Ik hou niet van krentenquote:Op donderdag 31 december 2020 11:29 schreef Mazikeen het volgende:
[..]
EchtSuper
[..]
Ik vind zonder krenten ook meelballen
Moeten wel rozijnen in zitten.
En ik eet heel de dag niet heDit was mijn brunch. Vanavond bij de koffie nog 2 oliebollen en dan voor de rest weer hapjes.
[..]
ik hou niet van appels
Goeie smaakquote:
Maar ik wou juist omhoog.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
And then we all go down together!!
Nr1 is de plaats niet de tijdquote:
O dan ben je de avond wel doorquote:
Oliebollen kopen en vanavond Youp van t hek kijken met @Fuguequote:Op donderdag 31 december 2020 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij nog wat leuks doen vandaag?
De bikini`s in een doos stoppen en weg doen.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga jij nog wat leuks doen vandaag?
Nog bedoel je, is toch meestal sochtends druk hee? Ik had maar besteldquote:Op donderdag 31 december 2020 11:36 schreef aloa het volgende:
Stond nu al een rij bij de oliebollenkraam
Hele dag door hier heequote:Op donderdag 31 december 2020 11:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Nog bedoel je, is toch meestal sochtends druk hee? Ik had maar besteld
Niet om de winst nee. Ik zal er soms even zijn maar ben er eigenlijk wel ff klaar mee. Het is mooi geweest.quote:Op donderdag 31 december 2020 11:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Doe jij volgende maand mee met dts?
#dtv
ik ga zo kijken hee. Maar ik mag naar de afhaalbaliequote:
BREKENDDDDDDDDDDDDquote:Op donderdag 31 december 2020 11:38 schreef Haags het volgende:
[..]
Niet om de winst nee. Ik zal er soms even zijn maar ben er eigenlijk wel ff klaar mee. Het is mooi geweest.
Hee wat cool heequote:Op donderdag 31 december 2020 11:38 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ga zo kijken hee. Maar ik mag naar de afhaalbalie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |