Mini Croque monsieurs van de Lidl en ze zijn fantastischquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee wat dit zijn
https://www.pdc.tv/tournaments/calendarquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:48 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand een kalender ofzo met toernooien.
Helemaal het dartvirus te pakken hier
Heb zelfs een dartbord gekocht
In before GAMAAAAAAAAAAAAAAAANquote:
Euro Tours kijken met Capuchon_jongen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://www.pdc.tv/tournaments/calendar
Kan wel eens veranderen komende tijd maar dat snap je wel
Ieder hapje is hetzelfde, maar dat is geen probleemquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zit er wel wat variatie in die dingen?
Wanneer heb jij een inzinking gehad?quote:
Dat is geen verklaring gollum.gifquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op nos.nl kon je ook uitzendingen terugkijken.
Oh dan zou ik er wel wat sauzen bij flikkeren voor de afwisseling.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:54 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Ieder hapje is hetzelfde, maar dat is geen probleem
Op fok noemen we dat een meltdown.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wanneer heb jij een inzinking gehad?
Zou erg mooi zijn.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Euro Tours kijken met Capuchon_jongen.
Belachelijk ook hequote:
Capuchon die elke resultaat van een Belg tijdens PC's post in topicquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Euro Tours kijken met Capuchon_jongen.
Dit dusquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dan zou ik er wel wat sauzen bij flikkeren voor de afwisseling.
Maar goed ik ben sausverslaafd.
Behoorlijk bizar ja. James Wade was altijd van de D10 maar de D10 niet meer zo van Wadequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |