Ik ook hoorquote:Op donderdag 31 december 2020 19:16 schreef ok01 het volgende:
Ik vind dit een ontzettende kutnummer sorry
Je bent niet de enige die zo'n speech gaat houden hoorquote:Op donderdag 31 december 2020 19:13 schreef ok01 het volgende:
Ik begin trouwens redelijk dronken te worden dus alvast sorry als ik een sentimentele speech houd zometeen
... sprak ze nuchter.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:16 schreef ok01 het volgende:
Ik vind dit een ontzettende kutnummer sorry
Fijne jaarwisseling en tot bij de afterpartyquote:Op donderdag 31 december 2020 19:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Wij gaan over op de tv, met straks een overdosis Queen (met ook een beetje Sjors). Het was me weer een waar genoegen, de Top2000 is echt leuker met jullie erbij
![]()
Bij de afterparty zijn we er vast wel weer
Ah mooiquote:Op donderdag 31 december 2020 19:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die zo'n speech gaat houden hoor
En daar is vast een reden voor.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:17 schreef alopio het volgende:
Dit wordt niet meer gemaakt zo mensen...
Goeie vraag.quote:
Nee, het is zo inwisselbaar ditquote:Op donderdag 31 december 2020 19:18 schreef Cee het volgende:
Is het raar als ik zeg dat dit ook een Springsteen nummer had kunnen zijn?
Hetzelfde!quote:Op donderdag 31 december 2020 19:18 schreef PzKpfw het volgende:
Ik zal me ook even fatsoeneren voor een ouderwets avondje zuipen. Tot die tijd hang ik hier nog even rond. Ik wens iedereen een prettige jaarwisseling toe en een gelukkig nieuwjaar. Hopelijk tot volgend jaar weer mocht het forum dan nog bestaan.
Ik hoor vaak een stukje in de auto maar dan skip ik hem omdat ik weet dat ik hem toch niet kan afluisterenquote:Op donderdag 31 december 2020 19:18 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Telegraph Road hoor ik volgens mij ook zo'n 2 keer per jaar, maar blijft genot
Pas met 40 topics inmiddels.quote:Op donderdag 31 december 2020 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Hebben we het topic record gehaald trouwens?
Al lang man. zijn al 39 topics verderquote:Op donderdag 31 december 2020 19:18 schreef Mani89 het volgende:
Hebben we het topic record gehaald trouwens?
quote:Op donderdag 31 december 2020 19:17 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Als iemand nu die Gertgif gaat posten tijdens dit nummer word ik boos.
quote:Op donderdag 31 december 2020 19:13 schreef ok01 het volgende:
Ik begin trouwens redelijk dronken te worden dus alvast sorry als ik een sentimentele speech houd zometeen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |