SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De speeldagenverdeling tot en met 23 december:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het programma:
Format
R1: First to 3 sets (zonder tiebreak)
R2: First to 3 sets
R3: First to 4 sets
R4: First to 4 sets
QF: First to 5 sets
SF: First to 6 sets
F: First to 7 sets
Prijzengeld
Winner (1) £500,000
Runner-up (1) £200,000
Semi-finalists (2) £100,000
Quarter-finalists (4) £50,000
Fourth round losers (8) £35,000
Third round losers (16) £25,000
Second round losers (32) £15,000
First round losers (32) £7,500
De virtuele post-WK ranking
https://www.dartsrankings.com/postwch
Slotwoord voor deze OP
Wat een feest gaat het de komende weken weer worden.
We mogen ons weer ergeren aan Marcel Maijer, er komen weer schijtlollige items van Arjan van der Giessen, houdt Arjan van der Giessen de goede band met Van Gerwen, komt er weer ongemakkelijkheid met Van der Voort, welke BN'ers komen langs, welke kut-reclames zijn er, verliest Cullen weer traditioneel in de laatste 64?
HAMEREN DLM LOONVISIE HUURPONTONS MAXIMAALADVIES BENGI TONZON JAAAAAAAAAAAAAA
Vroege stunts uit de voorgaande twee jaren, want first to 3 sets blijft smerig
2020: Smith 1-3 Woodhouse, Cross 0-3 Huybrechts, Suljovic 1-3 Sherrock
2019: Whitlock 0-3 Joyce, Suljovic 1-3 Searle, Price 2-3 Aspinall, Wright 1-3 Alcinas
Wright, Suljovic en Price hebben dus geen hol te verdedigen ten opzichte van 2 jaar terug eigenlijk haha doei![]()
Soms gaat het goedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Soms gaat het goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-
WEET JE HOE LEWIS AAN ZIJN BIJNAAM KOMTquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
WAT WEDSTRIJD GODSTALENT VECHTERSBAAS
Hallo Frankquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:42 schreef franklop het volgende:
Koekoek
Tevens mijn eerste post van de avond
WAS ASPINALL OOIT BIJNA BLUTquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
WEET JE HOE LEWIS AAN ZIJN BIJNAAM KOMT
hard stukje schreeuwgenot.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
WEET JE HOE LEWIS AAN ZIJN BIJNAAM KOMT
Klopt helemaal, mvg kan alleen terug komen op zijn oude niveau als hij een tik krijgt en wordt uitgedaagd om weer te gaan vechten.quote:
Dit zijn pas analysesquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Klopt helemaal, mvg kan alleen terug komen op zijn oude niveau als hij een tik krijgt en wordt uitgedaagd om weer te gaan vechten.
Voor hem zou het perfect zijn als price wereldkampioen wordt. Ook voor de neutrale kijker zou het goed zijn zodat we geen lewis syndroom krijgen in het darts.
Staat je vriendin op springen?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:42 schreef franklop het volgende:
Koekoek
Tevens mijn eerste post van de avond
Nee nee, dat duurt nog een aantal maanden.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Staat je vriendin op springen?
Dit soort posts zijn toch wat DRT mistquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Klopt helemaal, mvg kan alleen terug komen op zijn oude niveau als hij een tik krijgt en wordt uitgedaagd om weer te gaan vechten.
Voor hem zou het perfect zijn als price wereldkampioen wordt. Ook voor de neutrale kijker zou het goed zijn zodat we geen lewis syndroom krijgen in het darts.
quote:Ik heb haar twee keer bezocht. Heerlijk ding. Ze is heel sexy. Niet opgefokt. Gewoon heel aardig en rustig. Bij binnenkomst werd me een glas wijn aangeboden. Even gekletst. Geen haast. Hierna kleedden we ons uit en ze deed en liet alles gewoon doen zonder restricties. Ze liet me echt op alle plaatsen die ik maar wilde kussen en pijpen. Dit duurde een tijd. Heerlijk. Ze gaf me spontaan haar melk. Hierna ging ze me neuken van achteren. Ze zei dat ze dat altijd in die volgorde deed. Fantastische ervaring. Ik zei haar dat ze op de foto’s op kinky wat onder invloed alsof ze dronken was keek. Ze zei dat ze gewoon high was toen die foto’s werden gemaakt, want ze houdt van jointjes. Ik ga haar zeker weer bezoeken.
Nog één avondje dan kan hij een wasmachine betalen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:46 schreef AllesKaputt het volgende:
Heeft Roland S. nu altijd dezelfde shirt/trui combo aan?
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:46 schreef AllesKaputt het volgende:
Heeft Roland S. nu altijd dezelfde shirt/trui combo aan?
quote:
Kan je het bord al raken?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand een kalender ofzo met toernooien.
Helemaal het dartvirus te pakken hier
Heb zelfs een dartbord gekocht
Half januari spreek ik je weerquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
online, is onderwegquote:
Zou ook nog wat pijlen aanschaffenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mooizoquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat moet je bij Belgen altijd wel checken ja.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Heeft ie ook pijltjes gekocht dan?
Geen bidons in de laatste 15 kilometer lijkt me fairquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:49 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Mooizohopelijk heb je nog een paar ideeën om het darten te verbeteren.
Kan wel beetje dartenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je hem nog wel raken met wat oefening.
Mini Croque monsieurs van de Lidl en ze zijn fantastischquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wat dit zijn
https://www.pdc.tv/tournaments/calendarquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
In before GAMAAAAAAAAAAAAAAAANquote:
Euro Tours kijken met Capuchon_jongen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.pdc.tv/tournaments/calendar
Kan wel eens veranderen komende tijd maar dat snap je wel
Ieder hapje is hetzelfde, maar dat is geen probleemquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit er wel wat variatie in die dingen?
Wanneer heb jij een inzinking gehad?quote:
Dat is geen verklaring gollum.gifquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op nos.nl kon je ook uitzendingen terugkijken.
Oh dan zou ik er wel wat sauzen bij flikkeren voor de afwisseling.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ieder hapje is hetzelfde, maar dat is geen probleem
Op fok noemen we dat een meltdown.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wanneer heb jij een inzinking gehad?
Zou erg mooi zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Euro Tours kijken met Capuchon_jongen.
Belachelijk ook hequote:
Capuchon die elke resultaat van een Belg tijdens PC's post in topicquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Euro Tours kijken met Capuchon_jongen.
Dit dusquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dan zou ik er wel wat sauzen bij flikkeren voor de afwisseling.
Maar goed ik ben sausverslaafd.
Behoorlijk bizar ja. James Wade was altijd van de D10 maar de D10 niet meer zo van Wadequote:
Dit ga ik na!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jawel hoor. Via daar altijd twee logo's in beeld.
Afgehandeld.
Zou die Belgische fan een bekende van hem zijn?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Capuchon die elke resultaat van een Belg tijdens PC's post in topic
Met 12 gram pijlen kost het je ook geen energiequote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:56 schreef BB-King het volgende:
Price fitter?
Bunting kan uren kebab eten hoor.
Beetje curryquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dan zou ik er wel wat sauzen bij flikkeren voor de afwisseling.
Maar goed ik ben sausverslaafd.
Bunting kan uren slapen zonder moe te worden.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:56 schreef BB-King het volgende:
Price fitter?
Bunting kan uren kebab eten hoor.
Op nos.nl plakken ze nog een keer dat logo erop terwijl die al bij de uitzending zat.quote:
Danny Blind kent Aspas niet. Is dit vreemd?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met 12 gram pijlen kost het je ook geen energie
Ik zag het net ja, waanzin.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Op nos.nl plakken ze nog een keer dat logo erop terwijl die al bij de uitzending zat.
Werken bij de NOS.
Die zien we in maart weerquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:58 schreef leolinedance het volgende:
Hoe laat moet die kale sloopkogel?
Dat kan nietquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Danny Blind kent Aspas niet. Is dit vreemd?
Nieuwe speelschema’s nog niet bekend.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:58 schreef leolinedance het volgende:
Joequote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:58 schreef leolinedance het volgende:
Laatste leg bij 2-2 in de laatste setquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:58 schreef DeeBee het volgende:
Prijs die weer een beslissende set gaat winnen, dat verwacht je toch ook niet.
Vliegtuig gaat vanavond.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:58 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb stagiairs weleens minder werk zien leveren. Zie "Regie"quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:00 schreef De_Kraam het volgende:
Stagiair achter de knopjes heeft dat effe gemonteerd.
Zolang ze zich aan de 3 k’s houden niets mis meequote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb stagiairs weleens minder werk zien leveren. Zie "Regie"
Dat was ook precies de bedoelingquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las dit met de stem van een schaatscommentator.
Schaatsenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik las dit met de stem van een schaatscommentator.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:02 schreef fetX het volgende:
[..]
Zolang ze zich aan de 3 k’s houden niets mis meeJullie hebben ook heel groot KKK hangen op banieren enzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
[..]
Zolang ze zich aan de 3 k’s houden niets mis meeJe vergat kontvingerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn mensen die dit voorgesteld hebben.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 19:42 schreef Tagliano het volgende:
Hadden we toch Champaign Breakfast op de bingo moeten zetten
Vanwege prive omstandigheden kan ik hier geen uitspraken over doen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:02 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jullie hebben ook heel groot KKK hangen op banieren enzo?
Zou onder spuiten.quote:
[..]
Zolang ze zich aan de 3 k’s houden niets mis meeBedankt Harry van Raaij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Ik erop of erinquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:03 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Zou onder spuiten.
Wel kleine tietjes tho.
Of iemand die dronken wat ingevuld heeft omdat je verplicht moet meekijkenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:07 schreef Tagliano het volgende:
Als je dit goed voorspeld hebt voorafgaand aan het toernooi ben je een volslagen idioot
Beetje schreeuwen tegen kutkoters op Kal of Djoetie Blek koks.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:06 schreef Zipportal het volgende:
Bunting gaat straks weer tot 3:00 achter de Playstation.
Price was wel een verwachte (halve-) finalist.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:07 schreef Tagliano het volgende:
Als je dit goed voorspeld hebt voorafgaand aan het toernooi ben je een volslagen idioot
Ja die zullen de meesten dus wel hebbenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:08 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Price was wel een verwachte (halve-) finalist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |