Nieuw begin juistquote:
Daar wonen geen mensen met een normaal postuurquote:Op zondag 3 januari 2021 22:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Kun je premier van Bulgarije mee worden
Ik heb nog nooit zo'n test gehadquote:Op zondag 3 januari 2021 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen weer werk en een wattenstaaf in mijn neus laten steken
Zin in
Ik moet gelukkig woensdag pas weer beginnen. Nog 2 dagen vrij genot.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zin in
Lekker oogbal uit laten stekenquote:Op zondag 3 januari 2021 22:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Zin in
We hebben ernstig van hem genoten.quote:
Ik weet vrijwel zeker dat ik het in maart wel gehad moet hebben maar toen was er geen testquote:Op zondag 3 januari 2021 22:21 schreef Karina het volgende:
[..]
ik ook niet maar ook nog geen last van iets gehad.
Net zoveel geld hebben?quote:Op zondag 3 januari 2021 22:21 schreef Dagoduck het volgende:
[ afbeelding ]
De fuck deden Warriner/Taylor?
Valt mee hoor.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het wordt ook mijn eerste keer
Geen zin hierin maar goed.
Ook niet mietjes kunnen in de buurt van een besmet persoon komenquote:Op zondag 3 januari 2021 22:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ook niet nee. (ik ben geen mietje)
Blijkbaar. Ik vind het niet kunnen.quote:
Ik ook niet, weinig om naar uit te kijken. (die voetbalwedstrijden heb ik weinig zin in)quote:Op zondag 3 januari 2021 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit vind ik helemaal niet leuk
Diep donker gat
Je bent een goede gozer, makker.quote:Op zondag 3 januari 2021 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
Hebben we nog mooie woorden voor elkander?
Welke serie?quote:Op zondag 3 januari 2021 22:22 schreef Dagoduck het volgende:
Nou, maak het maar af. Dan ga ik nog ff serietje kijken.
Het was een mooi WKquote:Op zondag 3 januari 2021 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
Hebben we nog mooie woorden voor elkander?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |