Snap ik ja.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet om de winst nee. Ik zal er soms even zijn maar ben er eigenlijk wel ff klaar mee. Het is mooi geweest.
Oke telegraafquote:
Ik ook bevrijdings festival in zwollequote:
quote:
Met een videoclip die in veel landen werd verboden.quote:
zo jij wisselt snel zegquote:
Snert,quote:
A, gezellig.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Oliebollen kopen en vanavond Youp van t hek kijken met @:fugue
quote:Op donderdag 31 december 2020 11:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De bikini`s in een doos stoppen en weg doen.
Ja kloptquote:Op donderdag 31 december 2020 11:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met een videoclip die in veel landen werd verboden.
Morge.
Kom maar skattiequote:
Mrslove wil niet verkeren hee en ik heb met Fugue gecamt en ja ik weet het zeker, she's the onequote:Op donderdag 31 december 2020 11:46 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zo jij wisselt snel zeg
quote:
zat de liefde van jou kant niet diep he je wisselt sneller van dame als van onderbroekquote:Op donderdag 31 december 2020 11:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Mrslove wil niet verkeren hee en ik heb met Fugue gecamt en ja ik weet het zeker, she's the one
Lekker slipequote:Op donderdag 31 december 2020 11:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snert,
maar ik ga eerst even slipen.
Lekker gezellig een bakkie met jou doenquote:
Hmmm,bij jou op de 4 zits bankquote:
JAWEL, MAAR IK HEB EEN HALF JAAR GEINVESTEERD IN MRSLOVE MAAR HET MOET WEL VAN 2 KANTEN KOMEN!quote:Op donderdag 31 december 2020 11:48 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
zat de liefde van jou kant niet diep he je wisselt sneller van dame als van onderbroek
Mario is gaan slapen die was kapoet moequote:
Liep te zeuren om te weinig coldplay in de top 2000 is het de hoogste notering ligt ie te slapenquote:
Hebben we lekker de ruimte tochquote:Op donderdag 31 december 2020 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hmmm,bij jou op de 4 zits bank
Was ook wel een harde domper he gisterenquote:Op donderdag 31 december 2020 11:49 schreef Paul het volgende:
[..]
JAWEL, MAAR IK HEB EEN HALF JAAR GEINVESTEERD IN MRSLOVE MAAR HET MOET WEL VAN 2 KANTEN KOMEN!
Gwn een player ben jequote:Op donderdag 31 december 2020 11:49 schreef Paul het volgende:
[..]
JAWEL, MAAR IK HEB EEN HALF JAAR GEINVESTEERD IN MRSLOVE MAAR HET MOET WEL VAN 2 KANTEN KOMEN!
Het is gewoon een actquote:
En een cameo van Huub Stapel als liftmonteur (Uit de film de lift).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |