Mijn schoonzus kan ik echt niet verstaan als ze "plat"praat. Komt uit Temse (St Niclaas).quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:42 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[..]
Het ene Vlaams is het andere niet. Vooral de West-Vlaamse dialecten zijn voor mensen uit het 'hoge noorden', maar ook voor veel Vlamingen uit andere streken totaal niet te volgen.
Ja dat is de natte droom van sommige streamers, gaat nooit gebeuren natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het zou pas epic zijn als je een bedieningsplatform had met 115 knopjes (aantal camara's )
Ja.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Hebben we de zendercheck meldingen al gehoord?
Nog nietquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Mij interesseert het niet of iemand Belg of NL'er is. Degene aan wie ik mij het meeste erger is voor mij de kandidaat voor een snelle 'ribbedebie'.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:37 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wel tof onderwerp,
Als er een Belg en Nederlander genomineerd worden zal heel Nederland massaal op die Belg stemmen om de Nederlanders te steunen.
Nederland heeft een veel groter publiek dan België
Nee wel wissel. Het zijn ook wat andere zenders. Hangt om hun nek, de rest in kledingquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:44 schreef freaky40 het volgende:
Of psychopaatquote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
Die gaat snel oprotten... die blik is wel duidelijk ... zinloze aanwezigheid
[ afbeelding ]
Geef 'm eens ongelijk.quote:
Tja, even snel wat volgers scoren voor Instagram en dan is ze pleite.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
De Lindy van BB?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:44 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |