Zal je vriendin wel zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef Doevelaer het volgende:
Hou me tegen, iemand op whatsapp probeert mij op te naaien 'Chisnall heeft een fantastische worp'
Smiffie pelotonvullingquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef Caland het volgende:
MvG
Wright
Dimitri
Prijs
De Sossa
Asp
Anderson
Durrant
Chizzy
Smith
stuur hem dat filmpje van dat schijtende wijf na het eten van een bonenschotel!!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef Doevelaer het volgende:
Hou me tegen, iemand op whatsapp probeert mij op te naaien 'Chisnall heeft een fantastische worp'
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef Caland het volgende:
MvG
Wright
Dimitri
Prijs
De Sossa Wade
Asp
Anderson
Durrant
Chizzy
Smith
Ik had Jopen Mooie Nel en Jopen Let There Be Lightquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is inderdaad vrij weinig. Zeker omdat enkele van de betere supermarktIPA’s (Lagunitas IPA en Goose Island IPA) nu in Nederland gebrouwen worden wat ze beduidend minder heeft gemaakt (goedkoper recept). Voor goede IPA’s moet je echt bij de duurdere varianten zijn. Met name de Russen maken uitstekende betaalbare IPA’s.
Smith komt er niet in denk ik. Denk Wade of Gurney (of cross)quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef Caland het volgende:
MvG
Wright
Dimitri
Prijs
De Sossa
Asp
Anderson
Durrant
Chizzy
Smith
Hang op, klik weg, bel uw bankquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef Doevelaer het volgende:
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef borisz het volgende:
Maar goed de Godendrank onder de GodendrankenEen pub hier die wel speciaalbier had zoals Orval en wat lekkere stoutjes enzo is verkocht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
#bommeldingquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:08 schreef leolinedance het volgende:
Straks deze knoepert eindelijk soldaat maken:
https://www.bierfamilie.nl/bevog-hagger-blend-2019-pink/
Wel jammer dat we geen karakters als Taylor, deprie Barney en Jackpot meer hebben.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef Caland het volgende:
MvG
Wright
Dimitri
Prijs
De Sossa
Asp
Anderson
Durrant
Chizzy
Smith
Weinig gespeeld ivm blessures en coronaquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:09 schreef svann het volgende:
Dacht dat Anderson wel hoger zou staan dan 13.
Vroegah zeker.
Inmiddels wel ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:09 schreef svann het volgende:
Vroegah zeker.
Hoeveel vrouwen willen we in de prummerliek?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoeveel vrouwen willen Dirk in de premmeliek?
Ik heb niet zo veel met Gossequote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sossa mag sowieso, major winnaar..
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef borisz het volgende:
Maar goed de Godendrank onder de GodendrankenNiet mee eens. Dan liever een oude geuze. Zure meukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zand in de ogen strooien bij de tegenstandersquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:09 schreef svann het volgende:
Vroegah zeker.
Hang op, klik weg, bel uw bank.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef Doevelaer het volgende:
Dat is niet de bedoeling van beide bieren.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had Jopen Mooie Nel en Jopen Let There Be Light
Eentje was ontzettend zuur, niet te hachelen.
Moetje nagaan hoe John Metgod de telefoon opneemt.quote:
John MetgodGod.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moetje nagaan hoe John Metgod de telefoon opneemt.
Leuke rubriek.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is mijn grapquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |