Dat hele BB gedoe interesseert mij geen ene flikker.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:27 schreef Nattekat het volgende:
BB schijnt een huis vol met politiek correcte typetjes te zijn. Nou, dat programma gaat echt finaal floppen dan
Ik heb zelfs van de 1e keer maar 1 aflevering gezien.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vond het wel grappig dat ze het weer gingen doen. Maar nu hebben ze er een soort kromme tenen tv van gemaakt.
Misschien wel.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:33 schreef Maanvis het volgende:
dankzij BB kan ik @:mario390 iig inhalen
Ik heb nu nog spijt en een bril daardoor.quote:
Meer politiek correct bij elkaar gezocht.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:27 schreef Nattekat het volgende:
BB schijnt een huis vol met politiek correcte typetjes te zijn. Nou, dat programma gaat echt finaal floppen dan
Ik snap niet wat er nou leuk moet zijn aan zo'n programmaquote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Meer politiek correct bij elkaar gezocht.
Dat is beter dan dat gezeik over een virus.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:35 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat het hier straks gewoon over BB gaat
ik denk dat ze allemaal een duister geheim hebben dat in de loop der tijd naar boven komtquote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Meer politiek correct bij elkaar gezocht.
beter, meer punkten voor mijquote:
Na 9 uur geouwehoer over 1 berichtje in een krant ben ik het wel zat.quote:
We zijn hier toch voor de gezelligheidquote:
Welk virusquote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:36 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is beter dan dat gezeik over een virus.
HIVquote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je weet wel, dat virus dat 90 % van de samenleving in angst houdt.
Die zijn even slapen.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:41 schreef Maanvis het volgende:
over gezelligheid gesproken waar zijn de vrouwen naar toe?
Zombievirus?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:42 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je weet wel, dat virus dat 90 % van de samenleving in angst houdt.
Goeie, waar zijn ze?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:41 schreef Maanvis het volgende:
over gezelligheid gesproken waar zijn de vrouwen naar toe?
met wiequote:
Dat zou echt einde oefening zijnquote:Op dinsdag 5 januari 2021 00:44 schreef m1st1g het volgende:
[..]Daar lijkt 90 % van de Hollanders inmiddels wel op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |