COWABUNGA !!quote:
Wat heb je voor voorkeuren ?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 01:09 schreef mootie het volgende:
Ik selecteer wel zelf met wie ik me wil voortplanten trouwens.
* SBE rent naar zijn bed toe.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 01:06 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Je bent de laatste vrouw in ONZ! Nu ben jij verantwoordelijk voor het voortbestaan van de mensheid!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 01:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* SBE rent naar zijn bed toe.Welterusten en tot straksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 01:10 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
* SBE rent naar zijn bed toe.TrustenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]![]()
Dat zijn al goede eigenschappen. Nu nog e vaardigheden.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 01:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Intelligent, geestig, dat is een goed begin.
BBquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |