abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197234082
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 16:35 schreef oppiedoppie het volgende:

[..]

[..]

Nope, ik kan dat niet accepteren, dat ik mijn ouders en vrienden niet meer zou kunnen zien maar op mn werk met 1000 man (minus de paar honderd thuiswerkers) mag samenkomen.
Ik werk inmiddels alweer maandenlang (tegen mijn zin) thuis, maar in jouw situatie zou ik precies dezelfde mening hebben.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_197234171
Ik denk dat het nog een lange zit gaat worden.
Rutte keek niet erg vrolijk.
pi_197234180
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:51 schreef CR7 het volgende:

[..]

Inderdaad, omdat de overheid achterlijk is. Gooi bepaalde gelegenheden open en spreid je mensen. Mensen onder de 40/50 die luisteren niet (meer). Maar ja ondertussen gaan we maar gewoon verbaasd doen waarom de besmettingen nog steeds stijgen terwijl alleen de supermarkten open zijn. :')
Dus omdat jij en velen gewoon alle regels aan hun laars lappen en er voor blijven zorgen dat het virus zich goed kan verspreiden is de overheid achterlijk?
Het laat eerder zien waarom andere landen werken met strenge lockdowns waarbij iedereen binnen moet blijven en militairen op straat handhaven.
Wat dat betreft zouden we hier ook een avondklok en een maximale radius moeten invoeren...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_197234203
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 17:56 schreef Aanmodderfakker het volgende:

[..]

Viruswappie is een deur verder
Jij bent voorstander van lockdown
Dat maakt jou dus eigenlijk een wappie en viruswaanzinnige...
pi_197234214
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:10 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

ZIEDEND
  Redactie Frontpage dinsdag 5 januari 2021 @ 21:12:49 #156
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_197234250
https://www.telegraaf.nl/(...)gn=seeding-telegraaf

Er gaan nóg meer winkels op slot, dus ook Kruidvat en de slijter. Nou, de volgende job voor Rutte is al bekend. Die wordt de nieuwe topman van Ahold Delhaize
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_197234325
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 20:06 schreef Wantie het volgende:

[..]

Een griepje :')

Na bijna een jaar zou ik toch wel verwachten dat je begrijpt waar het om gaat.
Het is ook niet veel meer dan een griepje.

De enige reden dat het zo’n groot maatschappelijk probleem is, is omdat het zo enorm besmettelijk is waardoor de hulpvraag vanuit de zwakkeren onder ons de zorgcapaciteit overstijgt.

Dat maakt het probleem niet minder groot, maar de gedachte dat dit een dodelijke ziekte is mag ook al driekwart jaar geleden naar het land der fabelen worden verwezen.
  dinsdag 5 januari 2021 @ 21:16:43 #158
338319 ZarB
Piña colada
pi_197234345
Maar de grenzen blijven open en nog steeds gezellig met z'n allen in het vliegtuig _O_
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_197234363
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:09 schreef Wantie het volgende:Dus omdat jij en velen gewoon alle regels aan hun laars lappen en er voor blijven zorgen dat het virus zich goed kan verspreiden is de overheid achterlijk?
Het laat eerder zien waarom andere landen werken met strenge lockdowns waarbij iedereen binnen moet blijven en militairen op straat handhaven.
Wat dat betreft zouden we hier ook een avondklok en een maximale radius moeten invoeren...
En die snoeiharde lockdowns hebben in andere landen ook niet gewerkt om het virus eronder te krijgen, dus wat is je punt?

Israël gaat de 3e snoeiharde lockdown in, goed beleid joh....
pi_197234442
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:16 schreef tuinkabouter5000 het volgende:

[..]

Het is ook niet veel meer dan een griepje.

De enige reden dat het zo’n groot maatschappelijk probleem is, is omdat het zo enorm besmettelijk is waardoor de hulpvraag vanuit de zwakkeren onder ons de zorgcapaciteit overstijgt.

Dat maakt het probleem niet minder groot, maar de gedachte dat dit een dodelijke ziekte is mag ook al driekwart jaar geleden naar het land der fabelen worden verwezen.
Het is dus niet een onschuldig griepje.
Dat Covid19 niet echt dodelijk is ben ik met je eens.
Maar de exponentiële groei ervan waardoor het een hele samenleving kan ontwrichten maakt dat het geen 'onschuldig griepje' is, wat wordt gebruikt om alle maatregelen maar te negeren en met 20 man in huis kerst en nieuwjaar te vieren en een lange neus maken naar de overheid, die niet begrijpt waarom het aantal besmettingen niet afneemt...
pi_197234482
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:16 schreef ZarB het volgende:
Maar de grenzen blijven open en nog steeds gezellig met z'n allen in het vliegtuig _O_
Kom, laten we gaan demonstreren.
pi_197234494
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:17 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

En die snoeiharde lockdowns hebben in andere landen ook niet gewerkt om het virus eronder te krijgen, dus wat is je punt?
.
Omdat ze na de lockdown niet de juiste maatregelen hebben genomen om de volgende piek te vermijden.

Maar ik begrijp dat je liever in een langdurige lockdown blijft zitten.
Prima...
  dinsdag 5 januari 2021 @ 21:23:46 #163
338319 ZarB
Piña colada
pi_197234517
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:22 schreef Chia het volgende:

[..]

Kom, laten we gaan demonstreren.
Sta al op malieveld. Nog ff goeie band fixen
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_197234557
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:20 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het is dus niet een onschuldig griepje.
Dat Covid19 niet echt dodelijk is ben ik met je eens.
Maar de exponentiële groei ervan waardoor het een hele samenleving kan ontwrichten maakt dat het geen 'onschuldig griepje' is, wat wordt gebruikt om alle maatregelen maar te negeren en met 20 man in huis kerst en nieuwjaar te vieren en een lange neus maken naar de overheid, die niet begrijpt waarom het aantal besmettingen niet afneemt...
Ik zeg niet dat het een onschuldig griepje is. Ik zeg dat het niet meer dan een griepje is.

De mexicaanse griep was ook geen onschuldig griepje, maar gelukkig niet zo erg besmettelijk.
pi_197234575
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:09 schreef Wantie het volgende:

[..]

Dus omdat jij en velen gewoon alle regels aan hun laars lappen en er voor blijven zorgen dat het virus zich goed kan verspreiden is de overheid achterlijk?
Als het duidelijk niet werkt dan moet je inderdaad naar andere opties kijken in plaats van kinderachtig nog meer je zin proberen door te drukken.
pi_197234605
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:10 schreef bluemoon23 het volgende:

[..]

hier de opperwappie voor jou: https://www.metronieuws.n(...)m-engel-aangehouden/
pi_197234607
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:23 schreef ZarB het volgende:

[..]

Sta al op malieveld. Nog ff goeie band fixen
The Wanderer!
pi_197234669
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:02 schreef IkeDubaku99 het volgende:

[..]

Volgende week dinsdag een persconferentie, maar een paar dagen daarvoor 'lekt' er zoals gebruikelijk al wat naar de media.
Tis net Prinsjesdag :+
pi_197234677
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:30 schreef CR7 het volgende:

[..]

Vervelend vrouwtje ben je ook. Maar ok vrouwen zijn wat banger ingesteld. Kan het je niet kwalijk nemen. :')
wat is er nou?

[ Bericht 32% gewijzigd door #ANONIEM op 05-01-2021 21:31:18 ]
pi_197234688
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:30 schreef CR7 het volgende:

[..]

Vervelend vrouwtje ben je ook. Maar ok vrouwen zijn wat banger ingesteld. Kan het je niet kwalijk nemen. :')
Hoho, deze vrouw niet he *O*
pi_197234824
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:25 schreef tuinkabouter5000 het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat het een onschuldig griepje is. Ik zeg dat het niet meer dan een griepje is.

De mexicaanse griep was ook geen onschuldig griepje, maar gelukkig niet zo erg besmettelijk.
Het verkleinwoord zegt het al, en je verdedigt iemand die griepje gebruikt als argument om te stoppen met de maatregelen.
pi_197234908
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:26 schreef CR7 het volgende:

[..]

Als het duidelijk niet werkt dan moet je inderdaad naar andere opties kijken in plaats van kinderachtig nog meer je zin proberen door te drukken.
Het werkt niet omdat mensen zich er niet aan houden.
Dus dan moet er strenger worden opgetreden.
Dat gaan we volgende week ook zien lijkt het: meer beperkende maatregelen.
Alvast bedankt daarvoor ^O^
pi_197234912
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:35 schreef Wantie het volgende:

[..]

Het verkleinwoord zegt het al, en je verdedigt iemand die griepje gebruikt als argument om te stoppen met de maatregelen.
Oh nee hoor, met het verkleinwoord doelde ik geenszins op een ‘onschuldig’ griepje, enkel ter bekrachtiging dat we het virus ansich niet groter moeten maken dan het is.

De gevolgen zijn een ander verhaal natuurlijk. (Maar dat zei ik er ook al direct bij in mijn eerste post.)
pi_197234958
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:37 schreef tuinkabouter5000 het volgende:

[..]

Oh nee hoor, met het verkleinwoord doelde ik geenszins op een ‘onschuldig’ griepje, enkel ter bekrachtiging dat we het virus ansich niet groter moeten maken dan het is.

De gevolgen zijn een ander verhaal natuurlijk. (Maar dat zei ik er ook al direct bij in mijn eerste post.)
Maar het wordt toch niet groter gemaakt?
pi_197234966
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 januari 2021 21:38 schreef CR7 het volgende:

[..]

Griepje..of griep. Mij om het even.
Ik ben man. komt er nog antwoord?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')