Theo is een Sjonquote:Op maandag 4 januari 2021 21:07 schreef DKUp het volgende:
Zitten wel leuke mensen tussen.
Theo en Nathalie niet denk ik
Qua kijkplezier zeg ik: deal. Hummie De productie vast ook.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Of ze duikt met een van de meiden de koffer in.
RTL4 voor het grotere publiek, alleen vandaag. Aldus moderator @onlogischquote:Op maandag 4 januari 2021 21:07 schreef Karina het volgende:
Ik heb het niet zo gevolgd, maar waarom is het op 2 zenders tegelijkertijd? (en nu op beide zenders reclame)
Ja op Videoland.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:08 schreef skysherrif het volgende:
Gaat dit 24/7 door met een livestream?
quote:Op maandag 4 januari 2021 21:07 schreef Caland het volgende:
Ik stel voor dat de VBL users die hier aan het posten zijn een vbl ban krijgen
@:yvonne @:ggmm regelen jullie dit even OKE
Introductie ook op 4 om een morgen een groter publiek te trekken naar 5quote:Op maandag 4 januari 2021 21:07 schreef Karina het volgende:
Ik heb het niet zo gevolgd, maar waarom is het op 2 zenders tegelijkertijd? (en nu op beide zenders reclame)
Hij is gereekstquote:Op maandag 4 januari 2021 21:07 schreef Injetta het volgende:
We zijn al drie topics verder. Wie kan er een reeks van maken?
beetje raar hoor.quote:Op maandag 4 januari 2021 21:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
RTL4 voor het grotere publiek, alleen vandaag. Aldus moderator @:onlogisch
quote:Op maandag 4 januari 2021 21:09 schreef Caland het volgende:
@:ggmm
VUILE KLOOTZAK ZET NU DIE BAN UIT GODVERDOMME
Eenschquote:Op maandag 4 januari 2021 21:07 schreef Caland het volgende:
Ik stel voor dat de VBL users die hier aan het posten zijn een vbl ban krijgen
@:yvonne @:ggmm regelen jullie dit even OKE
quote:
We wachten met smart op de eerste ruziequote:Op maandag 4 januari 2021 21:09 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik vind de kandidaten (tot nu toe) saai, geluid slecht, ik versta ze slecht, voice over slecht, presentatie slecht, accommodatie en inrichting is ook nog hetzelfde als 'vroeger'. Pfff.
Zou hij huismeester worden?quote:
Leeft die nog?quote:Op maandag 4 januari 2021 21:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Qua kijkplezier zeg ik: deal. Hummie De productie vast ook.
hahahhaaquote:Op maandag 4 januari 2021 21:09 schreef Caland het volgende:
@:ggmm
VUILE KLOOTZAK ZET NU DIE BAN UIT GODVERDOMME
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |