Ik denk dat de creatievere toko's nog wel overeind blijven al is het met een hoop personeel minder.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel heel erg benieuwd hoeveel er overeind zijn gebleven
Dit is bijna niet vol te houden voor een ondernemer zolang geen inkomsten.
Ik ook, samen met de Bolkes (quote:Op donderdag 31 december 2020 15:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zou best weer eens naar de kroeg willen
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ook, samen met de Bolkes (![]()
). Wel oppassen dat Bolke (
) niet teveel pinda's eet en Bolke (
) zich niet tegoed doet aan de chocolademelk (die's lactoseintolerant), de vorige keer kon ik met mijn zatte kop de hele kroeg gaan dweilen door die twee.
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:41 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Fout, toevallig was ook hier iemand verdwenen lol
Bolke en Bolke kunnen zich ook niet inhouden zodra ze pinda's en chocolade melk zienquote:Op donderdag 31 december 2020 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
) zich niet tegoed doet aan de chocolademelk (die's lactoseintolerant), de vorige keer kon ik met mijn zatte kop de hele kroeg gaan dweilen door die twee.
Tja, dat soort overvloed komen ze in hun wei niet tegen, en dan gaan ze los hèquote:Op donderdag 31 december 2020 15:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Bolke en Bolke kunnen zich ook niet inhouden zodra ze pinda's en chocolade melk zien
Woon op 10 minuten rijden van hoogersmilde, ruinerwold is wel een stukkie verder, wel een leuk plaatsje verderquote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Hier gaat muis ook helemaal los als ze chocolade zietquote:Op donderdag 31 december 2020 15:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Tja, dat soort overvloed komen ze in hun wei niet tegen, en dan gaan ze los hè
Weer een mooi gedicht @Grrrrrrrr maar ik mis @Limoentjuh,quote:Op donderdag 31 december 2020 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolke & Bolke zijn voor de verandering er eens op tijd bij en hebben een kleine rijm voor de winnaar @:haags en voor iedereen met de bolk in het hart:
:"Geachte bolkgenoten!"
:"Ondanks de corona bolkte u onverdroten!"
:"En maakte van 2020 in DTS een mooi jaar!"
:"Uw toewijding raakt ons diep, voorwaar!"
:"Nu komt de tijd om dit seizoen en jaar achter ons te laten!"
:"Op naar januari 2021, daar valt ook genoeg te blaten!"
:"Op deze drempel, staan wij ook allen even stil!"
:"Bij de bolker die winnend het nieuwe jaar in wil!"
:"U weet, dat als het over bolken gaat!"
:"Er één man is, die echt weet waar hij over praat!"
:"Een kampioen, die zijn gelijke niet kent!"
:"Een gewaardeerd user, ja, een jottem vent!"
:"In DTS is hij door de jaren gehard!"
:"Hij is er al lang bij, bijna vanaf de start!"
:"Heel de maand hard op de toetsen gerost!"
:"20K+! Geen mens die zoveel post!"
:"Dus komt straks de klok van twaalf, proost dan met uw biertje!"
:"Op onze Bolkkoning! Onze held haags_kwartiertje!
:"Bwahaha, hij heet helemaal geen haags_kwartiertje meer, malle koe!"
:"Stil nou, je verpest de rijm met je gedoe!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE MILJOENMILJARDSTE KAMPIOENSCHAP HAAGSE!1!!1 EN VOOR ALLE BOLKERS EEN FIJNE JAARWISSELING! MOOOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! MOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! TJILP TJILP TJILP TJILP TJIIIIIIIIIILP!!!11!!"
Prachtig weer liefste panterquote:Op donderdag 31 december 2020 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Bolke & Bolke zijn voor de verandering er eens op tijd bij en hebben een kleine rijm voor de winnaar @:haags en voor iedereen met de bolk in het hart:
:"Geachte bolkgenoten!"
:"Ondanks de corona bolkte u onverdroten!"
:"En maakte van 2020 in DTS een mooi jaar!"
:"Uw toewijding raakt ons diep, voorwaar!"
:"Nu komt de tijd om dit seizoen en jaar achter ons te laten!"
:"Op naar januari 2021, daar valt ook genoeg te blaten!"
:"Op deze drempel, staan wij ook allen even stil!"
:"Bij de bolker die winnend het nieuwe jaar in wil!"
:"U weet, dat als het over bolken gaat!"
:"Er één man is, die echt weet waar hij over praat!"
:"Een kampioen, die zijn gelijke niet kent!"
:"Een gewaardeerd user, ja, een jottem vent!"
:"In DTS is hij door de jaren gehard!"
:"Hij is er al lang bij, bijna vanaf de start!"
:"Heel de maand hard op de toetsen gerost!"
:"20K+! Geen mens die zoveel post!"
:"Dus komt straks de klok van twaalf, proost dan met uw biertje!"
:"Op onze Bolkkoning! Onze held haags_kwartiertje!
:"Bwahaha, hij heet helemaal geen haags_kwartiertje meer, malle koe!"
:"Stil nou, je verpest de rijm met je gedoe!"
+
:"GEFELICITEERD MET JE MILJOENMILJARDSTE KAMPIOENSCHAP HAAGSE!1!!1 EN VOOR ALLE BOLKERS EEN FIJNE JAARWISSELING! MOOOOOOOOOO! MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! MOOOOOOOOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!! TJILP TJILP TJILP TJILP TJIIIIIIIIIILP!!!11!!"
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:46 schreef mario390 het volgende:
nederland heeft vele kensing-ton
fans
WIe kan chocolade ook weerstaan........... bijna niemand toch ........quote:Op donderdag 31 december 2020 15:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Hier gaat muis ook helemaal los als ze chocolade ziet
misschien omdat ze Nederlands zijn?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:46 schreef mario390 het volgende:
nederland heeft vele kensing-ton
fans
Hey JIppiequote:
Hier ook, net met carbid schieten waren er ook wel 20 man, niemand geeft een neuk hierquote:Op donderdag 31 december 2020 15:46 schreef Haags het volgende:
Er wordt hier toch wel flink doorgeknalt hoor de hele dag. Merk weinig van het verbod.
Ik kan het weerstaan....... voor 10 minuten en dan is het al opgegetenquote:Op donderdag 31 december 2020 15:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
WIe kan chocolade ook weerstaan........... bijna niemand toch ........
Was geloof ik wel ruim 300 kg vuurwerk ingeleverd in Den Haag, zou dat 1 promille zijn?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:46 schreef Haags het volgende:
Er wordt hier toch wel flink doorgeknalt hoor de hele dag. Merk weinig van het verbod.
De politie hier ook niet, rijden een beetje rondjes zien de gasten staan en rijden doorquote:Op donderdag 31 december 2020 15:47 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Hier ook, net met carbid schieten waren er ook wel 20 man, niemand geeft een neuk hier
Die zijn ook niet gekquote:Op donderdag 31 december 2020 15:48 schreef Haags het volgende:
[..]
De politie hier ook niet, rijden een beetje rondjes zien de gasten staan en rijden doorToedeledokie
Dat is idd helemaal niks nee. Maar de burgemeester was uiterst tevreden met deze ´enorme´ vangst.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:48 schreef Jippie het volgende:
[..]
Was geloof ik wel ruim 300 kg vuurwerk ingeleverd in Den Haag, zou dat 1 promille zijn?
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik kan het weerstaan....... voor 10 minuten en dan is het al opgegeten
Zoals verwacht, als ze die mensen nu aan gaan pakken gaat het sowieso los vanavond, politie is slimquote:Op donderdag 31 december 2020 15:48 schreef Haags het volgende:
[..]
De politie hier ook niet, rijden een beetje rondjes zien de gasten staan en rijden doorToedeledokie
Heb je jezelf nou de terechte winnaar genoemd in de tickerquote:Op donderdag 31 december 2020 15:48 schreef Haags het volgende:
[..]
doe voorzichtig hequote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zoals verwacht, als ze die mensen nu aan gaan pakken gaat het sowieso los vanavond, politie is slim
Mrsl kan dat ook wel of is ze al weer weg?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nu alleen nog een blauwe vinden om de rijm in de OP te zetten@:Paul ONZ / [ronde 36] Het dodetopicspeI #9283 Een fijne jaarwisseling
??? hehquote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je jezelf nou de terechte winnaar genoemd in de ticker
Ja precies.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zoals verwacht, als ze die mensen nu aan gaan pakken gaat het sowieso los vanavond, politie is slim
Ja zekerquote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
doe voorzichtig he
Ik was het niet iig.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:49 schreef Jippie het volgende:
[..]
Heb je jezelf nou de terechte winnaar genoemd in de ticker
anders bel je maar kom ik je halen op bureau rij zo naar binnenquote:
met 74 liedjes werd nog knap inquote:
Had hij in ieder geval weer een persmomentje als succesvolle burgemeesterquote:Op donderdag 31 december 2020 15:48 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is idd helemaal niks nee. Maar de burgemeester was uiterst tevreden met deze ´enorme´ vangst.
Je bent een topperquote:Op donderdag 31 december 2020 15:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
anders bel je maar kom ik je halen op bureau rij zo naar binnen![]()
![]()
![]()
![]()
Je haar Sydneyquote:Op donderdag 31 december 2020 15:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Owja, in Sydney is het al 2021 natuurlijk.
Nee maar dr gaat wel e.e.a gebeuren geloof ik qua vuurtjes.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:51 schreef Jippie het volgende:
[..]
Had hij in ieder geval weer een persmomentje als succesvolle burgemeester
Ook geen pallets op het strand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |