Cold Little Rabbitquote:Op donderdag 31 december 2020 17:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Dit nummer heb ik vorig jaar door deze lijst ontdekt (en daarna weer vergeten)
Hier ook zo, tot mijn grote ergernis. Gelukkig is mijn hond doof door de ouderdom.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:09 schreef PzKpfw het volgende:
Naarmate het donkerder wordt neemt het knallen hier toe.
Hij gaat nog wel zingen dus?quote:Op donderdag 31 december 2020 17:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
Uberhaupt de hele opbouw en dan pas zang na 5 minuten.
Meatloaf bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, er komt nog véél slechters later op de avond
Sorry, er zat wat lucht in mn darmenquote:Op donderdag 31 december 2020 17:09 schreef PzKpfw het volgende:
Naarmate het donkerder wordt neemt het knallen hier toe.
Zekerquote:Op donderdag 31 december 2020 17:10 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel echt een Top2000-klassieker in wording.
Ik durf niet vooruit te kijken maar wéét dat bijvoorbeeld dat vreselijke kutnummer er Breij zit.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:10 schreef cafca het volgende:
[..]
Och, er komt nog véél slechters later op de avond
Ja, hij moest even naar de wc. Kan gebeuren.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij gaat nog wel zingen dus?
Welke DJ heeft hier toen zijn best voor gedaan, Stenders toch?quote:Op donderdag 31 december 2020 17:10 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel echt een Top2000-klassieker in wording.
@Jane is hier al heel lang niet meer geweest..quote:Op donderdag 31 december 2020 17:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Sweet Jane is al een tijdje geweest
Did you ever wanted?quote:Op donderdag 31 december 2020 17:10 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Hij gaat nog wel zingen dus?
Split Enz, vergeten, ja ik weet het. Schandaligquote:Op donderdag 31 december 2020 17:11 schreef skysherrif het volgende:
Is er door de top2000 een nummer of iig een band die jullie er volgend jaar echt gaan inzetten, die je 'ontdekt' hebt of vergeten was hoe goed het is?
Dat had ik vorig jaar onder andere met Fleetwood Macquote:Op donderdag 31 december 2020 17:11 schreef skysherrif het volgende:
Is er door de top2000 een nummer of iig een band die jullie er volgend jaar echt gaan inzetten, die je 'ontdekt' hebt of vergeten was hoe goed het is?
Kiwanuka toch welquote:Op donderdag 31 december 2020 17:11 schreef skysherrif het volgende:
Rene Le Blancquote:Op donderdag 31 december 2020 17:11 schreef skysherrif het volgende:
ik had dat met Wonderful Life en Twist In My Sobriety. Layla ook wel. (de dominoes versie aka de superieure dan).quote:Op donderdag 31 december 2020 17:11 schreef skysherrif het volgende:
Waar is die gebleven inderdaad?quote:Op donderdag 31 december 2020 17:11 schreef cafca het volgende:
[..]
@:Jane is hier al heel lang niet meer geweest..
Wie weet. Zelfs Mopperkont is teruggekeerd!quote:Op donderdag 31 december 2020 17:11 schreef cafca het volgende:
[..]
@:Jane is hier al heel lang niet meer geweest..
lekker man.quote:
The Beatlesquote:Op donderdag 31 december 2020 17:11 schreef skysherrif het volgende:
We hebben een heel lijstje hè @Dagoduck en @D.quote:Op donderdag 31 december 2020 17:11 schreef skysherrif het volgende:
Die tweede voor mij ookquote:Op donderdag 31 december 2020 17:11 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
ik had dat met Wonderful Life en Twist In My Sobriety. Layla ook wel. (de dominoes versie aka de superieure dan).
Ik ontdek eigenlijk niet meer echt muziek tijdens de Topquote:Op donderdag 31 december 2020 17:11 schreef skysherrif het volgende:
Flappie - Youp van 't Hekquote:Op donderdag 31 december 2020 17:11 schreef skysherrif het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |