In dat laatste geval wordt misschien eindelijk de VVD niet herkozen!quote:Op donderdag 31 december 2020 21:08 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Heb recent contact gehad met iemand die (daarna) positief getest is dus nee, dat is mij wat te ongehoorzaam.Heb die leeftijd sowieso wel gehad, dus deze dappere verzetsstrijder zou anders hooguit per ongeluk n persoon teveel binnenlaten.
Vond het gewoon grappig dat allerlei feestende mensen het zelf filmen en het dan op allerlei sites en sociale media terechtkomt. Wat dat betreft is het wel echt een sociale media-pandemie.
[..]
Ik zou ook het ene Aziatische land niet met het andere vergelijken. China zit natuurlijk wel in een hele andere positie. Die hebben geen westerse toeristen nodig. Met Cambodja en Thailand e.d. zit dat wel anders.
Dat 'kordate optreden om het virus onder controle te houden' zou ik in sommige gevallen met een korreltje zout nemen. Hoor over Thailand b.v. wel wat wisselende verhalen. De officile telling stijgt daar nu ook weer. Maar bovendien is Thailand ook het land van niet testen, gewoon een paar dagjes uitzieken, geen haan die ernaar kraait. Omdat corona officieel alleen van de vieze buitenlanders komt.
En ja dus inderdaad hele groepen mensen worden gewoon opgegeven in economische zin. Wij kunnen in Nederland natuurlijk ook gewoon tegen alle horecawerknemers zeggen: ga maar zeewier plukken of in het land werken, dan vergoeden wij je tot bijstandsniveau, anders zoek je het maar uit. Alleen dan denk ik dat de coronadiscussie hier ook nog wel een tikje grimmiger wordt.
Optimist!quote:Op donderdag 31 december 2020 21:31 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
In dat laatste geval wordt misschien eindelijk de VVD niet herkozen!
COR / Vaccins #5 - Het zal in Q1 2021quote:Op donderdag 31 december 2020 21:59 schreef Pvt.Webster het volgende:
Misschien heb ik het gemist, maar wat is er in de UK aan de hand met mensen die hun 2e Pfizer-dosis nog moesten krijgen? Is gecancelled en pas over 12 weken?
Is er wel data hoe de bescherming is als er 3 maanden tussen die 2 spuiten zit?
Ahja daar zitten wat kenners in het topic. Misschien is het logisch allemaalquote:Op donderdag 31 december 2020 22:04 schreef capricia het volgende:
[..]
COR / Vaccins #5 - Het zal in Q1 2021
Toevallig net een post over geplaatst.
Ik kan het niet begrijpen.
Ik snap niet dat het berhaupt legaal is... -_-quote:Op donderdag 31 december 2020 22:04 schreef capricia het volgende:
[..]
COR / Vaccins #5 - Het zal in Q1 2021
Toevallig net een post over geplaatst.
Ik kan het niet begrijpen.
Mss te vroeg gestart?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:06 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Ahja daar zitten wat kenners in het topic. Misschien is het logisch allemaal.
Ze moeten eerst oud&nieuw vieren he?quote:Op donderdag 31 december 2020 22:40 schreef eragon2890 het volgende:
Uit de nos liveblog: Men is een beetje boos op het kabinet LOL
Misschien moet ik dinsdag ff een test laten doen zodat ik thuis kan blijven <3 Wordt leuk voor met popcorn, dat kamerdebat~
39 MINUTEN GELEDEN
Bestuurder Gelders ziekenhuis woedend om uitblijven hulp Defensie
De voorzitter van de raad van bestuur van Ziekenhuis Gelderse Vallei is woedend dat het ziekenhuis in Ede geen hulp krijgt van Defensie in de strijd tegen corona. Omroep Gelderland schrijft daarover naar aanleiding van een bericht dat ze op LinkedIn plaatste.
"Gisteravond was ik boos, nu ben ik gewoon kwaad. We hadden onze hoop gevestigd op ondersteuning van Defensie, nu ons ziekteverzuim onder medewerkers alleen maar stijgt en de toestroom van patinten tegelijkertijd alleen maar groeit. Maar we zijn net gebeld door Defensie, ziekenhuizen krijgen geen ondersteuning, zo is door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) besloten", schrijft Mirjam van 't Veld.
Ze stelt dat VWS heeft gezegd dat ziekenhuizen geen prioriteit hebben. Ze hoopt dat de bewindslieden nu luisteren naar haar oproep. "Tamara van Ark en Hugo de Jonge doe iets. Regel ondersteuning en zorg dat we snel kunnen vaccineren. Beseft u wel wat u van ons vraagt? U vraagt ons om een zwart scenario voor te bereiden. Wij willen straks niet hoeven te kiezen, wij willen al onze patinten kunnen helpen."
Het gaat echt aan alle kanten helemaal mis...quote:Op donderdag 31 december 2020 22:40 schreef eragon2890 het volgende:
Misschien moet ik dinsdag ff een test laten doen zodat ik thuis kan blijven <3 Wordt leuk voor met popcorn, dat kamerdebat~
39 MINUTEN GELEDEN
De voorzitter van de raad van bestuur van Ziekenhuis Gelderse Vallei is woedend dat het ziekenhuis in Ede geen hulp krijgt van Defensie in de strijd tegen corona. Omroep Gelderland schrijft daarover naar aanleiding van een bericht dat ze op LinkedIn plaatste.
"Gisteravond was ik boos, nu ben ik gewoon kwaad. We hadden onze hoop gevestigd op ondersteuning van Defensie, nu ons ziekteverzuim onder medewerkers alleen maar stijgt en de toestroom van patinten tegelijkertijd alleen maar groeit. Maar we zijn net gebeld door Defensie, ziekenhuizen krijgen geen ondersteuning, zo is door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (VWS) besloten", schrijft Mirjam van 't Veld.
Ze stelt dat VWS heeft gezegd dat ziekenhuizen geen prioriteit hebben. Ze hoopt dat de bewindslieden nu luisteren naar haar oproep. "Tamara van Ark en Hugo de Jonge doe iets. Regel ondersteuning en zorg dat we snel kunnen vaccineren. Beseft u wel wat u van ons vraagt? U vraagt ons om een zwart scenario voor te bereiden. Wij willen straks niet hoeven te kiezen, wij willen al onze patinten kunnen helpen."
Ja dan denken we dat 2020 een naar jaar was, maar we hebben 2021 nog niet meegemaakt..quote:Op donderdag 31 december 2020 23:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het gaat echt aan alle kanten helemaal mis...
Daarom wordt debat leuk om te zien! Met popcorn!quote:Op donderdag 31 december 2020 23:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het gaat echt aan alle kanten helemaal mis...
Lol laat dat beetje maar zitten.quote:Op donderdag 31 december 2020 22:40 schreef eragon2890 het volgende:
39 MINUTEN GELEDEN
Eerst werd er gefluisterd dat Hugo een motie van wantrouwen niet gaat overleven.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:12 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Daarom wordt debat leuk om te zien! Met popcorn!Beter dan netflix dit
![]()
Dat zou wel uniek zijn, moties van wantrouwen worden eigenlijk nooit aangenomen. Eerste en laatste keer was in 1939.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Eerst werd er gefluisterd dat Hugo een motie van wantrouwen niet gaat overleven.
Logisch gevolg van de MvW. Maar ook omdat dat sommigen politiek goed uitkomtquote:Nu wordt er hardop gesproken dat het kabinet gaat vallen.
Zeker.quote:We gaan het zien.
Ik niet, ik moet dan voor werk weer 5 klanten bezoeken XDquote:Op donderdag 31 december 2020 23:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Eerst werd er gefluisterd dat Hugo een motie van wantrouwen niet gaat overleven.
Nu wordt er hardop gesproken dat het kabinet gaat vallen.
We gaan het zien.
Waar heeft hij het zo al over? Ik kijk youp XDquote:Op donderdag 31 december 2020 23:23 schreef leolinedance het volgende:
Wat een held Guido Weijers. Echt helemaal gelijk
Enjoy. En doe het veilig aub.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:24 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Ik niet, ik moet dan voor werk weer 5 klanten bezoeken XD
Jammer, dit is echt leuke entertainment deze situatie XD
LOL dit is me gewone baan, niet m'n sidejob/hobby, dat doe ik weer de dag dat het weer mag! <3 (had er ook nog een het allerlaatste weekend toen het nog mocht in december LOL)quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 23:26 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
LOL dit is me gewone baan, niet m'n sidejob/hobby, dat doe ik weer de dag dat het weer mag! <3
Hoe kun je dat nu doen als je de keuze hebt tussen Guido en Youpquote:Op donderdag 31 december 2020 23:24 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Waar heeft hij het zo al over? Ik kijk youp XD
Deze youp is sterk hoor!quote:Op donderdag 31 december 2020 23:27 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu doen als je de keuze hebt tussen Guido en Youp
Kijk maar terug
Maar serieus, ik had wel mazzel, toen de , uh "huizen"/clubs dichtwaren mocht ik het nog steeds voor de fun via internet bij mensen thuis doen LOL dat was niet verboden xD Dus had de laatste echt letterlijk het laatste weekend voor de harde lockdownquote:
Heerlijk stil hierquote:Op donderdag 31 december 2020 23:18 schreef trein2000 het volgende:
Ik word nu al uren elke paar minuten opgeschrikt door een bom.
Het is echt minder dat vuurwerk, maar wat er is is wel veel zwaarder.
Hier ook.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:18 schreef trein2000 het volgende:
Hier lijkt het af toe net alsof het centrum van Rotterdam wr plat gegooid wordt.quote:
Ga maar uit van 2022 LOLquote:Op donderdag 31 december 2020 23:34 schreef TLC het volgende:
Dat dit topic in 2021 maar definitief dicht kan
Dat zou zeer prettig zijn.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:34 schreef TLC het volgende:
Dat dit topic in 2021 maar definitief dicht kan
Dat beeld herken ik hier wel.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:18 schreef trein2000 het volgende:
?quote:Op donderdag 31 december 2020 23:46 schreef DireStraits7 het volgende:
Gvd, hoe kun je HC zou wegdraaien?
HC, Hillary Clinton?quote:Op donderdag 31 december 2020 23:46 schreef DireStraits7 het volgende:
Gvd, hoe kun je HC zou wegdraaien?
Niet na ZO langquote:Op donderdag 31 december 2020 23:33 schreef Fred het volgende:
[..]
Meeste mensen zijn toch juist verzwakt na Corona?
nou ja, na 7 of 8 maanden nog niet een verhaal kunnen houden staand op een podium is niet de norm hoor. :/quote:Op donderdag 31 december 2020 23:49 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah, dat weet jij natuurlijk goed, de fok!corona expert.
500.000 volgers.quote:Op donderdag 31 december 2020 23:44 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Leuk een mening van iemand.
Oorlogsgebied hier. Overal knallen en gedoe.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:10 schreef Revanches het volgende:
Nou dr gaat aardig wat in de lucht gvd zeg
Hier hetzelfde.. had het wel minder verwacht eigenlijk. Constant die extreme knallen...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oorlogsgebied hier. Overal knallen en gedoe.
Halve dorp ook op straat...
Mijn overbuurman heeft grote speakers op zijn oprit gezetquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oorlogsgebied hier. Overal knallen en gedoe.
Halve dorp ook op straat...
Nieuwe buren hier hebben zeker 10 maar ik vermoed meer jongeren over de vloer...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:15 schreef Tijn het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Hier in de buurt weinig vuurwerk. In de verte wel wat, maar niks vergeleken met andere jaren.
Zelfs bij de tokkieburen is het stil.
Ik denk dat de mijne ergens anders zijn uitgenodigd eigenlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nieuwe buren hier hebben zeker 10 maar ik vermoed meer jongeren over de vloer...
we gaan het vast wel terug zien in de cijfers komende 2 wekenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:27 schreef julius123 het volgende:
Hier behoorlijk wat vuurwerk, maar wat me opvalt is dat iedereen gewoon staat te knuffelen op straat. Stuk of 60 man. Hersenlozen hier in de buurt.
Ging toch omdat de zorg nu even geen oorlogsslachtoffers kan gebruiken?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
we gaan het vast wel terug zien in de cijfers komende 2 weken
Kan alleen maar beter worden!quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:41 schreef Vliegbaard het volgende:
Ondanks alles, lieve vriendjes, de beste wensen voor 2021. Dat het anders mag lopen als 2020.
Optimistquote:
Takes one to know onequote:
Laten we hopen dat dit subforum gesloten is over een jaarquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:00 schreef Scrummie het volgende:
Het is 2021, slotje graag.
(gelukkig nieuwjaar beste COR users)
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:39 schreef capricia het volgende:
Waar kan ik dat gigantische muziek spektakel zien, waardoor de jongeren thuis blijven? Welk net, of linkje?
ZDFquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:39 schreef capricia het volgende:
Waar kan ik dat gigantische muziek spektakel zien, waardoor de jongeren thuis blijven? Welk net, of linkje?
Gewoon doen, ongeacht de staat van de crisis.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:03 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Laten we hopen dat dit subforum gesloten is over een jaar
BBC2 Jools Hootenannyquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:39 schreef capricia het volgende:
Komen vanzelf wel knokploegen die huis aan huis langs gaan en de boel kort en klein slaan als ze een feestje zien.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:52 schreef TjjWester het volgende:
Nu is het nog steeds dat ik in mij huis een feestje mag bouwen met twintig man en dat oom agent buiten moet toekijken(zolang ik voor de rest niks strafbaars doe) omdat ze geen machtiging kunnen krijgen.
Gelukkig is men (weet even niet welke partij, krijg het niet gevonden) daar met gestrekt been net op tijd voor gaan liggen, om dergelijke draconische maatregelen vast te leggen in de coronawet.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:52 schreef TjjWester het volgende:
Ik vraag me af of het wetboek van strafrecht niet dusdanig aangepast morg worden dat we ook misdaden kunnen toegevoegen per algemene bestuurlijke maatregel of verordening. In tijden van nationale crisis.
Nu is het nog steeds dat ik in mij huis een feestje mag bouwen met twintig man en dat oom agent buiten moet toekijken(zolang ik voor de rest niks strafbaars doe) omdat ze geen machtiging kunnen krijgen.
Ik zou niet weten waarom dat gelukkig is. Nederland bewijst dat ze niet kan omgaan met de vrijheden die we nog hebben.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:25 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Gelukkig is men (weet even niet welke partij, krijg het niet gevonden) daar met gestrekt been net op tijd voor gaan liggen, om dergelijke draconische maatregelen vast te leggen in de coronawet.
Er zijn genoeg mensen die dat nu al doenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon doen, ongeacht de staat van de crisis.
Misschien als we doen alsof corona niet bestaat dat het vanzelf weg gaat.
Dan is de politie er heel snel. Daar zijn ze, terecht, allergisch voor.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:12 schreef Fred het volgende:
[..]
Komen vanzelf wel knokploegen die huis aan huis langs gaan en de boel kort en klein slaan als ze een feestje zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |