Wil ik ook wel doenquote:Op donderdag 31 december 2020 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nu alleen nog een blauwe vinden om de rijm in de OP te zetten@:Paul ONZ / [ronde 36] Het dodetopicspeI #9283 Een fijne jaarwisseling
Ben je wel eerst 2 uur onderweg naar het noorden... En je moet ook weer naar huis...quote:Op donderdag 31 december 2020 15:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
anders bel je maar kom ik je halen op bureau rij zo naar binnen![]()
![]()
![]()
![]()
👊quote:
Hey GG het werk er op zitten voor dit jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 15:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Owja, in Sydney is het al 2021 natuurlijk.
niet erg voor vrienden heb je dat overquote:Op donderdag 31 december 2020 15:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben je wel eerst 2 uur onderweg naar het noorden... En je moet ook weer naar huis...
Ja het zit erop hoor. Heerlijk. De laptop is uit en in de hoek gegooid. En jij?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG het werk er op zitten voor dit jaar
Graag!quote:
Hai Jacq. Nog even een koffie? Voordat we het bier aanbreken?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet erg voor vrienden heb je dat over![]()
![]()
Hoi Gg
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
met 74 liedjes werd nog knap in
8 uren shine on..14 minutt
telegraph road ook 14 minutt
november rain 9 minutt
quote:
Daar knippen ze wel in dan.quote:
Graag schatquote:Op donderdag 31 december 2020 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hai Jacq. Nog even een koffie? Voordat we het bier aanbreken?
Ik heb de laptop nog aan, die gaat over een uurtje of 2 uit.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het zit erop hoor. Heerlijk. De laptop is uit in de hoek gegooid. En jij?
knippen?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar knippen ze wel in dan.
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hai Jacq. Nog even een koffie? Voordat we het bier aanbreken?
Nog een voorkeur? Ik heb caramel, vanille, latte, amaretto, cappuccino... alles in huis gehaald.quote:
Komt vast goedquote:
caramel mopquote:Op donderdag 31 december 2020 15:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
NOg een voorkeur? Ik heb caramel, vanille, latte, amaretto, cappuccino... alles in huis gehaald.
Ja, jij ook. Dat heb ik helemaal niet gevraagd... Moet jij nog werken een dezer dagen?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de laptop nog aan, die gaat over een uurtje of 2 uit.
Geniet lekker van je lang weekend
Mag niet ze moeten ieder nummer helemaal laten horenquote:Op donderdag 31 december 2020 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar knippen ze wel in dan.
quote:
Helemaal prima, komt eraan, momentje...quote:
het is WTF!quote:
Ik doe vrijwilligers werk en wat ik moest doen heb ik vorige week allemaal afgemaakt.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, jij ook. Dat heb ik helemaal niet gevraagd... Moet jij nog werken een dezer dagen?
Yeah toppertquote:
Je snapt het niet he en ze laten het nog gaan ookquote:
O dat wist ik niet - normaal kappen ze op de radio altijd de kop en staart eraf of kletsen dat vol...quote:Op donderdag 31 december 2020 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag niet ze moeten ieder nummer helemaal laten horen
Heerlijk. Een punt erachter.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe vrijwilligers werk en wat ik moest doen heb ik vorige week allemaal afgemaakt.
Jaar verslag is af, jaarplanning is al af, jaaragenda is al af. Financiën nagekeken voor de controle die is ook klaar.
Alle stukken nagekeken wat weg kon weg en de rest allemaal stick gezet. Nieuwe mappen aangemaakt voor volgend jaar.
Dus voor nu hoef ik niets meer
Ze moeten er gewoon een waterkanon opzetten. Dan rennen al die watjes huilend naar hen moeder toequote:Op donderdag 31 december 2020 16:02 schreef Haags het volgende:
Vanavond staat denk ik heel politiekorps Haaglanden weer om Duindorp heen
Uiteraard - voorkomen beter dan achteraf puinruimen.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:02 schreef Haags het volgende:
Vanavond staat denk ik heel politiekorps Haaglanden weer om Duindorp heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |