Klinkt mij wel eerlijk in de orenquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er werd gescoord terwijl coco blijkbaar mc opnieuw in de game zette (die was schijnbaar vastgelopen oid, ik zag het niet, maar oke)
En toen ging Toto een eigen goal maken omdat hij het niet eerlijk vond
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 7 januari 2021 00:37 schreef GGMM het volgende:
Maar als je het niet snapt gewoon op frikandellenarm.jpg stemmen
Hij kan toch gewoon pauzeren?quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:38 schreef Bluedisplay het volgende:
Klinkt mij wel eerlijk in de oren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@-jos-![]()
quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:33 schreef GGMM het volgende:
Idee: Lange hoek panklaar voor MCM intikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Coco kan je dit toelichten?
Uitvoering: Hoek was niet goed.What can change the nature of a man?
Prima idee hoor.quote:Op donderdag 7 januari 2021 09:19 schreef Coco het volgende:
[..]
Idee: Lange hoek panklaar voor MCM intikken.
Uitvoering: Hoek was niet goed.
quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:30 schreef GGMM het volgende:
Dankje vriendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze mocht er wezen @:chevycapricequote:Op donderdag 7 januari 2021 00:31 schreef GGMM het volgende:
Wat een IDIOOOOOOOOOOT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op donderdag 7 januari 2021 00:33 schreef GGMM het volgende:
Prima redding. En ongelofelijk dom van blauw dat er niemand achterbleefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:Coco kan je dit toelichten?
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Als ik host komt er niemandquote:Op vrijdag 8 januari 2021 20:53 schreef Oriente het volgende:
[..]
Zoek hulp etc.
Kan jij niet meer hosten of
Dan moet ik helemaal naar de computerkamer aan de andere kant van mijn huis.quote:
Dan is het afwachten of @Coco tot inkeer komt.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 21:09 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dan moet ik helemaal naar de computerkamer aan de andere kant van mijn huis.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote: