Dan blijft Paul over.quote:
jammer dat er geen goede nederlandse zombiefilms zijnquote:
Nou kijk eens in de 2e kamer. Dat is gewoon een live optreden van zombiesquote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jammer dat er geen goede nederlandse zombiefilms zijn
Grotendeels wel en wat er overblijft lijkt wel een kleuterklas.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:46 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Nou kijk eens in de 2e kamer. Dat is gewoon een live optreden van zombies
inderdaad, ze doen nooit huiswerk maken.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:48 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Grotendeels wel en wat er overblijft lijkt wel een kleuterklas.
ALLEMAAL LEPELS JATTEN!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Vroeger stelde politiek nog wat voor tegenwoordig kunnen ze nog wat van mini ToT leren.
Die leert ze echt een lesje.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Vroeger stelde politiek nog wat voor tegenwoordig kunnen ze nog wat van mini ToT leren.
nog een ventquote:
Dat denk ik ook wel.quote:
De vrouwen vinden het hier zonder FF niet meer leuk.quote:
Zal er wel weer snel zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2021 01:01 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
De vrouwen vinden het hier zonder FF niet meer leuk.
Ik hoop het.quote:
Je bent de laatste vrouw in ONZ! Nu ben jij verantwoordelijk voor het voortbestaan van de mensheid!quote:
Nou, kom maar op!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 01:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je bent de laatste vrouw in ONZ! Nu ben jij verantwoordelijk voor het voortbestaan van de mensheid!
COWABUNGA !!quote:
Wat heb je voor voorkeuren ?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 01:09 schreef mootie het volgende:
Ik selecteer wel zelf met wie ik me wil voortplanten trouwens.
* SBE rent naar zijn bed toe.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 01:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je bent de laatste vrouw in ONZ! Nu ben jij verantwoordelijk voor het voortbestaan van de mensheid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 01:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* SBE rent naar zijn bed toe.Welterusten en tot straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 01:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* SBE rent naar zijn bed toe.TrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Dat zijn al goede eigenschappen. Nu nog e vaardigheden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Intelligent, geestig, dat is een goed begin.
BBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |