Dit ga ik na!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Jawel hoor. Via daar altijd twee logo's in beeld.
Afgehandeld.
Zou die Belgische fan een bekende van hem zijn?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Capuchon die elke resultaat van een Belg tijdens PC's post in topic
Met 12 gram pijlen kost het je ook geen energiequote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:56 schreef BB-King het volgende:
Price fitter?
Bunting kan uren kebab eten hoor.
Beetje curryquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh dan zou ik er wel wat sauzen bij flikkeren voor de afwisseling.
Maar goed ik ben sausverslaafd.
Bunting kan uren slapen zonder moe te worden.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:56 schreef BB-King het volgende:
Price fitter?
Bunting kan uren kebab eten hoor.
Op nos.nl plakken ze nog een keer dat logo erop terwijl die al bij de uitzending zat.quote:
Danny Blind kent Aspas niet. Is dit vreemd?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met 12 gram pijlen kost het je ook geen energie
Ik zag het net ja, waanzin.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:58 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Op nos.nl plakken ze nog een keer dat logo erop terwijl die al bij de uitzending zat.
Werken bij de NOS.
Die zien we in maart weerquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:58 schreef leolinedance het volgende:
Hoe laat moet die kale sloopkogel?
Dat kan nietquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:58 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Danny Blind kent Aspas niet. Is dit vreemd?
Nieuwe speelschema’s nog niet bekend.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:58 schreef leolinedance het volgende:
Joequote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:58 schreef leolinedance het volgende:
Laatste leg bij 2-2 in de laatste setquote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:58 schreef DeeBee het volgende:
Prijs die weer een beslissende set gaat winnen, dat verwacht je toch ook niet.
Vliegtuig gaat vanavond.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 20:58 schreef leolinedance het volgende:
Ik heb stagiairs weleens minder werk zien leveren. Zie "Regie"quote:Op zaterdag 2 januari 2021 21:00 schreef De_Kraam het volgende:
Stagiair achter de knopjes heeft dat effe gemonteerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |