Daar wil ik nog eens naartoequote:Op vrijdag 1 januari 2021 23:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben wel eens op de begraafplaatsen geweest zoals Margraten. Dan wordt je toch wel even stil als je de graven ziet.
Ik vond Lindholm Hoje in Denemarken indrukwekkend.quote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook best wel heftig om al die graven te zien.
Begraafplaatsen hebben niets met geologie te maken ... meer met archeologie zou ik denkenquote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik vond Lindholm Hoje in Denemarken indrukwekkend.
Maar uit een totaal andere tijd
Zou eerder wat voor Sjoefs geologie studie wel nuttig zijn geweest
zoek het anders eens op, allemaal stenen!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Begraafplaatsen hebben niets met geologie te maken ... meer met archeologie zou ik denken
Je merkte niet dat je achteruit typte?quote:
Zal er aan denkenquote:
Ik hoop ergens dit jaar die richting op te verhuizenquote:
Ja gezien maar geologie is toch andersquote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:53 schreef drakin het volgende:
[..]
zoek het anders eens op, allemaal stenen!
Nee .. echt geen idee.. zal wel een toetscombi geweest zijn die het activeerdequote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je merkte niet dat je achteruit typte?
Je kan je tekst zomaar omdraaien met een toetsencombinatie? En dan alleen jouw tekst en niet de quote?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee .. echt geen idee.. zal wel een toetscombi geweest zijn die het activeerde
Ja serieus ik weet het echt niet hoe het gebeurde ... zag het en dacht laat maar staan, misschien weet iemand anders hoe dit te doen ..quote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je kan je tekst zomaar omdraaien met een toetsencombinatie? En dan alleen jouw tekst en niet de quote?
Mocht je het ooit uitvinden, ben benieuwdquote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja serieus ik weet het echt niet hoe het gebeurde ... zag het en dacht laat maar staan, misschien weet iemand anders hoe dit te doen ..
Daar kan ik niemand meer verstaanquote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal er aan denken
[..]
Ik hoop ergens dit jaar die richting op te verhuizen
(niet Margraten, maar daar in de buurt).
Valt mee, over het algemeen is het prima te verstaan.quote:
Het zijn anders hele oude stenen = geologiequote:Op zaterdag 2 januari 2021 00:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gezien maar geologie is toch anders
Ik ha gjin probleem my it Frysk oars!quote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Valt mee, over het algemeen is het prima te verstaan.
Alleen als ze echt in dialect praten wordt het moeilijk. Maar dat is voor mij ook met Fries.
Lindholm Hoje zit nog een schuine streep door de oquote:
ja ik had het al gevonden schreef ik toch ...quote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Lindholm Hoje zit nog een schuine streep door de o
quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:21 schreef chufi het volgende:
[..]
ja ik had het al gevonden schreef ik toch ...
Jij wat?quote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ha gjin probleem my it Frysk oars!
Doe bist n laiverdquote:
En zo kun je ook huizen bouwen van oude stenen ... en soms is dat gewoon en soms is dat archeologisch en vaak zijn dan ook niet alle stenen even oud .. Een auto rijdt ook op benzine , maar dat is ook geen Geologiequote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Het zijn anders hele oude stenen = geologie
ze zijn gerecycled om ze te hergebruiken op andere graven = archeologie
Beetje van beide
Het is gewoon Duits?quote:
Kan wel een site vinden die het doet voor jequote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat gaat om iets anders .... hoe ik opeens tekst omgekeerd produceerde
maar daar zat ik dus nietquote:Op zaterdag 2 januari 2021 01:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan wel een site vinden die het doet voor je
yawa raf os er'ew elbuort ym lla ,yadretsey
Kijkquote:Op zaterdag 2 januari 2021 02:51 schreef Flory het volgende:
D: si dnekeew teh tadmo jibre taw reew negrom kjilnjihcsraaw nepok ne po sejtser ed gaadnav reih nete ew ,raaj ewuein teh ni iraunaj 2 reewla si teH
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Toch jammer ...quote:
quote:Dat betekent dat deelnemers die meespelen met de winnende wijkcode per lot maximaal 6.100 euro winnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |