SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Tagliano op 02-01-2021 22:03:28 ]VBL SC influencer
Left, right, behind
Extra doneren jongens, Zippy heeft te vaak op het duimpje geklikt.quote:
Ja hoor, ik heb al een keer een abo kado gedaan aan iemand die jeuk had aan reclames. 'T is lekker met jequote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:03 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Extra doneren jongens, Zippy heeft te vaak op het duimpje geklikt.
Komt geen nieuwe hardware hoor. Gewoon achterstallige rekeningen van die kalequote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:03 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Extra doneren jongens, Zippy heeft te vaak op het duimpje geklikt.
Ja erg lekker.quote:
Staan hier nu wat 0,0tjes inquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:03 schreef Doevelaer het volgende:
Ik moet mijn bierkoelkast maar weer eens aanvullen, die raakt redelijk leeg
quote:
Amper (imperial) stouts inderdaad. Al ligt het wel aan de supermarkt. Bij ons hebben ze Van Moll Ons Blackie liggen wat een prima stout is. Maar dat is de enige. IPA's liggen er alleen van de grote merken.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig makker. Valt mij toch wel op hoeveel prima supermarktbier er is eigenlijk, alleen niet echt op het vlak van IPA’s en stouts eigenlijk (ik zou alleen Elvis Juice en Guinness noemen).
@:caland jij vindt dit interessant
Ik kocht laatst voor kerst 2 IPA's bij supermarktquote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:01 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Gelukkig makker. Valt mij toch wel op hoeveel prima supermarktbier er is eigenlijk, alleen niet echt op het vlak van IPA’s en stouts eigenlijk (ik zou alleen Elvis Juice en Guinness noemen).
@:caland jij vindt dit interessant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |