Ik mis nog iets met irritante klootzak erinquote:Op zondag 3 januari 2021 22:45 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Ik ben woest dat Rits de Boer de zege van Price zo uitbundig viert. Ik hoop dat iemand met een karatetrap de vingers van Rits de Boer breekt en dat hij nooit meer kan tweeten. #rtl7darts
Price heeft tegen geen één top-10 speler gespeeldquote:Op zondag 3 januari 2021 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Price heeft dit WK echt cadeau gekregen. Gewonnen tegen Gurney en Dolan door een verandering in het systeem en verder heeft eigenlijk alleen Bunting echt goed tegen hem gegooid
Jammer Anneloos. Volgend jaar Anderson weer proberen.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:45 schreef Anneloos het volgende:
A
[..]
Was ik maar zo armoedig.. 550k mee naar huis ..
ja beetje slechte plagiaat zoquote:Op zondag 3 januari 2021 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mis nog iets met irritante klootzak erin
Was gezelligquote:Op zondag 3 januari 2021 22:42 schreef Tagliano het volgende:
Oja voordat iedereen straks al weg is
Bedankt lieverds voor
-de uitstekende sfeer gedurende drie weken
-uitstekende dartsgifjes
-prijsvragentweets
-gekkigheid zoals de hoerenreviews
-het warme bad dat DRT wederom was
-al het andere dat ik vergeet
Het was weer een WK om niet te vergeten
WOESTquote:Op zondag 3 januari 2021 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Price heeft dit WK echt cadeau gekregen. Gewonnen tegen Gurney en Dolan door een verandering in het systeem en verder heeft eigenlijk alleen Bunting echt goed tegen hem gegooid
Ik was voor Price.. als ik tussen engnekprice of Anderson moet kiezen, dan kies ik voor Pricequote:Op zondag 3 januari 2021 22:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Jammer Anneloos. Volgend jaar Anderson weer proberen.
En hij gaf voor deze finale zelf toe dat hij met publiek waarschijnlijk niet in deze finale had gestaan, maar dat is ook een beetje koffiedik kijken.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn 1e keer hier, dit maakt het altijd sympathieke PDC WK nog een heel stuk leuker!quote:Op zondag 3 januari 2021 22:42 schreef Tagliano het volgende:
Oja voordat iedereen straks al weg is
Bedankt lieverds voor
-de uitstekende sfeer gedurende drie weken
-uitstekende dartsgifjes
-prijsvragentweets
-gekkigheid zoals de hoerenreviews
-het warme bad dat DRT wederom was
-al het andere dat ik vergeet
Het was weer een WK om niet te vergeten
Hij heeft aardig geprofiteerd van het falen van Wade en Wright en de tijdelijke bloedvorm van Chizzy ja.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:46 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Price heeft tegen geen één top-10 speler gespeeld
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Maar de Masters staan (nog) niet op de kalender toch?quote:Op zondag 3 januari 2021 22:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bunt net niet genoeg voor The Masters.
Ik hoorde het dus toch goed.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:46 schreef Dagoduck het volgende:
Waaorm heeft Temptation Island een Dark-muziekje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |