quote:
Anderson is sowieso wel zeker, die is te populair.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://www.dartsrankings.com/yeartodate
Zou de top 9 pakken plus Duzza vanwege winst PL. Dan vallen Cross, Gurney, Dirk en Aspinall er buiten.
Cross is overigens zeker van een plaats mocht Gary deze pot winnen en Price de finale. Chizzy is zeker als ie deze pot wint. Gary is zeker als ie kampioen wordt.
Hij is wel goed voor de Poolse markt. Daarom is Clemens ook niet zo'n slechte optie. Uiteindelijk gaat het gewoon om de centjes.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rata kun je schudden. Die spreekt niet goed genoeg Engels.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zoek even zijn WK2011-finale op en besef je dat hij toen 29 was.
Dat dus, zie Suljovic, 2x PL en hoppa Berry kon de World Series houden in Oostenrijk.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij die prumjur liek maakten ze wel vaker commerciële keuzes toch?
Anderson heeft nog een major finale gehaald en Smiss een semi.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:28 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Smiss idem. Anderson idem, op WK na en die vind die hele PL ook niets dacht ik?
Het is natuurlijk een bijzonder raar jaar geweest. Dus in hoeverre ga je hier waarde aan hechten of ga je kijken naar afgelopen 2 jaar. Commerciele waarde blijft ook belangrijk. Gary als een Schot is altijd +1 vaak. Dimi als Belg is ook interessant. De Sousa voor zuidelijke kijkers? Ratata voor Polen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
https://www.dartsrankings.com/yeartodate
Zou de top 9 pakken plus Duzza vanwege winst PL. Dan vallen Cross, Gurney, Dirk en Aspinall er buiten.
Cross is overigens zeker van een plaats mocht Gary deze pot winnen en Price de finale. Chizzy is zeker als ie deze pot wint. Gary is zeker als ie kampioen wordt.
Bij Chisnall - Bunting was ik niet gaan kijken.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:29 schreef Vriezzer het volgende:
Ik hoopte op Chizzy - Bunting.
Ik krijg Anderson - Price.
Erg teleurstellend.
Jawel, maar wat is er commercieel aan Rata? Moet "de Poolse markt" geopend worden?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Bij die prumjur liek maakten ze wel vaker commerciële keuzes toch?
Ik had het over technisch gezien. Duzza zullen ze ook niet kunnen negeren.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 22:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Anderson is sowieso wel zeker, die is te populair.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |