Mijn schoonzus kan ik echt niet verstaan als ze "plat"praat. Komt uit Temse (St Niclaas).quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[..]
Het ene Vlaams is het andere niet. Vooral de West-Vlaamse dialecten zijn voor mensen uit het 'hoge noorden', maar ook voor veel Vlamingen uit andere streken totaal niet te volgen.
Ja dat is de natte droom van sommige streamers, gaat nooit gebeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zou pas epic zijn als je een bedieningsplatform had met 115 knopjes (aantal camara's )
Ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Hebben we de zendercheck meldingen al gehoord?
Nog nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Mij interesseert het niet of iemand Belg of NL'er is. Degene aan wie ik mij het meeste erger is voor mij de kandidaat voor een snelle 'ribbedebie'.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel tof onderwerp,
Als er een Belg en Nederlander genomineerd worden zal heel Nederland massaal op die Belg stemmen om de Nederlanders te steunen.
Nederland heeft een veel groter publiek dan België
Nee wel wissel. Het zijn ook wat andere zenders. Hangt om hun nek, de rest in kledingquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Of psychopaatquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
Die gaat snel oprotten... die blik is wel duidelijk ... zinloze aanwezigheid
[ afbeelding ]
Geef 'm eens ongelijk.quote:
Tja, even snel wat volgers scoren voor Instagram en dan is ze pleite.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
De Lindy van BB?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
stress voor te nomineren ?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Leuk, al die bekende gezichten weer hier.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:44 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mijn schoonzus kan ik echt niet verstaan als ze "plat"praat. Komt uit Temse (St Niclaas).
(Alles goed met u?)
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:47 schreef Blackprinces het volgende:
Zou er drugs in die flessen zitten ofzo
Of drankquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:47 schreef Blackprinces het volgende:
Zou er drugs in die flessen zitten ofzo
Ik vind het een lul maar hij moet blijven voor de fitty'squote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die Theo moet er zo snel mogelijk uit. Zo'n type moet ik niet.
Mijn oven staat al 2 jaar 8 uur achter, het gaat om te tijd dat je het gebruiktquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:49 schreef Hunter het volgende:
Er zit een klok op de oven, maar die loopt 2,5 uur achter
of de stream loopt 2,5 uur achter...quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:49 schreef Hunter het volgende:
Er zit een klok op de oven, maar die loopt 2,5 uur achter
Dan moet je geen BB kijkenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo'n type is onmisbaar voor een RLS. Laat 'm maar lekker blijven.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
Vanmiddag was dat het popcornkanaalquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:51 schreef MacDeMarco het volgende:
wat is het nu van die tweede stream? De hele tijd planten of een lege tuin.
Dit is al jaren zo, leer ermee leven.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Streamlockquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Nattelie ook en die opgefokte ziggo, dat geeft vuurwerkquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zo'n type is onmisbaar voor een RLS. Laat 'm maar lekker blijven.
Het was ook wel een heftige situatie zo allemaalquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:52 schreef Hunter het volgende:
Nathalie legt nog maar eens uit dat ze gewoon boos wordt
vind het sws behelpen met 2 streams (als ze allebei beeld geven). Mis best dat je een situatie van 2 kanten kan streamen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:51 schreef MacDeMarco het volgende:
maar snap je het nu?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:52 schreef Hunter het volgende:
Nathalie legt nog maar eens uit dat ze gewoon boos wordt
Is voor de mensen met groene vingers.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:51 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze vreten al de hele dag.quote:
Dan zou het daar nog licht moeten zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
of de stream loopt 2,5 uur achter...
Voor de vega's ofzoquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:51 schreef MacDeMarco het volgende:
In eerder programmas waren er problemen met dingen die niet uitgezonden hadden mogen worden, lijkt me dat het daarom achterloopt.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:51 schreef waxmask het volgende:
[..]
of de stream loopt 2,5 uur achter...
Ze was geïrriteerd, als ik het goed begrijpquote:
Lol die mag de tuin in te grazenquote:
Nee, al meerdere klachten gezien, ik heb prima geluid.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:55 schreef onlogisch het volgende:
Het geluid is me een partij slecht. Hebben jullie daar ook last van?
Een van die belgjes is toch een vega queen?? Zoiets las ik.quote:
Ik ook primaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nee, al meerdere klachten gezien, ik heb prima geluid.
Naomiquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:55 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Een van die belgjes is toch een vega queen?? Zoiets las ik.
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:54 schreef Benny het volgende:
Els zie ik wel echt als het type dat met een blik schultenbrau in de voortuin op een tuinstoeltje naar de buren gaat loeren.
Denk dat imgshare.io er niet zo blij mee is.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:55 schreef dekritischenaald het volgende:
ik wil foto uploaden wat doe ik fout![]()
[ afbeelding ]
Ik heb die Els nog niet veel gehoord maar ze komt wel chill over. Denk dat het mijn favoriet is.quote:
Wat is hier? In godsnaamquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hier vinden ze friet met melk heel normaal, ranzig.
Vind haar ook wel oke voor zover ik haar heb gehoordquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:57 schreef AlohA het volgende:
[..]
Ik heb die Els nog niet veel gehoord maar ze komt wel chill over. Denk dat het mijn favoriet is.
Net het vaccinatiebeleidquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:56 schreef Benny het volgende:
Wat ik ook apart vind... Er is nauwelijks nieuws te vinden op de website van Big Brother. Alsof ze er helemaal nog niet klaar voor waren dat ze live zouden gaan. Er was een voorbereidingstijd van ruim een jaar
Gewoon even refreshenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:57 schreef Flow3r het volgende:
Ik ben er uit geflikkerd, heb alles geaccepteerd en krijg dit weer![]()
[ afbeelding ]
Refresh en alles komt weer goed. Bij mij dan toch.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:57 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk dat ze niet willen dat het slaagt. Niet te vinden streams, waardeloze website, erg slechte eerste aflevering.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:56 schreef Benny het volgende:
Wat ik ook apart vind... Er is nauwelijks nieuws te vinden op de website van Big Brother. Alsof ze er helemaal nog niet klaar voor waren dat ze live zouden gaan. Er was een voorbereidingstijd van ruim een jaar
Dat krijg ik ook. Gevolgd door een stilstaand beeld vanuit de tuinquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:57 schreef Flow3r het volgende:
[ afbeelding ]
Brandermayo is mijn nieuwste ontdekkingquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:56 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Hier vinden ze friet met melk heel normaal, ranzig.
En er wordt zo poepieveel geld in gestokenquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:57 schreef AlohA het volgende:
[..]
Ik denk dat ze niet willen dat het slaagt. Niet te vinden streams, waardeloze website, erg slechte eerste aflevering.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |