Ah, je bent van je geloof gevallen?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ga douchen en mezelf dan in een andere pyjama heiden.
Dat denk ik dan ook niet. Daar zou hij dan bestolen worden van alles wat maar enigszins bruikbaar is.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar deze man leeft daar in die tunnel. Bed zakken met zooi, die zie ik niet snel naar een opgang gaan
Hij komt toch ergens vandaan?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:28 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja zijn 9 halve liters Schultenbrau.
Ben als jaren lid van de heidense pyjama groep.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:28 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ah, je bent van je geloof gevallen?
Lijkt me wel een toffe club.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ben als jaren lid van de heidense pyjama groep.
Wildplassen kan duurder uitvallenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:28 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Ja zijn 9 halve liters Schultenbrau.
Nou laat ik hopen dat de boeuf bourguignon hem goed heeft gesmaaktquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat denk ik dan ook niet. Daar zou hij dan bestolen worden van alles wat maar enigszins bruikbaar is.
Waar denk je dat die schultenbrau terecht komtquote:
Die schijt zich helemaal leeg van dat spul, zijn z'n darmen niet gewend.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou laat ik hopen dat de boeuf bourguignon hem goed heeft gesmaakt
Oh nou ik vermijd dat tunneltje wel evenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:33 schreef Steven_Stil het volgende:
[..]
Die schijt zich helemaal leeg van dat spul, zijn z'n darmen niet gewend.
Dat zal vast wel. Wel een ontzettend lief gebaar van je.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou laat ik hopen dat de boeuf bourguignon hem goed heeft gesmaakt
Heb je nog genoeg wiet ?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh nou ik vermijd dat tunneltje wel even
Ik ben 4 gram gehaald. Dus JAquote:
Dat was Gronings dialect, lijkt idd nergens opquote:
Fries zeker wel ?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:43 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat was Gronings dialect, lijkt idd nergens op
Veel !!! de laatste keer was in November in Zandvoort. Nu heb ik een aardige voorraad voor BBquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoeveel dat is en hoeveel je verbruikt
OK, als je maar geniet en mogelijke ban's weet te voorkomenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Veel !!! de laatste keer was in November in Zandvoort. Nu heb ik een aardige voorraad voor BB
Ja dat is wel een dingetje.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:50 schreef chufi het volgende:
[..]
OK, als je maar geniet en mogelijke ban's weet te voorkomen
Dat is geen dialectquote:
Nee een buitenlandse taalquote:
Klopt, Zuid Scandinavische taalquote:
Cool via een dreamcatcherquote:
Alleen in Frieslandquote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
tweede officiële taal van Nederland
Ja en dooiequote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Het Fries is de tweede officiële taal van Nederland.
Met al die Nederlanders die hier zijn komen wonen?quote:
Nederlands is nooit erkent door Frieslandquote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:13 schreef Superbadeendje het volgende:
Het Fries is de tweede officiële taal van Nederland.
Het is ook een kut taalquote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Nederlands is nooit erkent door Friesland
Valt wel mee, iets meer dan de helft gebruikt Fries als eerste taal.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:16 schreef drakin het volgende:
[..]
Nederlands is nooit erkent door Friesland
Dat is nou juist een probleemquote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Valt wel mee, iets meer dan de helft gebruikt Fries als eerste taal.
Ze zouden kunnen beginnen met het leren ervan te verbiedenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb er geen last van.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zouden kunnen beginnen met het leren ervan te verbieden
Het is een Friese hobbyquote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb er geen last van.
Meer dan je denkt idd.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lekker dwars en je heb er geen kut aanquote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Lekker dwars en je heb er geen kut aan
Ben ik mee eens, Nederlands is idd een kuttaal, een bijeengeraapt zootje woorden afkomstig uit een aantal streekdialectenquote:
Dat niet alleen, van meerdere talenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:32 schreef drakin het volgende:
[..]
Ben ik mee eens, Nederlands is idd een kuttaal, een bijeengeraapt zootje woorden afkomstig uit een aantal streekdialecten
Dat hebben ze al 500 jaar lang gedaan, pas sinds de jaren 60 mogen Friezen eindelijk hun eigen taal vrij gebruiken.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zouden kunnen beginnen met het leren ervan te verbieden
Wat fijnquote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat hebben ze al 500 jaar lang gedaan, pas sinds de jaren 60 mogen Friezen eindelijk hun eigen taal vrij gebruiken.
En terecht.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 18:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat hebben ze al 500 jaar lang gedaan, pas sinds de jaren 60 mogen Friezen eindelijk hun eigen taal vrij gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |