Alleen omdat die egoïstische bejaarden zonodig hun kleinkinderen wilden bezoeken. Of omdat ze niet even een jaartje zonder hun wekelijkse bingoavond kunnen. Daardoor lopen de zorgverleners op hun tenen. Daarvoor moet de hele maatschappij op de schop. Dat is toch krom?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:35 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het gaat er dan ook niet om waar jij meer last van hebt, maar waar de maatschappij meer last van heeft. De ziekenhuizen liggen niet vol met mensen met een dikke snee aan hun vinger. Wel met mensen met corona.
Jij etaleert maar weer eens mooi dat je er echt geen reet van begrijpt.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Alleen omdat die egoïstische bejaarden zonodig hun kleinkinderen wilden bezoeken. Of omdat ze niet even een jaartje zonder hun wekelijkse bingoavond kunnen. Daardoor lopen de zorgverleners op hun tenen. Daarvoor moet de hele maatschappij op de schop. Dat is toch krom?
Nee jij wel. Het ligt aan de jongeren. Die ouderen liggen in het ziekenhuis. Want corona vloog zo door de brievenbus heen.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:45 schreef Document1 het volgende:
[..]
Jij etaleert maar weer eens mooi dat je er echt geen reet van begrijpt.
Waar baseer je op dat ze zo besmet raken?quote:Op zondag 3 januari 2021 21:43 schreef CR7 het volgende:
[..]
Alleen omdat die egoïstische bejaarden zonodig hun kleinkinderen wilden bezoeken. Of omdat ze niet even een jaartje zonder hun wekelijkse bingoavond kunnen. Daardoor lopen de zorgverleners op hun tenen. Daarvoor moet de hele maatschappij op de schop. Dat is toch krom?
Dat is van dezelfde bron die zegt dat 'illegale' feestjes van jongeren de reden zijn van de overvolle ziekenhuizen.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:52 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Waar baseer je op dat ze zo besmet raken?
Daarom ook niet teveel geld meer in stoppen. Het huidige pakket moet voldoende zijn. En al helemaal niet naar die 100% gaan, waar KHN altijd om smeekt.quote:Op zondag 3 januari 2021 21:29 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
We gaan erachter komen op het moment dat de centen die we er nu in stoppen om de horeca overeind te houden, weer terug moeten betalen aan de staatskas.
Heb me vandaag laten testen...quote:Op zondag 3 januari 2021 20:46 schreef laracroftonline het volgende:
[..]
de meeste besmettingen vinden in de thuis omgeving plaats en waar bevind de mensheid zich nu? thuis
Ben liever een wappie dan een persoon die blind onze faal regering volgt.
Nee.quote:Op zondag 3 januari 2021 17:03 schreef osodevo het volgende:
Denken jullie dat komende 19 januari de lockdown verlengd wordt?
Ik denk een verlenging tot aan de voorjaarsvakantie van 4 a 5 weken.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:20 schreef trein2000 het volgende:
We fucked it up big time.
We kunnen niet anders dan verlengen denk ik. Cijfers zijn nog veel te hoog en die mutatie hangt ook nog boven de markt.
Vind je het raar dat mensen thuis besmet raken als ze huisgenoten hebbenquote:Op zondag 3 januari 2021 20:46 schreef laracroftonline het volgende:
[..]
de meeste besmettingen vinden in de thuis omgeving plaats en waar bevind de mensheid zich nu? thuis
Dat valt reuze mee.quote:Op zondag 3 januari 2021 23:29 schreef Xenorium het volgende:
Wij dus ook verlengen tot 31 januari waarschijnlijk..
Maar als al die wappies zich niet aan de maatregelen houden dan is dit echt pointless.. Wij zitten ons best te doen, zitten zoveel mogelijk thuis en al die wappies interesseert het niets en daardoor wordt de lockdown weer verlengd..
https://wos.nl/nieuws/art(...)zoek-uit-of-kom-nietquote:De politie in Hoek van Holland roept iedereen op om niet meer naar het strand te komen.
De drukte op de parkeerplaatsen maakt het onvoldoende mogelijk om daar anderhalve meter afstand te bewaren. De politie vraagt gasten hun bezoek uit te stellen of helemaal niet te komen. Al eerder op de dag ontstonden op de Maasdijk files van recreatieverkeer.
https://www.hartvannederl(...)eden-verkeer-drukte/quote:Het was zondag heerlijk wandelweer, dus overal in het land zochten mensen de natuur op. Op sommige plaatsen gebeurde dat zo massaal, dat toegangswegen naar natuurgebieden afgesloten moeten worden om de drukte te beperken.
De gemeente Baarn heeft ‘s middags opgeroepen om niet meer naar de bossen rond Lage Vuursche te komen. Verkeersregelaars hielden het inkomende verkeer tijdelijk tegen, tot het weer rustiger is.
Ook in natuurgebied Meijendel bij Wassenaar was de parkeerplaats snel vol. Ook de afgelopen dagen was het er druk. Het bezoekerscentrum van het gebied adviseerde om wandelend of op de fiets te komen. Bezoekers die van verder komen, kunnen het best in de eigen regio van de natuur genieten.
En daarom moeten we ook zoveel mogelijk thuis blijven daar ben je het langste en dichtste op elkaar en dus de meeste kans op een besmetting. Als mensen dan gewoon thuis werken en er niet op uit gaan in een overvol natuurgebied dan kunnen ze geen andere besmetten. Echt zo moeilijk is het allemaal niet.quote:Op zondag 3 januari 2021 20:46 schreef laracroftonline het volgende:
[..]
Zou ik zelf geen probleem mee hebben.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:58 schreef Leandra het volgende:
Ik verwacht dat de lockdown idd verlengd wordt, het zal er wel op neerkomen dat de kinderen tot de voorjaarsvakantie thuiszitten.
De voorjaarsvakantie is in regio zuid in week 7 en in midden en noord in week 8, dus dat zou betekenen dat ze op z'n vroegst pas in maart weer naar school zouden gaan.
Het is niet zwaar. Ga naar een speeltuintje in de buurt. Abboneer je op wat streaming services. Genoeg dingen eerste maand gratis.quote:Op maandag 4 januari 2021 11:52 schreef Xenorium het volgende:
Wij, ik, mijn kinderen en vrouw zijn maanden nergens geweest, niet in een natuurgebied. Mijn laatste uitje was naar de Action voor de lockdown. Ik had dus dingen nodig.
Maar ik bedoel de lockdown moet niet nog veel langer duren want wij houden het ook niet meer uit zo.. Nu weer thuis kinderen les geven, geen uitje of vakantie om naar uit te kijken.
Het is.. Zwaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |