abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 3 januari 2021 @ 13:13:45 #151
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197187788
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:11 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Het gaat hoogstwaarschijnlijk toch journalistiek worden *O* Leek er even op dat ik daar niet heen zou kunnen doorstromen, maar het kan nu waarschijnlijk toch.

En anders heb ik nog meer mogelijkheden, waar ik de komende maanden uiteraard wel de tijd voor heb om over na te denken :P
Ahh wat tof _O_
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 3 januari 2021 @ 13:14:53 #152
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197187802
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:11 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Het gaat hoogstwaarschijnlijk toch journalistiek worden *O* Leek er even op dat ik daar niet heen zou kunnen doorstromen, maar het kan nu waarschijnlijk toch.

En anders heb ik nog meer mogelijkheden, waar ik de komende maanden uiteraard wel de tijd voor heb om over na te denken :P
Oooh wat leuk *G* Ik ben ook die richting op aan het kijken :D Ook even wat dingen in andere steden bekijken, maar ik weet niet of dat het gaat worden. Misschien blijf ik wel gewoon waar ik nu zit. Ik heb in ieder geval nog wel wat tijd voor de definitieve beslissing.
  zondag 3 januari 2021 @ 13:15:44 #153
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197187815
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:12 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ja, het zijn echt luxeproblemen hoor, daar ben ik me ook prima van bewust. Wij zijn nog gezond, we hebben onze baan nog. Maar het kersje op de taart ga je toch wel missen. Ik realiseer me nu veel meer hoeveel dingen waar ik van genoot, ik vanzelfsprekend vond. Wat dat beteft is dit coronagebeuren wel een eyeopener.
Nouja ik weet niet of ik het een luxeprobleem vind hoor. Het gaat natuurlijk niet alleen om de terrassen, maar juist ook om het sociale contact en afwisseling in je leven. En natuurlijk zijn er ergere dingen, maar die blijven er altijd :P

De bioscoop of het terras op zich zou ik best kunnen missen, maar mijn halve leven staat nu on hold en ik zou het toch wel heel lekker vinden als ik weer leuke dingen met vrienden kan doen. :+ En ik wilde ook bijv na mijn verhuizing bij een eetclubje ofzo om nieuwe mensen te leren kennen, maar dat wordt hem nu ook voorlopig niet echt :D
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 3 januari 2021 @ 13:15:49 #154
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197187817
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:12 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik ben in april 30 zonder bachelor :+ Maar geen minuut minder gelukkig om :P

Mijn broertje wordt in juni 23 en heeft dan twee masters _O- Compenseert weer voor z'n oudere broer en zussen die allemaal geen hebben |:)
Jeetje :o Twee masters. Ik ben er na die ene master wel een beetje klaar mee denk ik :@ Maar het is heel dubbel. Ik vind het ook stom om van mijn "jeugdjaren" af te zijn en een vaste baan te hebben straks :o
  zondag 3 januari 2021 @ 13:17:20 #155
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197187844
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:15 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Jeetje :o Twee masters. Ik ben er na die ene master wel een beetje klaar mee denk ik :@ Maar het is heel dubbel. Ik vind het ook stom om van mijn "jeugdjaren" af te zijn en een vaste baan te hebben straks :o
Ja hij vond z'n eerste master ook niet per sé leuk :P Dus de tweede is nu wel echt in een andere richting en zorgt natuurlijk ook wel weer voor baankansen in een andere richting :D En hij heeft university college gedaan, dus daar zit je ook wel in een ambitieuze omgeving :D

En hij vindt zichzelf ook wel jong voor een echte baan, en nog geen idee wat hij wil :P

Daar hebben m'n andere broertje en zusje en ik ook wel last van, maar dat uit zich in maar niet doorstuderen :') _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 3 januari 2021 @ 13:17:52 #156
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197187850
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:15 schreef Meke het volgende:

[..]

Nouja ik weet niet of ik het een luxeprobleem vind hoor. Het gaat natuurlijk niet alleen om de terrassen, maar juist ook om het sociale contact en afwisseling in je leven. En natuurlijk zijn er ergere dingen, maar die blijven er altijd :P

De bioscoop of het terras op zich zou ik best kunnen missen, maar mijn halve leven staat nu on hold en ik zou het toch wel heel lekker vinden als ik weer leuke dingen met vrienden kan doen. :+ En ik wilde ook bijv na mijn verhuizing bij een eetclubje ofzo om nieuwe mensen te leren kennen, maar dat wordt hem nu ook voorlopig niet echt :D
Ik mis het sociale contact wel echt. Het is echt extreem triest, maar ik ging van de week toch omdat het jaarwisseling was en zo nadenken welke nieuwe mensen ik dit jaar allemaal heb ontmoet. Ik kwam niet verder dan het nieuwe vriendje van mijn nichtje :')
pi_197187896
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:10 schreef Arizona het volgende:

[..]

O dat is wel jammer! Maar een halfjaar is zo om. En troost je, ik ben 41 en heb geen master :P
Welke richting ging je ook alweer volgen? (mag evt. ook via DM als je het niet openbaar wilt maken)
Oh maar als ik een prima baan zou kunnen krijgen zonder master, zou ik het ook niet doen :P Maar met alleen mijn bachelor kan ik amper wat. Ik heb ook toen erg de fout gemaakt om in die drie jaar vooral lol te maken en geen gebruik te maken van stages en netwerken die mijn universiteit bood. Dat zal ik dan ook wel gewoon anders doen bij een master (al is lol ook belangrijk natuurlijk :+ ).

Ik heb hier wel eens discussies over met mijn ouders wat betreft studierichting. "Ja, maar je moet ook iets kiezen waar je wel veel carrierezekerheid van hebt". De studierichtingen die ik op het oog heb, hebben dat inderdaad niet. Maar wat dan wel? Het moet ook iets zijn waar ik ook oprecht interesse in heb en waar mijn vaardigheden liggen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 3 januari 2021 @ 13:23:12 #158
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197187917
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:13 schreef Meke het volgende:

[..]

Jij hebt hbo gedaan toch? Dan is het ook wat minder "logisch", bij universiteit wordt het vaak wel als onafgerond gezien als je geen master hebt volgens mij, bij hbo is het vaak meer iets wat je werkgever nog even voor je fixt :P
Ik heb ook HBO gedaan. Ik had makkelijk naar de universiteit gekund maar ja, die eeuwige faalangst he :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_197187969
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:10 schreef Meke het volgende:

[..]

Ahh wat jammer -O- Nouja wel fijn dat je in elk geval een startdatum hebt dan! En uiteindelijk is leeftijd ook maar arbitrair :P En dat je dan 30 bent zou ook een stomme reden zijn om niet te beginnen :D

Heb je al een beetje een beeld van wat je tot die tijd gaat doen?
Inderdaad zeker een stomme reden :P Maar gewoon een beetje een gek idee, dat is het meer.

Nee geen enkel vooruitzicht van wat er tot die tijd kan. Als de sportscholen weer open zijn kan ik proberen mijn oude baantje weer terug te krijgen; die kans lijkt me klein, maar het is te proberen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197187983
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:12 schreef Arizona het volgende:

[..]

Ja, het zijn echt luxeproblemen hoor, daar ben ik me ook prima van bewust. Wij zijn nog gezond, we hebben onze baan nog. Maar het kersje op de taart ga je toch wel missen. Ik realiseer me nu veel meer hoeveel dingen waar ik van genoot, ik vanzelfsprekend vond. Wat dat beteft is dit coronagebeuren wel een eyeopener.
Daar heb je zeker gelijk in en zo zie ik het ook :Y En het motiveert me ook om nóg veel meer te genieten van al dat moois zodra het weer kan. En het niet meer zo voor lief te nemen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 3 januari 2021 @ 13:27:40 #161
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197187989
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:21 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Oh maar als ik een prima baan zou kunnen krijgen zonder master, zou ik het ook niet doen :P Maar met alleen mijn bachelor kan ik amper wat. Ik heb ook toen erg de fout gemaakt om in die drie jaar vooral lol te maken en geen gebruik te maken van stages en netwerken die mijn universiteit bood. Dat zal ik dan ook wel gewoon anders doen bij een master (al is lol ook belangrijk natuurlijk :+ ).

Ik heb hier wel eens discussies over met mijn ouders wat betreft studierichting. "Ja, maar je moet ook iets kiezen waar je wel veel carrierezekerheid van hebt". De studierichtingen die ik op het oog heb, hebben dat inderdaad niet. Maar wat dan wel? Het moet ook iets zijn waar ik ook oprecht interesse in heb en waar mijn vaardigheden liggen.
Uiteindelijk komt het altijd wel goed, bij meerdere van mijn banen heb ik nu al gezien dat je ook écht wel bij een bedrijf kunt laten zien wat je kunt en dat de mogelijkheden dan wel komen :) Dus dan maakt een relevante stage ofzo helemaal niet zoveel uit :P Ik ken genoeg mensen die met superrelevante opleidingen die helemaal niet aan het werk komen en andersom ook wel veel mensen die gewoon zijn gaan doen wat ze leuk vinden en daar echt wel carrière hebben gemaakt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  Moderator zondag 3 januari 2021 @ 13:27:52 #162
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197187995
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:15 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Jeetje :o Twee masters. Ik ben er na die ene master wel een beetje klaar mee denk ik :@ Maar het is heel dubbel. Ik vind het ook stom om van mijn "jeugdjaren" af te zijn en een vaste baan te hebben straks :o
Daarom een tweede master doen _O_ Wel ripsels voor je studieschuld merk ik nu ;(
  zondag 3 januari 2021 @ 13:28:38 #163
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197188002
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:25 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Inderdaad zeker een stomme reden :P Maar gewoon een beetje een gek idee, dat is het meer.

Nee geen enkel vooruitzicht van wat er tot die tijd kan. Als de sportscholen weer open zijn kan ik proberen mijn oude baantje weer terug te krijgen; die kans lijkt me klein, maar het is te proberen.
Ik heb gehoord dat er ook genoeg vacatures bij de GGD zijn :7
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  zondag 3 januari 2021 @ 13:29:48 #164
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197188019
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:27 schreef Momo het volgende:

[..]

Daarom een tweede master doen _O_ Wel ripsels voor je studieschuld merk ik nu ;(
Ja, nu kan ik het nog zonder leningen doen dankzij veel te lieve ouders die zijn beginnen met sparen bij mijn geboorte O+ Maar als ik een tweede master zou willen doen, moet ik wel echt gaan lenen en dat wil ik dus liever niet :P
  zondag 3 januari 2021 @ 13:30:07 #165
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197188025
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:28 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat er ook genoeg vacatures bij de GGD zijn :7
Als het me niet lukt om een stage te vinden ga ik dat waarschijnlijk ook doen *G*
  zondag 3 januari 2021 @ 13:30:08 #166
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197188026
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:27 schreef Momo het volgende:

[..]

Daarom een tweede master doen _O_ Wel ripsels voor je studieschuld merk ik nu ;(
Niet binnen tien jaar een diploma hebben ook ;( _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_197188035
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:14 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Oooh wat leuk *G* Ik ben ook die richting op aan het kijken :D Ook even wat dingen in andere steden bekijken, maar ik weet niet of dat het gaat worden. Misschien blijf ik wel gewoon waar ik nu zit. Ik heb in ieder geval nog wel wat tijd voor de definitieve beslissing.
Andere steden zou ook een optie zijn, maar ik denk dat ik wel in Utrecht blijf. Ik zit dan ook met woonruimte en voel er weinig voor om in een studentenhuis te wonen. Eventueel zou voor mij Amsterdam ook kunnen qua reisafstand, maar gezien corona en OV ga ik me toch maar gewoon alleen op Utrecht richten.

Jij ook nog heel veel succes dan met je keuze! ^O^ We hebben gelukkig nog even. Je zal het vast wel al gezegd hebben een keer, maar wat studeer je eigenlijk nu?
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 3 januari 2021 @ 13:32:03 #168
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_197188052
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:28 schreef Meke het volgende:

[..]

Ik heb gehoord dat er ook genoeg vacatures bij de GGD zijn :7
Deel van dat werk kan ook gewoon thuis volgens mij :D
Want toen ik belde om een afspraak te maken voor de coronatest van mijn dochter (die had geen digid) kreeg ik een mevrouw aan te telefoon met op de achtergrond een kindje en een hond :P
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator zondag 3 januari 2021 @ 13:32:47 #169
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_197188060
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:29 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ja, nu kan ik het nog zonder leningen doen dankzij veel te lieve ouders die zijn beginnen met sparen bij mijn geboorte O+ Maar als ik een tweede master zou willen doen, moet ik wel echt gaan lenen en dat wil ik dus liever niet :P
Ik kreeg nog stufi voor mijn eerste 5 jaar uni, toen werkte ik ook en leende iets bij. Laatste 2 jaar altijd alles moeten lenen en dan loopt het nogal hard op want meer dan 1000 euro per maand lenen.
Maar ik ben ook naar IJsland geweest toen, ik heb ook zeker geen spijt ervan. Ik had meer spijt gehad als ik het niet gedaan had. Het werk wat ik nu doe past ook meer bij die tweede master, wat eerst als bonus bedoeld was :+
  zondag 3 januari 2021 @ 13:35:38 #170
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197188110
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:30 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Andere steden zou ook een optie zijn, maar ik denk dat ik wel in Utrecht blijf. Ik zit dan ook met woonruimte en voel er weinig voor om in een studentenhuis te wonen. Eventueel zou voor mij Amsterdam ook kunnen qua reisafstand, maar gezien corona en OV ga ik me toch maar gewoon alleen op Utrecht richten.

Jij ook nog heel veel succes dan met je keuze! ^O^ We hebben gelukkig nog even. Je zal het vast wel al gezegd hebben een keer, maar wat studeer je eigenlijk nu?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 3 januari 2021 @ 13:36:10 #171
403253 Meke
after all this time? always.
pi_197188114
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:32 schreef Arizona het volgende:

[..]

Deel van dat werk kan ook gewoon thuis volgens mij :D
Want toen ik belde om een afspraak te maken voor de coronatest van mijn dochter (die had geen digid) kreeg ik een mevrouw aan te telefoon met op de achtergrond een kindje en een hond :P
Ja maar dan moet je wel een chille plek hebben om thuis te werken :P
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_197188119
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:15 schreef Meke het volgende:

[..]

Nouja ik weet niet of ik het een luxeprobleem vind hoor. Het gaat natuurlijk niet alleen om de terrassen, maar juist ook om het sociale contact en afwisseling in je leven. En natuurlijk zijn er ergere dingen, maar die blijven er altijd :P

De bioscoop of het terras op zich zou ik best kunnen missen, maar mijn halve leven staat nu on hold en ik zou het toch wel heel lekker vinden als ik weer leuke dingen met vrienden kan doen. :+ En ik wilde ook bijv na mijn verhuizing bij een eetclubje ofzo om nieuwe mensen te leren kennen, maar dat wordt hem nu ook voorlopig niet echt :D
Ja je omschrijft het heel treffend. Op zich zijn die dingen los van elkaar luxeproblemen, maar als alles on hold staat heeft dat ook effect op iemands sociale leven, en een gezond sociaal leven zie ik wel echt voor iedereen als iets essentieels. Sociale contacten en afwisseling zijn voor de meeste mensen gewoon nodig om het mentaal een beetje vol te blijven houden.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_197188130
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:15 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Jeetje :o Twee masters. Ik ben er na die ene master wel een beetje klaar mee denk ik :@ Maar het is heel dubbel. Ik vind het ook stom om van mijn "jeugdjaren" af te zijn en een vaste baan te hebben straks :o
Ja snap ik heel goed!

Heb het zelf juist andersom. Ik ben er wel aan toe om gewoon een vaste baan te hebben en meer te "settelen" en vind het dus gek om mijn master pas op mijn 30e te hebben :P
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  zondag 3 januari 2021 @ 13:37:53 #174
478909 molloot200
alles muziek.
pi_197188136
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:37 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja snap ik heel goed!

Heb het zelf juist andersom. Ik ben er wel aan toe om gewoon een vaste baan te hebben en meer te "settelen" en vind het dus gek om mijn master pas op mijn 30e te hebben :P
Maar tussen de leeftijd van 30 jaar en 21/22 jaar zit dan wel een behoorlijk verschil :P
pi_197188145
quote:
0s.gif Op zondag 3 januari 2021 13:17 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ik mis het sociale contact wel echt. Het is echt extreem triest, maar ik ging van de week toch omdat het jaarwisseling was en zo nadenken welke nieuwe mensen ik dit jaar allemaal heb ontmoet. Ik kwam niet verder dan het nieuwe vriendje van mijn nichtje :')
Hier echt niemand nieuw ontmoet _O- Ja mensen van dit forum die ik meer ben gaan spreken, o.a. door Jitsi ook en Discord, maar verder houdt het wel op.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')