Beetje toch wel Paulquote:
Hey SBEquote:Op donderdag 31 december 2020 11:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En een cameo van Huub Stapel als liftmonteur (Uit de film de lift).
Nee! Ik wilde wel investeren in ons! Maar nu niet meer! Ik blijf niet aan de gang!quote:
Luisteren is niet je sterkte kant bleek uit het functioneringsgesprek metquote:Op donderdag 31 december 2020 11:49 schreef Paul het volgende:
[..]
JAWEL, MAAR IK HEB EEN HALF JAAR GEINVESTEERD IN MRSLOVE MAAR HET MOET WEL VAN 2 KANTEN KOMEN!
Je hebt je de laatste maanden echt wel netjes gedragen wat vrouwen betreft.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee! Ik wilde wel investeren in ons! Maar nu niet meer! Ik blijf niet aan de gang!
Maakt niet uit, ik heb de ware al gevonden!quote:Op donderdag 31 december 2020 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt je de laatste maanden echt wel netjes gedragen wat vrouwen betreft.
Maar wat er niet in zit zit er niet in Paul
MrsL heeft aandacht genoeg van de mannen hier, die wilt zich niet binden
Jammeren, slijmen, claimen en nogmaals janken...doe je goed.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:49 schreef Paul het volgende:
[..]
JAWEL, MAAR IK HEB EEN HALF JAAR GEINVESTEERD IN MRSLOVE MAAR HET MOET WEL VAN 2 KANTEN KOMEN!
Daar was dat gesprek niet eens voor nodigquote:Op donderdag 31 december 2020 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Luisteren is niet je sterkte kant bleek uit het functioneringsgesprek met
@:Yvonne
Dat is mooi.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb de ware al gevonden!
Is het toch goed gekomen deze maand. Gefeliciteerdquote:Op donderdag 31 december 2020 11:57 schreef Paul het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik heb de ware al gevonden!
Ik al dagen, heel irritant. Heb je een abo om geen reclame te zien krijg je het nog door je strot geduwdquote:Op donderdag 31 december 2020 11:58 schreef Paul het volgende:
Hee ik heb opeens reclame in beeld zoeen balkje
Dank je, nu haar nog overtuigenquote:Op donderdag 31 december 2020 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het toch goed gekomen deze maand. Gefeliciteerd
Soort van,een nieuwe stalk dame.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is het toch goed gekomen deze maand. Gefeliciteerd
quote:
IK heb haar hier nog niet vaak gezien Paul zal elders moeten zoeken danquote:Op donderdag 31 december 2020 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van,een nieuwe stalk dame.
Halloooo als Mrslove gewoon eerder had gezegd dat ze niets wilde hee, maar ze verlengde het steeds tm oud en nieuwquote:Op donderdag 31 december 2020 12:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Soort van,een nieuwe stalk dame.
Ze is collega van Haags in KLBquote:Op donderdag 31 december 2020 12:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
IK heb haar hier nog niet vaak gezien Paul zal elders moeten zoeken dan
O, dan moet je maar veel gaan klagen daarquote:
Verder kan je hier de avonturen gaan volgen ONZ / Fugue fantopicquote:Op donderdag 31 december 2020 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan moet je maar veel gaan klagen daar
Ken heel de user nietquote:Op donderdag 31 december 2020 12:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Verder kan je hier de avonturen gaan volgen ONZ / Fugue fantopic
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Verder kan je hier de avonturen gaan volgen ONZ / Fugue fantopic
Dat deed jezelf hé 😅quote:Op donderdag 31 december 2020 11:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee! Ik wilde wel investeren in ons! Maar nu niet meer! Ik blijf niet aan de gang!
Is een modquote:
Nou Mrsl.............. je hield hem wel aan het lijntje..........een soort van..........quote:Op donderdag 31 december 2020 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat deed jezelf hé 😅
Maar ik wens je veel geluk met wie dan ook
Jij zei wacht tot oud en nieuwquote:Op donderdag 31 december 2020 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat deed jezelf hé 😅
Maar ik wens je veel geluk met wie dan ook
Kan bestquote:
On zichtbaar lijntjequote:Op donderdag 31 december 2020 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou Mrsl.............. je hield hem wel aan het lijntje..........een soort van..........
Omg... je meent t echt.. Niet eens een act.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Halloooo als Mrslove gewoon eerder had gezegd dat ze niets wilde hee, maar ze verlengde het steeds tm oud en nieuw
Zei ik datquote:
Ja je zei om 000 uur laat ik weten of er nog toekomst is met onsquote:
Dat moest een geheim blijvenquote:Op donderdag 31 december 2020 12:09 schreef Paul het volgende:
Ik heb goed en slecht nieuws.
Goed nieuws: Haags stopt met DTS
Slecht nieuws: @:nattekat vervangt hem voortaan
Daar had jij het over hoor, ik zei dat ik dan hier niet ben om het te laten wetenquote:Op donderdag 31 december 2020 12:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja je zei om 000 uur laat ik weten of er nog toekomst is met ons
Mag Nattekat wel hoor, dus geen slecht nieuwsquote:Op donderdag 31 december 2020 12:09 schreef Paul het volgende:
Ik heb goed en slecht nieuws.
Goed nieuws: Haags stopt met DTS
Slecht nieuws: @:nattekat vervangt hem voortaan
Ga je dan ook zoveel posten als Haagsquote:
Ik neem ontslagquote:Op donderdag 31 december 2020 12:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga je dan ook zoveel posten als Haags
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |