Mwah...ik vind hem inhoudelijk niet de sterkste eigenlijk. Hij heeft Perdue wel hard gepakt tijdens het laatste debat maar Perdue is ook niet het helderste licht.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:06 schreef Hexagon het volgende:
Ossoff wordt bij winst ook gelijk interessant presidentenmateriaal denk ik.
Dat is heel bemoedigend nieuws, McConnell is minstens zo gevaarlijk als Trump.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:21 schreef Hexagon het volgende:
En Ossoff loopt uit naar ongeveer 8.000 stemmen meer.
Daaaag McConnell
Kan Trump het dan weer op zijn beurt tegenhouden?quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:28 schreef zalkc het volgende:
Neem aan dat die 2000$ nu wel er door komt. Zijn ze wel een beetje verplicht
Nog twee wekenquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:32 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Kan Trump het dan weer op zijn beurt tegenhouden?
Nee, die is dan geen president meer.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:32 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Kan Trump het dan weer op zijn beurt tegenhouden?
Echt wel, die heeft toch echt aan de basis gestaan voor deze resultaten.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:07 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik neem sowieso aan dat Biden wel even een bloemetje gaat afleveren bij Stacey Abrams.
Oh prima opportunity om die figuren uit te schakelenquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:41 schreef Ringo het volgende:
Nu hebben Trumps penosemilities echt alle reden om vandaag de hoofdstad in brand te zetten.
Wat zou dat een feest zijn. Echte democratische wetgeving in plaats van executive orders van Biden. Geen Hastert rule meer. Geen gezeik met benoemingen van kabinet en/of rechters. Maar bovenal een opluchting dat die focking criminelen hun handen van de knoppen af moeten halen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:15 schreef Monolith het volgende:
Als de Democraten zoals het er nu naar uitziet beide races winnen is het grootste voordeel toch wel dat Mitch McConnell geen majority leader meer is in de senaat.
Dat geloof ik ook, en Trump zal zijn Proud boys en Antifa al gebeld hebben om te gaan vechten en opeens zijn er geweren en krijgt The criminal Left de schuldquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:41 schreef Ringo het volgende:
Nu hebben Trumps penosemilities echt alle reden om vandaag de hoofdstad in brand te zetten.
Ach prima aanleiding om die Proud Boys met keihard geweld de kop in te drukkenquote:Op woensdag 6 januari 2021 08:46 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Dat geloof ik ook, en Trump zal zijn Proud boys en Antifa al gebeld hebben om te gaan vechten en opeens zijn er geweren en krijgt The criminal Left de schuld
Je gebeden worden enigszins verhoord:quote:Op woensdag 6 januari 2021 08:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ach prima aanleiding om die Proud Boys met keihard geweld de kop in te drukken
quote:A judge has banned the leader of the Proud Boys from the nation’s capital after he was accused of vandalizing a Black Lives Matter banner at a historic black church and found with high-capacity firearm magazines when he was arrested.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |