het is WTF!quote:
Ik doe vrijwilligers werk en wat ik moest doen heb ik vorige week allemaal afgemaakt.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:56 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, jij ook. Dat heb ik helemaal niet gevraagd... Moet jij nog werken een dezer dagen?
Yeah toppertquote:
Je snapt het niet he en ze laten het nog gaan ookquote:
O dat wist ik niet - normaal kappen ze op de radio altijd de kop en staart eraf of kletsen dat vol...quote:Op donderdag 31 december 2020 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mag niet ze moeten ieder nummer helemaal laten horen
Heerlijk. Een punt erachter.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik doe vrijwilligers werk en wat ik moest doen heb ik vorige week allemaal afgemaakt.
Jaar verslag is af, jaarplanning is al af, jaaragenda is al af. Financiën nagekeken voor de controle die is ook klaar.
Alle stukken nagekeken wat weg kon weg en de rest allemaal stick gezet. Nieuwe mappen aangemaakt voor volgend jaar.
Dus voor nu hoef ik niets meer
Ze moeten er gewoon een waterkanon opzetten. Dan rennen al die watjes huilend naar hen moeder toequote:Op donderdag 31 december 2020 16:02 schreef Haags het volgende:
Vanavond staat denk ik heel politiekorps Haaglanden weer om Duindorp heen
Uiteraard - voorkomen beter dan achteraf puinruimen.quote:Op donderdag 31 december 2020 16:02 schreef Haags het volgende:
Vanavond staat denk ik heel politiekorps Haaglanden weer om Duindorp heen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |