Die spreekt mij ook wel aan ..quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:10 schreef pullup het volgende:
Ik heb het volste vertrouwen in die nieuwe techniek voor vaccins, geef maar hier hoor
Daarom laat ik ze ook altijd in de zak zitten en pak ze een voor 1quote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen een halve schaal weggegooid
Kon geen oliebol meer zien.
Plus dat het taaie krengen worden, ik heb er één niet meer kunnen zienquote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik vond er nog een paar van 29 febquote:
Die laatste zijn verwerkt in een Chiliquote:
RIP schaalquote:Op zaterdag 2 januari 2021 16:20 schreef cafca het volgende:
[..]
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Die laatste zijn verwerkt in een Chili
Ja wat pure chocola maakt het af.quote:
tering luiquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:08 schreef Soury het volgende:
Ik had een kilo sucadelappen in huis voor boeuf bourguignon. Ik ga niet naar mijn moeder dus best veel. Gister liep ik door een spoortunnel en daar lag een zwerver met een bijna compleet huis. Gebouwd uit dozen en AH tassen.
Ik heb net wat vlees een aardappel gratin en rode kool in een bak gedaan en naar hem gebracht.
Hij was wel blij met het eten maar ik kreeg gelijk het vingertje of ik geld had. Dammm !!!!
Nee ik snap het wel, maar wat maakt een paar euro uit voor iemand. Ik ben blij dat hij mijn eten niet in me smoel terug gooide.quote:
Vroeg ie niet ook nog om een peuk?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:08 schreef Soury het volgende:
Ik had een kilo sucadelappen in huis voor boeuf bourguignon. Ik ga niet naar mijn moeder dus best veel. Gister liep ik door een spoortunnel en daar lag een zwerver met een bijna compleet huis. Gebouwd uit dozen en AH tassen.
Ik heb net wat vlees een aardappel gratin en rode kool in een bak gedaan en naar hem gebracht.
Hij was wel blij met het eten maar ik kreeg gelijk het vingertje of ik geld had. Dammm !!!!
Ik eet plakjes worst en blokjes kaas tussen het typen en bier drinken doorquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik snap het wel, maar wat maakt een paar euro uit voor iemand. Ik ben blij dat hij mijn eten niet in me smoel terug gooide.
Nee dat niet. Wel triest, maar geld is niet de oplossingquote:
Herkenbaar. Heb eens aangeboden aan een zwerver om wat te eten voor hem te kopen toen hij om geld vroeg. Een scheldcannonade was mijn dank.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ik snap het wel, maar wat maakt een paar euro uit voor iemand. Ik ben blij dat hij mijn eten niet in me smoel terug gooide.
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik eet plakjes worst en blokjes kaas tussen het typen en bier drinken door
Worst kaas scenarioquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:12 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik eet plakjes worst en blokjes kaas tussen het typen en bier drinken door
Hij was wel blij daar niet van, maar tochquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb eens aangeboden aan een zwerver om wat te eten voor hem te kopen toen hij om geld vroeg. Een scheldcannonade was mijn dank.
Misschien ben je al nummer 5 die een maaltijd komt langsbrengen ..quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee dat niet. Wel triest, maar geld is niet de oplossing
Denk je dat? Okquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien ben je al nummer 5 die een maaltijd komt langsbrengen ..
En het is fucking lekker eten !!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee denk het niet. Vind het ook een goed gebaar van je ..
Een dakloze heeft me wel eens uitgelegd dat voor hem geld voor de nachtopvang het belangrijkst is. Aan wat te eten komen ze altijd wel. En daarom had hij liever een euro dan een broodje. Snap ik ook wel.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij was wel blij daar niet van, maar toch
Kost dagopvang geld?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:19 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Een dakloze heeft me wel eens uitgelegd dat voor hem geld voor de nachtopvang het belangrijkst is. Aan wat te eten komen ze altijd wel. En daarom had hij liever een euro dan een broodje. Snap ik ook wel.
quote:
De Sleep Inn in Utrecht vraagt 4,50 voor een nacht. Inclusief een douche. Voor 4,50 extra krijg je een lunch en een warme maaltijd.quote:
Dat wist ik ook nietquote:
Dat is een boel geld voor een daklozequote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:23 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
[..]
De Sleep Inn in Utrecht vraagt 4,50 voor een nacht. Inclusief een douche. Voor 4,50 extra krijg je een lunch en een warme maaltijd.
Ergens halverwege jaren 90 in Nijmegen vroeg iemand mij ook om geld. Moest wel minstens een gulden zijnquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:14 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Herkenbaar. Heb eens aangeboden aan een zwerver om wat te eten voor hem te kopen toen hij om geld vroeg. Een scheldcannonade was mijn dank.
Kun je een winkelwagentje kopen.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:25 schreef D. het volgende:
[..]
Ergens halverwege jaren 90 in Nijmegen vroeg iemand mij ook om geld. Moest wel minstens een gulden zijn
Inderdaad. En ze moeten snel zijn, vol is vol. Er zijn ook andere organisaties, maar merendeel ook betaald.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een boel geld voor een dakloze
Ah, handelquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je een winkelwagentje kopen.
Als je mazzel hebt zit die er nog in. Of een plastic muntjequote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kun je een winkelwagentje kopen.
Maar deze man leeft daar in die tunnel. Bed zakken met zooi, die zie ik niet snel naar een opgang gaanquote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:26 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Inderdaad. En ze moeten snel zijn, vol is vol. Er zijn ook andere organisaties, maar merendeel ook betaald.
Ja zijn 9 halve liters Schultenbrau.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 17:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een boel geld voor een dakloze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |