quote:Op donderdag 31 december 2020 15:46 schreef Dave het volgende:
[..]
In het introfilmpje van Chun kwam z'n vriend voorbij, dacht ik.
Dat is Ellenquote:Op donderdag 31 december 2020 15:48 schreef Dave het volgende:
Ik ergerde me geloof ik vooral aan die scrummaster.
Maar zal zondag nog es opletten.
Fijn nummerquote:
Dat dacht ik ook!quote:Op donderdag 31 december 2020 15:45 schreef H_T het volgende:
Bij Daniel zou ik niet geraden hebben dat die uit Oostenrijk komt. Ik gokte iets Engelstaligs en zat aan Nieuw-Zeeland te denken
quote:
Ik zeg ook altijd stroedel, er staat toch geen umlaut op?quote:Op donderdag 31 december 2020 15:51 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook!
Moest wel lachen om Andre met zijn 'Strudel? ik zeg altijd stroedel'
Je zou denken dat de Oostenrijker het wel weetquote:Op donderdag 31 december 2020 15:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd stroedel, er staat toch geen umlaut op?
Misschien spreekt ie een of ander dialekt.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je zou denken dat de Oostenrijker het wel weet
Verschrikkelijke term.quote:
Ik ben een behoorlijk eind wandelen maar ik denk dat je het over het aanzoek voor Here comes the Sun hebt. In dat geval gaat het feest niet door: ons bijzondere plaatje die alles te maken heeft met onze relatie en verloving is Maan, en die is helaas al geweestquote:Op donderdag 31 december 2020 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik verwacht een Jobi en Mollie zoom ten huwelijk dingetje nu wel.
Oh ja, volgend jaar dan maar.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik ben een behoorlijk eind wandelen maar ik denk dat je het over het aanzoek voor Here comes the Sun hebt. In dat geval gaat het feest niet door: ons bijzondere plaatje die alles te maken heeft met onze relatie en verloving is Maan, en die is helaas al geweest
Oke mijn relatie tot oliebollen is nu echt definitief naar de kloten.quote:
Ik vind het ook echt een naar plaatje somehowquote:Op donderdag 31 december 2020 16:07 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oke mijn relatie tot oliebollen is nu echt definitief naar de kloten.
Jaquote:Op donderdag 31 december 2020 16:11 schreef Hamlapjes het volgende:
Sow, die like van Guana kwam snel
Good goan veur took'n joarquote:Op donderdag 31 december 2020 15:57 schreef Dave het volgende:
Nou ja, eigenlijk zeggen ze meestal "de beste wens'n".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |