Ugh, wie heeft er nou een account op die site? Op zo'n manier gaat die tokkie natuurlijk winnen. Wil er iemand voor mij op die vegan stemmen?quote:Op maandag 4 januari 2021 21:38 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
https://www.rtlxl.nl/bb-voting.html
Nog nooit van gehoord. Op welke zender was dat?quote:Op maandag 4 januari 2021 21:41 schreef Bluedisplay het volgende:
Kennen jullie ''Get the f*ck out of my house'' nog? Dat was smullen.
Ja daar deed ze mij ook aan denken.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik wil die Bolle wel.
Of de vrouw met het meeste haar op de tanden, iemand die een soort Vanessa/Vanflessa blijkt te zijn.
RTL5quote:Op maandag 4 januari 2021 21:41 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Op welke zender was dat?
Zal waarschijnlijk niet lang durenquote:
Iedereen met een videoland account?quote:Op maandag 4 januari 2021 21:41 schreef AlohA het volgende:
[..]
Ugh, wie heeft er nou een account op die site? Op zo'n manier gaat die tokkie natuurlijk winnen. Wil er iemand voor mij op die vegan stemmen?
Iedereen met een Videoland account? Merendeel van dit topic?quote:Op maandag 4 januari 2021 21:41 schreef AlohA het volgende:
[..]
Ugh, wie heeft er nou een account op die site? Op zo'n manier gaat die tokkie natuurlijk winnen. Wil er iemand voor mij op die vegan stemmen?
Ik heb het sowieso al. Dus indien tijd over een kijken of het leuk om te volgen is.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ga jij streams nemen? Ik weet het nog niet.
Dat geleuter tussendoor mag wel stoppen ja.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:43 schreef Dark het volgende:
Ook maar Thomas gestemd.
Heb mezelf voorgenomen deze aflevering vol te houden, maar het kost me behoorlijk wat moeite......
quote:Op maandag 4 januari 2021 21:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iedereen met een videoland account?
Oh die moet ik inderdaad nog aanmakenquote:Op maandag 4 januari 2021 21:42 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Iedereen met een Videoland account? Merendeel van dit topic?
Ja dit dusquote:Op maandag 4 januari 2021 21:44 schreef maxi-mus het volgende:
Dat geleuter tussendoor is niks.
Die Belgen had niet gehoeven.
Zonder FOK! haak ik snel af.
Brexit.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:44 schreef Zipportal het volgende:
LIVE | Heel Engeland in lockdown tot half februari
Echt hequote:Op maandag 4 januari 2021 21:45 schreef BasEnAad het volgende:
reclameblok wordt alweer langer... en langerrr
Und ome Donald heeft een escape plan met een vliegtuigje naar Schotland vlak voordat zijn termijn afloopt.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:44 schreef Zipportal het volgende:
Wat een nachtmerrie.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:44 schreef Zipportal het volgende:
quote:Op maandag 4 januari 2021 21:44 schreef AlohA het volgende:
[..]
[..]
Oh die moet ik inderdaad nog aanmaken
Nou ja, die aziaat met die enorme kauwla ziet er ook wel leuk uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |