Ik heb niet zo veel met Gossequote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:09 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sossa mag sowieso, major winnaar..
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef borisz het volgende:
Maar goed de Godendrank onder de GodendrankenNiet mee eens. Dan liever een oude geuze. Zure meukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zand in de ogen strooien bij de tegenstandersquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:09 schreef svann het volgende:
Dacht dat Anderson wel hoger zou staan dan 13.
Vroegah zeker.
Hang op, klik weg, bel uw bank.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:07 schreef Doevelaer het volgende:
Hou me tegen, iemand op whatsapp probeert mij op te naaien 'Chisnall heeft een fantastische worp'
Dat is niet de bedoeling van beide bieren.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had Jopen Mooie Nel en Jopen Let There Be Light
Eentje was ontzettend zuur, niet te hachelen.
Moetje nagaan hoe John Metgod de telefoon opneemt.quote:
John MetgodGod.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moetje nagaan hoe John Metgod de telefoon opneemt.
Leuke rubriek.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is mijn grapquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Slecht bewaard als in?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat is niet de bedoeling van beide bieren.
Maar supermarktIPA’s worden vaak slecht bewaard.
Real 2-0 Celta en Aspas geblesseerd eraf, de boeken toe.quote:
Ik ken iemand die Worst heet.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wist je dat rookworst zonder r....quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:12 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ik ken iemand die Worst heet.
Hallo metworst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |