SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei![]()
Ik denk dat je het meest kinderachtige gedrag van DRT vertoontquote:
Niet met fetX. Niet met fetX.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk dat je het meest kinderachtige gedrag van DRT vertoont
Een wereldprestatie
Hier heb je alleen @TjjWester mee.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een wereldprestatie
Bier. 10/10quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:06 schreef AllesKaputt het volgende:
Mogen al die bier reviews ook in zo'n spoiler?
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:06 schreef AllesKaputt het volgende:
Mogen al die bier reviews ook in zo'n spoiler?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Meer dan terechtquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Aspinall doet twee keer mee in de PL.
Is inderdaad vrij weinig. Zeker omdat enkele van de betere supermarktIPA’s (Lagunitas IPA en Goose Island IPA) nu in Nederland gebrouwen worden wat ze beduidend minder heeft gemaakt (goedkoper recept). Voor goede IPA’s moet je echt bij de duurdere varianten zijn. Met name de Russen maken uitstekende betaalbare IPA’s.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kocht laatst voor kerst 2 IPA's bij supermarkt
Werd wel teleurgesteld helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
Voor G-speerwerpen wel jaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef Doevelaer het volgende:
Hou me tegen, iemand op whatsapp probeert mij op te naaien 'Chisnall heeft een fantastische worp'
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een wereldprestatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door Tagliano op 02-01-2021 22:08:36 ]U MAD?
Stuur een hookers review terug.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef Doevelaer het volgende:
Hou me tegen, iemand op whatsapp probeert mij op te naaien 'Chisnall heeft een fantastische worp'
Trap er niet in.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef Doevelaer het volgende:
Met die klapschouder klopt dat ook welquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef Doevelaer het volgende:
Zal je vriendin wel zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef Doevelaer het volgende:
Smiffie pelotonvullingquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef Caland het volgende:
MvG
Wright
Dimitri
Prijs
De Sossa
Asp
Anderson
Durrant
Chizzy
Smith
stuur hem dat filmpje van dat schijtende wijf na het eten van een bonenschotel!!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef Doevelaer het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef Caland het volgende:
MvG
Wright
Dimitri
Prijs
De Sossa Wade
Asp
Anderson
Durrant
Chizzy
Smith
Ik had Jopen Mooie Nel en Jopen Let There Be Lightquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is inderdaad vrij weinig. Zeker omdat enkele van de betere supermarktIPA’s (Lagunitas IPA en Goose Island IPA) nu in Nederland gebrouwen worden wat ze beduidend minder heeft gemaakt (goedkoper recept). Voor goede IPA’s moet je echt bij de duurdere varianten zijn. Met name de Russen maken uitstekende betaalbare IPA’s.
Smith komt er niet in denk ik. Denk Wade of Gurney (of cross)quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef Caland het volgende:
MvG
Wright
Dimitri
Prijs
De Sossa
Asp
Anderson
Durrant
Chizzy
Smith
Hang op, klik weg, bel uw bankquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef Doevelaer het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef borisz het volgende:
Maar goed de Godendrank onder de GodendrankenEen pub hier die wel speciaalbier had zoals Orval en wat lekkere stoutjes enzo is verkocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
#bommeldingquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:08 schreef leolinedance het volgende:
Straks deze knoepert eindelijk soldaat maken:
https://www.bierfamilie.nl/bevog-hagger-blend-2019-pink/
Wel jammer dat we geen karakters als Taylor, deprie Barney en Jackpot meer hebben.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef Caland het volgende:
MvG
Wright
Dimitri
Prijs
De Sossa
Asp
Anderson
Durrant
Chizzy
Smith
Weinig gespeeld ivm blessures en coronaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:09 schreef svann het volgende:
Dacht dat Anderson wel hoger zou staan dan 13.
Vroegah zeker.
Inmiddels wel ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:09 schreef svann het volgende:
Vroegah zeker.
Hoeveel vrouwen willen we in de prummerliek?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel vrouwen willen Dirk in de premmeliek?
Ik heb niet zo veel met Gossequote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sossa mag sowieso, major winnaar..
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef borisz het volgende:
Maar goed de Godendrank onder de GodendrankenNiet mee eens. Dan liever een oude geuze. Zure meukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zand in de ogen strooien bij de tegenstandersquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:09 schreef svann het volgende:
Vroegah zeker.
Hang op, klik weg, bel uw bank.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef Doevelaer het volgende:
Dat is niet de bedoeling van beide bieren.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had Jopen Mooie Nel en Jopen Let There Be Light
Eentje was ontzettend zuur, niet te hachelen.
Moetje nagaan hoe John Metgod de telefoon opneemt.quote:
John MetgodGod.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moetje nagaan hoe John Metgod de telefoon opneemt.
Leuke rubriek.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is mijn grapquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slecht bewaard als in?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling van beide bieren.
Maar supermarktIPA’s worden vaak slecht bewaard.
Real 2-0 Celta en Aspas geblesseerd eraf, de boeken toe.quote:
Ik ken iemand die Worst heet.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist je dat rookworst zonder r....quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Worst heet.
Hallo metworst
Annemarie?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hallo metworst
Zijn zoon heet Hans, daar is niet over nagedachtquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Wist je dat rookworst zonder r....
Ach laat ook maar.
Je kunt er ook niet teveel van verwachten.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:13 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Zijn zoon heet Hans, daar is niet over nagedacht
Annemarie.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Hallo metworst
Ze staan al langere tijd in de schappen en zijn niet koud bewaard (wat de smaak niet ten goede komt)quote:
Matig matigquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Real 2-0 Celta en Aspas geblesseerd eraf, de boeken toe.
Ah ja, zijn niet gekoeld nee. Dat is vrijwel geen supermarktbier helaasquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze staan al langere tijd in de schappen en zijn niet koud bewaard (wat de smaak niet ten goede komt)
HYPΒH HYPΒHquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:14 schreef BB-King het volgende:
Duitsers in de Premjur Liek?
DACHTUTNIE
Liever niet Buntingquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:15 schreef heywoodu het volgende:
Gewoon Van Gerwen, Wright, Price, Smith, Wade, Chisnall, Van den Bergh, Gurney, Anderson en Bunting.
Het narratief van VI bij de derby Sevilliano hing uiteraard rond De Jongquote:
Gurney is een dooie.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:15 schreef heywoodu het volgende:
Gewoon Van Gerwen, Wright, Price, Smith, Wade, Chisnall, Van den Bergh of Van Duijvenbode, Gurney, Anderson en Bunting.
Je vergeet de Sossa.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:15 schreef heywoodu het volgende:
Gewoon Van Gerwen, Wright, Price, Smith, Wade, Chisnall, Van den Bergh of Van Duijvenbode, Gurney, Anderson en Bunting.
Nou, dan hem eruit en Dirk erin.quote:
Cross komt er gewoon in als Top-4 klant.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:15 schreef heywoodu het volgende:
Niet.quote:
Saaie darters tegenwoordig. Weinig show.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:15 schreef heywoodu het volgende:
Deelt gewoon glimlachend vegemite sandwiches uit.quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:17 schreef Zipportal het volgende:
Hoe noem je Simon in lockdown.
Whitlock.
Voor IPA’s die wat ouder zijn is dat echter erg belangrijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ah ja, zijn niet gekoeld nee. Dat is vrijwel geen supermarktbier helaas
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:17 schreef StephanL het volgende:
[..]
Drink al nooit, dus hoef ook niet mee te doen.
Daarom moet M. smith meedoen en Cross en Duzza niet.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Saaie darters tegenwoordig. Weinig show.
Dimi is gewoon terechtquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerste vijf a zes namen zijn wel duidelijk maar daarna wordt het lastig. Ga je voor ranking of voor de hype?
Bij de laatste dan Dirk, De Sossa, Dimi en Bunting
Al zou ik dat niet doen
Niet met fetX. Niet met fetX.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er is toch 1 iemand die moest lachen!
Al 2 likes.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:18 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Er is toch 1 iemand die moest lachen!
Daarom is Price een godquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:17 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Saaie darters tegenwoordig. Weinig show.
De Sossa en Dimi staan heel dik in de jaarrankings, dus die verdienen het wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Eerste vijf a zes namen zijn wel duidelijk maar daarna wordt het lastig. Ga je voor ranking of voor de hype?
Bij de laatste dan Dirk, De Sossa, Dimi en Bunting
Al zou ik dat niet doen
2014 was een gek jaarquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
Wes Newton speelde ooit Premier League.
God ja wat een succes was dat.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
Kreezie nightsquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
Dimi zou nog kunnen maar De Sossa komt eigenlijk net kijken. Ik ben niet zo fan van het voor leeuwen gooien van de darters die laatste maanden het goed doen. Hele tour afgaan is toch andere koekquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
De Sossa en Dimi staan heel dik in de jaarrankings, dus die verdienen het wel.
Daar zijn ook vast evolutie plaatjes van te maken. Scheve aids.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
Kevin Painter (quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
Sinds die Bullseye Finish van Royden Lam heeft ie niks meer geraakt.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
Familie van Isaac?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:19 schreef El-Stinho het volgende:
Wes keek altijd zo heerlijk geλrgerd bij iedere pijl die hij gooidequote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
Wat zou Wes Newton tegenwoordig doen?
Ting Chi Royden Lamquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sinds die Bullseye Finish van Royden Lam heeft ie niks meer geraakt.
Maar dat WK haalde hij de kwartfinale en verloor hij met maar 4-5 van Wright.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:21 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Sinds die Bullseye Finish van Royden Lam heeft ie niks meer geraakt.
Ja lap zeg, gewoon in je kot blijven. Maar de frietenkotten kunnen wel open blijven amaiquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:10 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Stukje act van user monkyyy.
Inderdaad @:monkyyy je bent toch geen BELG?
Met Daniλlquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:20 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe neemt Daniλl Daniλl de telefoon op?
Vastgebonden in de kelder van Djaks Nieuwlaat.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:21 schreef El-Stinho het volgende:
Hij was toch holmaatjes met Deano en Stuart ''Pijlen in de koelkast'' Kellett?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:22 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Vastgebonden in de kelder van Djaks Nieuwlaat.
Dit soort obscure weetjes heb ik niet paraat.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij was toch holmaatjes met Deano en Stuart ''Pijlen in de koelkast'' Kellett?
Waar is Deano eigenlijk gebleven?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij was toch holmaatjes met Deano en Stuart ''Pijlen in de koelkast'' Kellett?
Je mag 'pas' zeggen, of 'stop'.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:23 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit soort obscure weetjes heb ik niet paraat.
Zit weer op de vrachtwagen. Maar gaat wel naar Q-sjoel.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waar is Deano eigenlijk gebleven?
Die heeft zich weer ingeschreven voor Q-School.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:23 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Waar is Deano eigenlijk gebleven?
En wat doet Tony O'shea tegenwoordig?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:22 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wes had geen goed jaar
Dat is geen wk.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:25 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
En wat doet Tony O'shea tegenwoordig?
Zag hem vorig jaar finaal afgaan in de eerste ronde van het BDO wk
Rata kun je schudden. Die spreekt niet goed genoeg Engels.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:26 schreef WAvanBuren het volgende:
MvG
Prijs
Clown
Cross
Weet
Aspinall
Vd Bergh
Sossa
Chisnall
Anderson als hij finale haalt, anders Gurney, Smiss of.... Rataxi?
Gurney heeft een horrorjaar gehad. Hij never nooit.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:26 schreef WAvanBuren het volgende:
MvG
Prijs
Clown
Cross
Weet
Aspinall
Vd Bergh
Sossa
Chisnall
Zeg dat. Dit is wel eenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:26 schreef Dr_Flash het volgende:
Nee Koert dat is niet precies op tijd. Dat is precies te laat
Zoek even zijn WK2011-finale op en besef je dat hij toen 29 was.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:27 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik zag zojuist zijn leeftijd en schrok oprecht
https://www.dartsrankings.com/yeartodatequote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dimi zou nog kunnen maar De Sossa komt eigenlijk net kijken. Ik ben niet zo fan van het voor leeuwen gooien van de darters die laatste maanden het goed doen. Hele tour afgaan is toch andere koek
Zag het nog wel gebeuren eigenlijk. Alhoewel hij van Price had moeten winnen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gurney heeft een horrorjaar gehad. Hij never nooit.
Gando wint het WK en schopt Cross uit de top 4 en die zien we nooit meer terugquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:26 schreef WAvanBuren het volgende:
MvG
Prijs
Clown
Cross
Weet
Aspinall
Vd Bergh
Sossa
Chisnall
Smiss idem. Anderson idem, op WK na en die vind die hele PL ook niets dacht ik?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gurney heeft een horrorjaar gehad. Hij never nooit.
Bij die prumjur liek maakten ze wel vaker commerciλle keuzes toch?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rata kun je schudden. Die spreekt niet goed genoeg Engels.
Waarom zouden die vechten?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is geen fuck aan maar morgen vechten tussen Anderson en Price hopelijk
quote:
Anderson is sowieso wel zeker, die is te populair.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://www.dartsrankings.com/yeartodate
Zou de top 9 pakken plus Duzza vanwege winst PL. Dan vallen Cross, Gurney, Dirk en Aspinall er buiten.
Cross is overigens zeker van een plaats mocht Gary deze pot winnen en Price de finale. Chizzy is zeker als ie deze pot wint. Gary is zeker als ie kampioen wordt.
Hij is wel goed voor de Poolse markt. Daarom is Clemens ook niet zo'n slechte optie. Uiteindelijk gaat het gewoon om de centjes.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rata kun je schudden. Die spreekt niet goed genoeg Engels.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zoek even zijn WK2011-finale op en besef je dat hij toen 29 was.
Dat dus, zie Suljovic, 2x PL en hoppa Berry kon de World Series houden in Oostenrijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij die prumjur liek maakten ze wel vaker commerciλle keuzes toch?
Anderson heeft nog een major finale gehaald en Smiss een semi.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Smiss idem. Anderson idem, op WK na en die vind die hele PL ook niets dacht ik?
Het is natuurlijk een bijzonder raar jaar geweest. Dus in hoeverre ga je hier waarde aan hechten of ga je kijken naar afgelopen 2 jaar. Commerciele waarde blijft ook belangrijk. Gary als een Schot is altijd +1 vaak. Dimi als Belg is ook interessant. De Sousa voor zuidelijke kijkers? Ratata voor Polen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://www.dartsrankings.com/yeartodate
Zou de top 9 pakken plus Duzza vanwege winst PL. Dan vallen Cross, Gurney, Dirk en Aspinall er buiten.
Cross is overigens zeker van een plaats mocht Gary deze pot winnen en Price de finale. Chizzy is zeker als ie deze pot wint. Gary is zeker als ie kampioen wordt.
Bij Chisnall - Bunting was ik niet gaan kijken.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:29 schreef Vriezzer het volgende:
Ik hoopte op Chizzy - Bunting.
Ik krijg Anderson - Price.
Erg teleurstellend.
Jawel, maar wat is er commercieel aan Rata? Moet "de Poolse markt" geopend worden?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij die prumjur liek maakten ze wel vaker commerciλle keuzes toch?
Ik had het over technisch gezien. Duzza zullen ze ook niet kunnen negeren.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Anderson is sowieso wel zeker, die is te populair.
Alsof er iets anders te kijken is.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Bij Chisnall - Bunting was ik niet gaan kijken.
"58"quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:31 schreef Vriezzer het volgende:
Ho, wacht even.
Chizzy geeft nog een teken van leven.
Troostfinale moet terugquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:29 schreef Vriezzer het volgende:
Ik hoopte op Chizzy - Bunting.
Ik krijg Anderson - Price.
Erg teleurstellend.
Nog maar 15 jaar wachten en we zijn er weer.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:30 schreef fetX het volgende:
Mythe doorprikken.
Feyenoord wordt ook weleens kampioen.
genot.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Nog maar 15 jaar wachten en we zijn er weer.
Donald is het hier niet mee eensquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:32 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Heeft Amerika een probleem?
Ja, Trump gaat weg.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:32 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Het heeft een oranje huid en een IQ van rond het vriespunt.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:32 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |