Verder kan je hier de avonturen gaan volgen ONZ / Fugue fantopicquote:Op donderdag 31 december 2020 12:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dan moet je maar veel gaan klagen daar
Ken heel de user nietquote:Op donderdag 31 december 2020 12:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Verder kan je hier de avonturen gaan volgen ONZ / Fugue fantopic
quote:Op donderdag 31 december 2020 12:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Verder kan je hier de avonturen gaan volgen ONZ / Fugue fantopic
Dat deed jezelf hé 😅quote:Op donderdag 31 december 2020 11:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee! Ik wilde wel investeren in ons! Maar nu niet meer! Ik blijf niet aan de gang!
Is een modquote:
Nou Mrsl.............. je hield hem wel aan het lijntje..........een soort van..........quote:Op donderdag 31 december 2020 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat deed jezelf hé 😅
Maar ik wens je veel geluk met wie dan ook
Jij zei wacht tot oud en nieuwquote:Op donderdag 31 december 2020 12:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat deed jezelf hé 😅
Maar ik wens je veel geluk met wie dan ook
Kan bestquote:
On zichtbaar lijntjequote:Op donderdag 31 december 2020 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou Mrsl.............. je hield hem wel aan het lijntje..........een soort van..........
Omg... je meent t echt.. Niet eens een act.quote:Op donderdag 31 december 2020 12:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Halloooo als Mrslove gewoon eerder had gezegd dat ze niets wilde hee, maar ze verlengde het steeds tm oud en nieuw
Zei ik datquote:
Ja je zei om 000 uur laat ik weten of er nog toekomst is met onsquote:
Dat moest een geheim blijvenquote:Op donderdag 31 december 2020 12:09 schreef Paul het volgende:
Ik heb goed en slecht nieuws.
Goed nieuws: Haags stopt met DTS
Slecht nieuws: @:nattekat vervangt hem voortaan
Daar had jij het over hoor, ik zei dat ik dan hier niet ben om het te laten wetenquote:Op donderdag 31 december 2020 12:10 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja je zei om 000 uur laat ik weten of er nog toekomst is met ons
Mag Nattekat wel hoor, dus geen slecht nieuwsquote:Op donderdag 31 december 2020 12:09 schreef Paul het volgende:
Ik heb goed en slecht nieuws.
Goed nieuws: Haags stopt met DTS
Slecht nieuws: @:nattekat vervangt hem voortaan
Ga je dan ook zoveel posten als Haagsquote:
Ik neem ontslagquote:Op donderdag 31 december 2020 12:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ga je dan ook zoveel posten als Haags
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |