Oorlogsgebied hier. Overal knallen en gedoe.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:10 schreef Revanches het volgende:
Nou dr gaat aardig wat in de lucht gvd zeg
Hier hetzelfde.. had het wel minder verwacht eigenlijk. Constant die extreme knallen...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oorlogsgebied hier. Overal knallen en gedoe.
Halve dorp ook op straat...
Mijn overbuurman heeft grote speakers op zijn oprit gezetquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:13 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Oorlogsgebied hier. Overal knallen en gedoe.
Halve dorp ook op straat...
Nieuwe buren hier hebben zeker 10 maar ik vermoed meer jongeren over de vloer...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:15 schreef Tijn het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Hier in de buurt weinig vuurwerk. In de verte wel wat, maar niks vergeleken met andere jaren.
Zelfs bij de tokkieburen is het stil.
Ik denk dat de mijne ergens anders zijn uitgenodigd eigenlijkquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:21 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nieuwe buren hier hebben zeker 10 maar ik vermoed meer jongeren over de vloer...
we gaan het vast wel terug zien in de cijfers komende 2 wekenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 00:27 schreef julius123 het volgende:
Hier behoorlijk wat vuurwerk, maar wat me opvalt is dat iedereen gewoon staat te knuffelen op straat. Stuk of 60 man. Hersenlozen hier in de buurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |