Wil ik ook wel doenquote:Op donderdag 31 december 2020 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Nu alleen nog een blauwe vinden om de rijm in de OP te zetten@:Paul ONZ / [ronde 36] Het dodetopicspeI #9283 Een fijne jaarwisseling
Ben je wel eerst 2 uur onderweg naar het noorden... En je moet ook weer naar huis...quote:Op donderdag 31 december 2020 15:50 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
anders bel je maar kom ik je halen op bureau rij zo naar binnen![]()
![]()
![]()
![]()
👊quote:
Hey GG het werk er op zitten voor dit jaarquote:Op donderdag 31 december 2020 15:51 schreef gebrokenglas het volgende:
Owja, in Sydney is het al 2021 natuurlijk.
niet erg voor vrienden heb je dat overquote:Op donderdag 31 december 2020 15:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ben je wel eerst 2 uur onderweg naar het noorden... En je moet ook weer naar huis...
Ja het zit erop hoor. Heerlijk. De laptop is uit en in de hoek gegooid. En jij?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey GG het werk er op zitten voor dit jaar
Graag!quote:
Hai Jacq. Nog even een koffie? Voordat we het bier aanbreken?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:53 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
niet erg voor vrienden heb je dat over![]()
![]()
Hoi Gg
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
met 74 liedjes werd nog knap in
8 uren shine on..14 minutt
telegraph road ook 14 minutt
november rain 9 minutt
quote:
Daar knippen ze wel in dan.quote:
Graag schatquote:Op donderdag 31 december 2020 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hai Jacq. Nog even een koffie? Voordat we het bier aanbreken?
Ik heb de laptop nog aan, die gaat over een uurtje of 2 uit.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja het zit erop hoor. Heerlijk. De laptop is uit in de hoek gegooid. En jij?
knippen?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar knippen ze wel in dan.
quote:Op donderdag 31 december 2020 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Hai Jacq. Nog even een koffie? Voordat we het bier aanbreken?
Nog een voorkeur? Ik heb caramel, vanille, latte, amaretto, cappuccino... alles in huis gehaald.quote:
Komt vast goedquote:
caramel mopquote:Op donderdag 31 december 2020 15:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
NOg een voorkeur? Ik heb caramel, vanille, latte, amaretto, cappuccino... alles in huis gehaald.
Ja, jij ook. Dat heb ik helemaal niet gevraagd... Moet jij nog werken een dezer dagen?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb de laptop nog aan, die gaat over een uurtje of 2 uit.
Geniet lekker van je lang weekend
Mag niet ze moeten ieder nummer helemaal laten horenquote:Op donderdag 31 december 2020 15:54 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Daar knippen ze wel in dan.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |