Ja dit best wel algemeen bekend.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:19 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
nummer was voor melvin
Hey Mikeyquote:
Ik ga The Mask singers kijken vind ik altijd wel leukquote:Op donderdag 31 december 2020 11:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Wij niet; dan moet ik om de halve minuut pauzeren om uit te leggen wat hij net precies gezegd heeft en waar het betrekking op heeft.
Met Bert Visscher is het veel makkelijker; da's gewoon naar een druk mannetje kijken die raar loopt te doen en af en toe vertalen wat-ie zegt!
Wij gaan Veronica kijken; een hoop klassieke films achter elkaar.
quote:
Dat zie jij weer.quote:
Ik ken veel BN'ers niet eens, en mevrouw ToT kent er al helemaal niks van!quote:Op donderdag 31 december 2020 11:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ga The Mask singers kijken vind ik altijd wel leuk
Echtquote:Op donderdag 31 december 2020 11:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
hey mazikeen dankzij jou heb ik mijn tommy pakket nu opnieuw gehad thnxxxx
Ik vind zonder krenten ook meelballenquote:Op donderdag 31 december 2020 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hou er niet zo van, meelballen vind ik het
IK ga voor de appelbeignets Maar dan wel de zelfgemaakte
ik hou niet van appelsquote:Op donderdag 31 december 2020 11:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik ga me vol storten op de appelbeignets vanavond.
pics?quote:Op donderdag 31 december 2020 11:25 schreef Haags het volgende:
Mijn kop is weer bijgewerkt jongens. Even de tondeuse eroverheen en ik heb weer een frisse look
Is elk jaar hetzelfde.quote:
Ik moet mijn dagelijkse portie fruit eten van de dokter dus het was of een hele appeltaart of 8 appelbeignets vanavond. @dud0rquote:Op donderdag 31 december 2020 11:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
EchtSuper
[..]
Ik vind zonder krenten ook meelballen
Moeten wel rozijnen in zitten.
En ik eet heel de dag niet heDit was mijn brunch. Vanavond bij de koffie nog 2 oliebollen en dan voor de rest weer hapjes.
[..]
ik hou niet van appels
Heyheyquote:
quote:
Tot hoe laat duurt dit dan?quote:
quote:Op donderdag 31 december 2020 11:30 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik moet mijn dagelijkse portie fruit eten van de dokter dus het was of een hele appeltaart of 8 appelbeignets vanavond. @:dud0r
De nr1quote:
Nice.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:31 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
Ik ga dat vabavond doen, fruit tot mij nemen..... vloeibaar fruit
Ik ken er ook heel veel niet. Maar vind het altijd wel leuk om te kijken. Ondertussen een spelletje doen en DTSsen en voor he tweet is het tijd om naar bed te gaan om in het nieuwe jaar wakker te wordenquote:Op donderdag 31 december 2020 11:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ken veel BN'ers niet eens, en mevrouw ToT kent er al helemaal niks van!Daarom is het voor ons niet zo interessant.
Wel een paar pogingen gewaagd en als we wat meer kennis van BN'ers hadden, was het misschien wel leuk geweest.
Ga jij nog wat leuks doen vandaag?quote:
Ik hou niet van krentenquote:Op donderdag 31 december 2020 11:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
EchtSuper
[..]
Ik vind zonder krenten ook meelballen
Moeten wel rozijnen in zitten.
En ik eet heel de dag niet heDit was mijn brunch. Vanavond bij de koffie nog 2 oliebollen en dan voor de rest weer hapjes.
[..]
ik hou niet van appels
Goeie smaakquote:
Maar ik wou juist omhoog.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
And then we all go down together!!
Nr1 is de plaats niet de tijdquote:
O dan ben je de avond wel doorquote:
Oliebollen kopen en vanavond Youp van t hek kijken met @Fuguequote:Op donderdag 31 december 2020 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij nog wat leuks doen vandaag?
De bikini`s in een doos stoppen en weg doen.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij nog wat leuks doen vandaag?
Nog bedoel je, is toch meestal sochtends druk hee? Ik had maar besteldquote:Op donderdag 31 december 2020 11:36 schreef aloa het volgende:
Stond nu al een rij bij de oliebollenkraam
Hele dag door hier heequote:Op donderdag 31 december 2020 11:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Nog bedoel je, is toch meestal sochtends druk hee? Ik had maar besteld
Niet om de winst nee. Ik zal er soms even zijn maar ben er eigenlijk wel ff klaar mee. Het is mooi geweest.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Doe jij volgende maand mee met dts?
#dtv
ik ga zo kijken hee. Maar ik mag naar de afhaalbaliequote:
BREKENDDDDDDDDDDDDquote:Op donderdag 31 december 2020 11:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet om de winst nee. Ik zal er soms even zijn maar ben er eigenlijk wel ff klaar mee. Het is mooi geweest.
Hee wat cool heequote:Op donderdag 31 december 2020 11:38 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ga zo kijken hee. Maar ik mag naar de afhaalbalie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |