Dan wel op het Supercars circuit... Die kink vanaf Bartels Rd lijkt me kicken. Of doortrekken naar Botanic.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:00 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Doe m ook maar op Adelaïde
Dikke prima inderdaad!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Portimao zou echt perfect zijn.
Dan wordt ie wel heel erg kort. Ik vond de F1 track echt te gek. Ik zit nog regelmatig op Streetview te kijken naar de karakteristieke gebouwen naast de baan.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 11:07 schreef TagForce het volgende:
[..]
Dan wel op het Supercars circuit... Die kink vanaf Bartels Rd lijkt me kicken. Of doortrekken naar Botanic.
Mja... Op het F1 circuit van weleer zit die kink er niet in. Maar als je hem doortrekt naar Botanic Rd (1 straat verder naar het noorden dan het oorspronkelijke circuit), dan zit er wel weer een redelijke kink in.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 12:38 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dan wordt ie wel heel erg kort. Ik vond de F1 track echt te gek. Ik zit nog regelmatig op Streetview te kijken naar de karakteristieke gebouwen naast de baan.
Ben je serieus?quote:Op dinsdag 12 januari 2021 10:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hopelijk komt GP van China niet meer terug op de kalender. Dankzij die Chinezen hebben we deze pandemie. Dus laat ze er maar voor boeten.
Portimao en Imola is goed om terug op de kalender te hebben
Wel raar dat onderzoekers van WHO het land niet in mogen om te onderzoeken hoe dit virus ontstaan is. Maar dat is een andere discussie die niet geschikt voor deze subforum.quote:
Volgens mij heeft hij een knappe buurvrouw.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:44 schreef Gehrman het volgende:
Grosjean heeft een foto gepost van zijn hand zonder het verband: https://www.instagram.com/p/CJ8fHRsJi7m
Echt een behoorlijke brandwond
Dat is zeker raar, maar het gaat mij meer om dat je het niet meer mogen houden van een GP als passende straf voor het veroorzaken (wie/hoe/waarom het veroorzaakte heeft laten we even buiten beschouwing) van een pandemie vindt.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel raar dat onderzoekers van WHO het land niet in mogen om te onderzoeken hoe dit virus ontstaan is. Maar dat is een andere discussie die niet geschikt voor deze subforum.
Het origineel liep toch door Rundle Road en van daar naar de Dequetteville terrace? Dan had je ook een knikje erin en was het lange rechte stuk ook wat langer. Daarbij kwam je dan langs he prachtige Adelaïde Fruit Produce Exchange gebouw aan East Terracequote:Op dinsdag 12 januari 2021 13:17 schreef TagForce het volgende:
[..]
Mja... Op het F1 circuit van weleer zit die kink er niet in. Maar als je hem doortrekt naar Botanic Rd (1 straat verder naar het noorden dan het oorspronkelijke circuit), dan zit er wel weer een redelijke kink in.
Ik zou het schenden van mensenrechten op grote schaal een betere reden vinden. Miljoenen Oeigoeren zitten in kampen. En Hongkong is niet meer democratisch dankzij Xi. Ook Jeddah mag wat mensenrechten betreft van de kalender.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:16 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat is zeker raar, maar het gaat mij meer om dat je het niet meer mogen houden van een GP als passende straf voor het veroorzaken (wie/hoe/waarom het veroorzaakte heeft laten we even buiten beschouwing) van een pandemie vindt.
Yups. Mijn voorstel is om nog een stukje rechtdoor te rijden op de East Terrace, en daarna rechtsaf Botanic Rd op. Dan hebben ze nog een aanloopje naar dat knikje naar links waardoor die interessanter wordt. Ze kunnen ook een stukje vanaf Rundle afsnijden om er een bloedsnelle bocht van te maken, maar eigenlijk moet de bocht vanaf Bartels Rd naar Dequetteville Terrace behouden blijvenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Het origineel liep toch door Rundle Road en van daar naar de Dequetteville terrace? Dan had je ook een knikje erin en was het lange rechte stuk ook wat langer. Daarbij kwam je dan langs he prachtige Adelaïde Fruit Produce Exchange gebouw aan East Terrace
En Rusland en de VS en nog wel een paar. Maar de genoemde landen staan in de top 10 van Amnesty.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:40 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik zou het schenden van mensenrechten op grote schaal een betere reden vinden. Miljoenen Oeigoeren zitten in kampen. En Hongkong is niet meer democratisch dankzij Xi. Ook Jeddah mag wat mensenrechten betreft van de kalender.
Ook een interessante optie ja! Blijft eeuwig zonde dat de GP zo nodig naar Victoria moest. Max zegt niet zo van stratencircuits te houden, maar ik weet zeker dat hij Adelaide zou kunnen waarderen.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:49 schreef TagForce het volgende:
[..]
Yups. Mijn voorstel is om nog een stukje rechtdoor te rijden op de East Terrace, en daarna rechtsaf Botanic Rd op. Dan hebben ze nog een aanloopje naar dat knikje naar links waardoor die interessanter wordt. Ze kunnen ook een stukje vanaf Rundle afsnijden om er een bloedsnelle bocht van te maken, maar eigenlijk moet de bocht vanaf Bartels Rd naar Dequetteville Terrace behouden blijven
Ziet er heftig uit, maar ik had het eigenlijk nog erger verwacht toen ik hem met die verbanden zag de dag na het ongeluk.quote:
die heeft echt geluk gehad dat het hierbij is geblevenquote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:21 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ziet er heftig uit, maar ik had het eigenlijk nog erger verwacht toen ik hem met die verbanden zag de dag na het ongeluk.
Zou erg zonde zijn. Komt daar dan straks China voor in de plaats..quote:Op woensdag 13 januari 2021 08:53 schreef Starflyer het volgende:
Brazilië staat al weer op losse schroeven. Het contract van Sao Paulo met de promotor is door een rechter stopgezet omdat er geen aanbesteding is gedaan terwijl er veel publiek geld mee gemoeid is.
https://www.motorsportwee(...)-formula-1-contract/
ik heb het lokaal ook even gelezen maar het schijnt mee te vallen, ze schijnen alle gevraagde documentatie te kunnen overleggenquote:Op woensdag 13 januari 2021 13:49 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Zou erg zonde zijn. Komt daar dan straks China voor in de plaats..
quote:a prefeitura de São Paulo informou que não foi intimada, mas que “prestará todos os esclarecimentos assim que for oficialmente comunicada da decisão”.
Dat zou mooi zijn.quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het lokaal ook even gelezen maar het schijnt mee te vallen, ze schijnen alle gevraagde documentatie te kunnen overleggen
[..]
totdat het een rechter uit Rio blijkt te zijn die wat bijverdienste heeft...quote:Op woensdag 13 januari 2021 13:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb het lokaal ook even gelezen maar het schijnt mee te vallen, ze schijnen alle gevraagde documentatie te kunnen overleggen
[..]
quote:Op woensdag 13 januari 2021 15:35 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
totdat het een rechter uit Rio blijkt te zijn die wat bijverdienste heeft...
Je weet het nooit daarquote:
quote:Op woensdag 6 januari 2021 19:11 schreef Gezicht het volgende:
https://wtf1.com/post/rich-energy-claim-its-coming-back-to-f1/Gaat lastig als ze failliet verklaard worden. Het bedrijf is op dit moment in liquidatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://find-and-update.c(...).uk/company/09791667No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
krijg je ervan, als je die hoeren neukt.quote:Op donderdag 14 januari 2021 15:55 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
En de volgende internationale vakantieganger (Dubai) meldt zich positief.
"I hope you are all staying safe" als in: Blijven jullie veilig thuis, dan kan ik feest vieren in Dubai.
Ja? Heeft ie betaald om te batsen? Vertel.quote:Op donderdag 14 januari 2021 16:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
krijg je ervan, als je die hoeren neukt.
de basis voor de turborakkettenquote:Op donderdag 14 januari 2021 12:36 schreef Starflyer het volgende:
De zwarte livery is een verwijzing naar de A500, de eerste F1 wagen van Alpine uit 1975/6, wat later resulteerde in de Renault RS01. De nieuwe F1 wagen krijgt de aanduiding A521.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2021 13:29 schreef ondeugend het volgende:
De team communicatie tijdens het Hungary crash evenement van Max
Dankzij de F1 is er aandacht voor en zal de situatie verbeteren!!quote:Op dinsdag 12 januari 2021 14:40 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ik zou het schenden van mensenrechten op grote schaal een betere reden vinden. Miljoenen Oeigoeren zitten in kampen. En Hongkong is niet meer democratisch dankzij Xi. Ook Jeddah mag wat mensenrechten betreft van de kalender.
Hamilton is zich nog steeds aan het inlezen over de misstanden?quote:Op zondag 17 januari 2021 12:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Dankzij de F1 is er aandacht voor en zal de situatie verbeteren!!
In dezelfde categorie als de rijders die het hele seizoen hun mond vol hebben gehad over COVID en regels en "I hope you are all staying safe", en oh wacht.. sinds deze week is Gasly ook op vakantie in Dubai.quote:Op zondag 17 januari 2021 12:15 schreef fathank het volgende:
[..]
Dankzij de F1 is er aandacht voor en zal de situatie verbeteren!!
Vind ik ook.quote:Op woensdag 20 januari 2021 20:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Kan aan mij liggen, maar hij straalt op dit moment een blijdschap uit die ik al een hele tijd niet meer bij hem heb gezien. En ook wel terecht natuurlijk...
Absoluut. Die heeft een engeltje op zn schouder gehad.quote:Op dinsdag 12 januari 2021 17:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
die heeft echt geluk gehad dat het hierbij is gebleven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |