quote:Op donderdag 31 december 2020 19:18 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zal me ook even fatsoeneren voor een ouderwets avondje zuipen. Tot die tijd hang ik hier nog even rond. Ik wens iedereen een prettige jaarwisseling toe en een gelukkig nieuwjaar. Hopelijk tot volgend jaar weer mocht het forum dan nog bestaan.
Gelukkig welquote:
Gewoon achter elkaar luisterenquote:Op donderdag 31 december 2020 19:22 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind overigens Private Investigations nog iets mooier/intrigerender.
Giftig, nu?quote:Op donderdag 31 december 2020 19:17 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Als iemand nu die Gertgif gaat posten tijdens dit nummer word ik boos.
#metooquote:Op donderdag 31 december 2020 19:22 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind overigens Private Investigations nog iets mooier/intrigerender.
U bedoelt Brothers in Arms neem ik aan?quote:Op donderdag 31 december 2020 19:23 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon achter elkaar luisteren![]()
En dan Band of Brothers erachter aanplakken .
Dit is wel heel veel druk ineensquote:Op donderdag 31 december 2020 19:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
@:ok01 kun je wel een beetje opschieten met die sentimentele speech? Ik heb nog meer te doen vanavond
DE DUITSERS KOMENquote:Op donderdag 31 december 2020 19:23 schreef wdn het volgende:
Ben ik weer! Mocht ik nooit meer op FOK komen: der staat een 5, 6 politie auto's hier rond de flat en er rennen agenten heen en weer hier
Brothers in Arms, mijn andere Stemlijst plaatquote:Op donderdag 31 december 2020 19:23 schreef Isorden het volgende:
[..]
U bedoelt Brothers in Arms neem ik aan?
Tokkie buurt gespotquote:Op donderdag 31 december 2020 19:23 schreef wdn het volgende:
Ben ik weer! Mocht ik nooit meer op FOK komen: der staat een 5, 6 politie auto's hier rond de flat en er rennen agenten heen en weer hier
quote:Op donderdag 31 december 2020 19:23 schreef wdn het volgende:
Spannond.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:23 schreef wdn het volgende:
Maar wij willen graag een verslag straksquote:Op donderdag 31 december 2020 19:23 schreef wdn het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |