en da’s maar goed ook, ook met pakketjes, het gebeurt nogal eens dat we een pakketje in onze handen gedrukt krijgen dat niet voor ons is. Gisteren kreeg de buurman ook nog een pakketje aangereikt dat niet voor hem was, gelukkig was de bezorger niet zo snel met weer wegrijden.
Ja, ik heb het ook niet al op die smalle landweggetjes waar hij over fietst. Er kwam een tegenligger aan, dus waarschijnlijk is ze verblind geweest door dat licht. Maar ja het had veel erger af kunnen lopen, want als ze niet was uitgeweken had ze hem vol van achteren aangereden.quote:
Gelukkig maar dat er niets aan de hand was. Is toch even schrikken.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:02 schreef livelink het volgende:
Ik kijk wel naar de afzender, maar dat komt omdat ik geen post van de kinderen of mijn man wil openmaken. Ik maak dus alleen post open waar mijn naam op staat of die duidelijk voor de hele familie is.
En eigenlijk heb ik de kinderen ook aangeleerd dat ze nooit post of pakketjes op andermans naam mogen openmaken.
Dus kreeg ik regelmatig op mijn werk wel eens een telefoontje dat er een pakje voor mij was binnengekomen en of ze dat mochten openmaken. Want pakjes blijven leuk natuurlijk![]()
Mijn zoon is vandaag aangereden op weg naar school![]()
Een automobiliste zag hem pas op het laatste moment voor zich rijden. Ze kon nog net uitwijken, maar raakte zijn elleboog met haar spiegel. Mijn zoon had gelukkig niks (behalve een blauwe plek op zijn elleboog) en hij wist ook overeind te blijven, dus ook zijn fiets was niet beschadigd. De automobiliste was echter helemaal overstuur, dus hij moest haar vooral kalmeren en ervan overtuigen dat er niks aan de hand was. Haar spiegel had een deuk, maar dat was het dan ook wel. Ze gaf toe dat hij gewoon zijn achterlicht aan had (dat controleren we ook elke morgen), maar dat ze hem echt totaal niet had gezien.
Hij was dus wel te laat op school, maar gelukkig geloofden ze hem.
Nee, dat niet. Er zal ook niks zijn hoor. Hij heeft geen last van zijn elleboog.quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat er niets aan de hand was. Is toch even schrikken.
Wel gegevens uitgewisseld voor het geval er later nog zaken blijken te zijn?
Als dat de ergste ongelukken zijn, dan valt het gelukkig wel mee...quote:Op donderdag 7 januari 2021 16:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Er zal ook niks zijn hoor. Hij heeft geen last van zijn elleboog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |