WEET JE HOE LEWIS AAN ZIJN BIJNAAM KOMTquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:42 schreef Neef_Wuppie het volgende:
WAT WEDSTRIJD GODSTALENT VECHTERSBAAS
Hallo Frankquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:42 schreef franklop het volgende:
Koekoek
Tevens mijn eerste post van de avond
WAS ASPINALL OOIT BIJNA BLUTquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
WEET JE HOE LEWIS AAN ZIJN BIJNAAM KOMT
hard stukje schreeuwgenot.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:43 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
WEET JE HOE LEWIS AAN ZIJN BIJNAAM KOMT
Klopt helemaal, mvg kan alleen terug komen op zijn oude niveau als hij een tik krijgt en wordt uitgedaagd om weer te gaan vechten.quote:
Dit zijn pas analysesquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Klopt helemaal, mvg kan alleen terug komen op zijn oude niveau als hij een tik krijgt en wordt uitgedaagd om weer te gaan vechten.
Voor hem zou het perfect zijn als price wereldkampioen wordt. Ook voor de neutrale kijker zou het goed zijn zodat we geen lewis syndroom krijgen in het darts.
Staat je vriendin op springen?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:42 schreef franklop het volgende:
Koekoek
Tevens mijn eerste post van de avond
Nee nee, dat duurt nog een aantal maanden.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Staat je vriendin op springen?
Dit soort posts zijn toch wat DRT mistquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:44 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Klopt helemaal, mvg kan alleen terug komen op zijn oude niveau als hij een tik krijgt en wordt uitgedaagd om weer te gaan vechten.
Voor hem zou het perfect zijn als price wereldkampioen wordt. Ook voor de neutrale kijker zou het goed zijn zodat we geen lewis syndroom krijgen in het darts.
quote:Ik heb haar twee keer bezocht. Heerlijk ding. Ze is heel sexy. Niet opgefokt. Gewoon heel aardig en rustig. Bij binnenkomst werd me een glas wijn aangeboden. Even gekletst. Geen haast. Hierna kleedden we ons uit en ze deed en liet alles gewoon doen zonder restricties. Ze liet me echt op alle plaatsen die ik maar wilde kussen en pijpen. Dit duurde een tijd. Heerlijk. Ze gaf me spontaan haar melk. Hierna ging ze me neuken van achteren. Ze zei dat ze dat altijd in die volgorde deed. Fantastische ervaring. Ik zei haar dat ze op de foto’s op kinky wat onder invloed alsof ze dronken was keek. Ze zei dat ze gewoon high was toen die foto’s werden gemaakt, want ze houdt van jointjes. Ik ga haar zeker weer bezoeken.
Nog één avondje dan kan hij een wasmachine betalen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:46 schreef AllesKaputt het volgende:
Heeft Roland S. nu altijd dezelfde shirt/trui combo aan?
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:46 schreef AllesKaputt het volgende:
Heeft Roland S. nu altijd dezelfde shirt/trui combo aan?
quote:
Kan je het bord al raken?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand een kalender ofzo met toernooien.
Helemaal het dartvirus te pakken hier
Heb zelfs een dartbord gekocht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |