Hij betaalt genoeg belasting in het VK. Alleen misschien niet zoveel als gewenst.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heeft lang genoeg geduurd, zal toch een beetje te maken hebben met het feit dat hij geen belastingbetaler in het VK is.
https://drivetribe.com/p/(...)RQNmarSHi-B6-Xt1XhaQquote:'What people don’t realise is that I pay tax here, but I don’t earn all my money here,' he told the Sunday Times Style magazine.
Lekker verongelijkt doen terwijl groot gedeelte via Isle of Man looptquote:Op donderdag 31 december 2020 11:08 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Hij betaalt genoeg belasting in het VK. Alleen misschien niet zoveel als gewenst.
[..]
https://drivetribe.com/p/(...)RQNmarSHi-B6-Xt1XhaQ
Dat moet wel een heel kort filmpje zijn danquote:
Hoogtepuntje: 3:33quote:Op donderdag 31 december 2020 17:50 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat moet wel een heel kort filmpje zijn dan
Gaaf dit, ga ik straks ff goed voor zitten.quote:Op donderdag 31 december 2020 15:13 schreef ETA het volgende:
Om de winterbreak door te komen, omgezet naar 50fps en een tikje kleur toegevoegd:
jammer geen liveryquote:
BWT is dan ook geen titelsponsor meer en het is sowieso maar de vraag of ze komend jaar nog op de auto te zien zijn.quote:
ik kwam tot hetzelfde aantalquote:Op zondag 3 januari 2021 19:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Your score: 13 / 20
Just off the podium!
Hoeveel had jij?quote:
Dan gok ik Williams,quote:Op vrijdag 1 januari 2021 15:51 schreef Fer het volgende:
BWT lijkt mij wel terug te komen. Ze waren heel tevreden over de resultaten van de sponsering.
BWT Haas
BWT Williams
BWT McLaren
BWT Redbull
?
Australië heeft nu geen corona. Dan neem je denk ik nog minder risico.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:49 schreef Marcoss het volgende:
En toch zou je zeggen dat de "F1-bubbel" zich wel redelijk bewezen heeft vorig jaar.. Ik kan me voorstellen dat er races zijn (zoals Zandvoort) die enkel door willen gaan met publiek, dan is uitstel/afstel logisch, maar volgens mij waren ze in Australië sowieso al van plan zonder publiek te racen.
Uitstel van de race zou wel leuk worden trouwens, met deze overvolle kalender is er amper een vrij weekend over en zo'n vrij weekend zit nu vaak tussen meerdere races achter elkaar, als Australië daar nog tussen komt, wordt het echt druk
Het is ook een stratencircuit dus de vraag is ook hoe bereid de stad/bewoners van Melbourne zouden zijn om het verkeer om te gooien zonder dat ze daar aan kunnen verdienen.quote:Op maandag 4 januari 2021 16:49 schreef Marcoss het volgende:
En toch zou je zeggen dat de "F1-bubbel" zich wel redelijk bewezen heeft vorig jaar.. Ik kan me voorstellen dat er races zijn (zoals Zandvoort) die enkel door willen gaan met publiek, dan is uitstel/afstel logisch, maar volgens mij waren ze in Australië sowieso al van plan zonder publiek te racen.
Uitstel van de race zou wel leuk worden trouwens, met deze overvolle kalender is er amper een vrij weekend over en zo'n vrij weekend zit nu vaak tussen meerdere races achter elkaar, als Australië daar nog tussen komt, wordt het echt druk
Zijn eisen zijn nogal gortig, ik zou hem inruilen voor Russell.quote:Op maandag 4 januari 2021 18:12 schreef THEFXR het volgende:
kan je betten, wanneer HAM gaat tekenen?
quote:Voormalig Formule 1-coureur Albon maakt opwachting in vernieuwde DTM
AUTOSPORT - De DTM gaat volledig op de schop. De dure exclusieve prototypes van de fabrieken verdwijnen en maken plaats voor GT-3 auto's. In plaats van fabrieksteams staan er komend seizoen klantenteams op de grid. Grote namen uit de Formule 1 als Alexander Albon en Robert Kubica zullen aan de start verschijnen.
Zou haar best wel willen slaan.quote:Op maandag 4 januari 2021 19:22 schreef DKUp het volgende:
Davina Michelle doet weer het nummer van de F1 Zandvoort GP.
Beat Me Remix of een nieuw nummer![]()
![]()
DTF and nothing else!quote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:44 schreef shiz het volgende:
hehe, gelukkig niet 'PH-DNF', wat kunnen we er dan van maken 'did truly finish'?Of gewoon voor 'down to fuck' natuurlijk.
![]()
Ik zie geen blackface, maar jankers gonna jank.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 13:33 schreef opreis het volgende:
Potentiële rel incoming. Sainz heeft iets gepost met een blackface erin
https://streamable.com/5vwmlr
Don’t trust Ferrariquote:Op dinsdag 5 januari 2021 10:44 schreef shiz het volgende:
hehe, gelukkig niet 'PH-DNF', wat kunnen we er dan van maken 'did truly finish'?Of gewoon voor 'down to fuck' natuurlijk.
![]()
quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:16 schreef Gezicht het volgende:
Lando Norris heeft positief getest voor Covid
Opgelopen op vakantie in Dubai. Dus krijgt nu allemaal stront over zich heen op Twitter.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zolang ie er niet al te veel last van krijgt kun je in ieder geval stellen dat de timing niet verkeerd is. Evengoed beterschap Lando.
Dat is wel een flinke koerswijziging voor Williams: het zelf kunnen bouwen van de versnellingsbak leek wel in beton gegoten voor ze. Evengoed wel een logische keuze.quote:Williams have announced that they are expanding their technical collaboration with world champions Mercedes from 2022, with the team set to use gearboxes supplied by the Silver Arrows in addition to other transferable components.
Geen idee wat de regels in Dubai zijn, maar als ik hem was geweest had ik zeker niet op twitter verkondigd 14 dagen in isolatie te gaan. Als hij na 7 dagen weer beter is (24u klachtenvrij) kan hij nog onnodig een week in isolatie zitten.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 15:24 schreef beantherio het volgende:
[..]
[ twitter ]
Zolang ie er niet al te veel last van krijgt kun je in ieder geval stellen dat de timing niet verkeerd is. Evengoed beterschap Lando.
Voor Frank Williams (en Patrick Head) wel ja. De nieuwe eigenaren denken daar gelukkig iets anders over.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:14 schreef beantherio het volgende:
Williams to increase technical partnership with Mercedes from 2022
[..]
Dat is wel een flinke koerswijziging voor Williams: het zelf kunnen bouwen van de versnellingsbak leek wel in beton gegoten voor ze. Evengoed wel een logische keuze.
Bij een positieve test 14 dagen in isolatiequote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:53 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Geen idee wat de regels in Dubai zijn, maar als ik hem was geweest had ik zeker niet op twitter verkondigd 14 dagen in isolatie te gaan. Als hij na 7 dagen weer beter is (24u klachtenvrij) kan hij nog onnodig een week in isolatie zitten.
Williams dichter bij Mercedes. Haas dichter bij Ferrari. Ik zie weinig kans op een technical partner voor Renault. Die zullen het alleen moeten doen en dat is slecht voor hun ontwikkeling.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 16:14 schreef beantherio het volgende:
Williams to increase technical partnership with Mercedes from 2022
[..]
Dat is wel een flinke koerswijziging voor Williams: het zelf kunnen bouwen van de versnellingsbak leek wel in beton gegoten voor ze. Evengoed wel een logische keuze.
Het zal voor Mercedes ook vooral de vraag zijn af het "merk Hamilton" waard is. Puur voor het kampioenschap kun je met een andere coureur ook wel af.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:47 schreef Peterselieman het volgende:
Dat is wel gigaveel vergeleken met de rest. Ik kan me voorstellen dat dit zelfs voor Mercedes te gortig is
Ik kan dit niet traceren. Waar komt dit vandaan?quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:41 schreef THEFXR het volgende:
HAM zijn eisen:
The AMG One retails price: $2.7m,
10% of 2019 prize money for Mercedes: $17.7m.
Lewis wants $35.5m a year + around $17.7m championship bonus + one off signing bonus of $2.7. We are looking $55+ per season.
He is reported on $42m now on forbes list.
ik heb het van een ander forum vandaan, dit is natuurlijk niet te controleren, want de onderhandelingen door zijn manager is nog gaande.quote:Op dinsdag 5 januari 2021 22:52 schreef beantherio het volgende:
[..]
Ik kan dit niet traceren. Waar komt dit vandaan?
Als het waar is dan zou ik het in de huidige tijd niet echt gepast vinden. Er is een crisis gaande waarbij massa's mensen hun baan verliezen + Formule 1 probeert juist flink in de kosten te snijden. Mercedes zal evengoed moeilijk kunnen weigeren.
jammer dat we daar ook dit jaar weer niet achter komenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:36 schreef vosss het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)e-zou-het-beter-doen!
quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:33 schreef vosss het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)-eerder-in-2021.html![]()
![]()
![]()
![]()
Niemand speelt een beter slaafje.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
jammer dat we daar ook dit jaar weer niet achter komen
Beste besluit van de afgelopen jaren dit.quote:
was het maar spelen, ik heb niet het idee dat hij inhoudt.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Niemand speelt een beter slaafje.
Wat beter doen? Slaaf zijn? Denk dat andere coureurs dat idd niet beter doen.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:36 schreef vosss het volgende:
Dat zou wel beter zijn. Hoewel het van mij ook in de ochtend mag, zodat je nog wat aan je middag hebt. Of in de avond, zodat de kinderen op bed liggenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:33 schreef vosss het volgende:
https://www.gpblog.com/nl(...)-eerder-in-2021.html![]()
![]()
![]()
![]()
Dus omdat jij kinderen hebt mag de rest niet meer uitslapen?quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:56 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Dat zou wel beter zijn. Hoewel het van mij ook in de ochtend mag, zodat je nog wat aan je middag hebt. Of in de avond, zodat de kinderen op bed liggen
2 uur was ook gewoon kut. Zo midden op de dag kan je vaak verder weinig met je dag. Keuze tussen bv strand en F1. Goed je kan natuurlijk op 't strand kijken met mobieltje maar 't is maar één van de vele voorbeelden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Beste besluit van de afgelopen jaren dit.
Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar de avond, uitslapen kunnen we hier ookquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus omdat jij kinderen hebt mag de rest niet meer uitslapen?
Jij bent een lekkere
F1 in de ochtend, doe ff normaal man!
Makkelijke keus toch. Gewoon F1 kijken en geen strand. Dat kan mooi in de weekenden tussen de F1quote:
Dan heb ik geen slap excuus meer om op zondagmiddag 13:00 uur mn eerste biertje los te trekkenquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:58 schreef Rianne84 het volgende:
Mijn voorkeur gaat dan ook uit naar de avond
Als Australië doorgaat moet je voor 6 uur 's ochtends uit je bedquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Dus omdat jij kinderen hebt mag de rest niet meer uitslapen?
Jij bent een lekkere
F1 in de ochtend, doe ff normaal man!
Blijft weinig van over als ze naar 25 races gaanquote:Op woensdag 6 januari 2021 09:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Makkelijke keus toch. Gewoon F1 kijken en geen strand. Dat kan mooi in de weekenden tussen de F1
Dan neem je maar een snipperdag om naar dat klotestrand te gaanquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:01 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Blijft weinig van over als ze naar 25 races gaan
dat scheelt dan weer want dat gaat niet doorquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als Australië doorgaat moet je voor 6 uur 's ochtends uit je bed
Tot twee keer toe nét op tijd terug uit de kroeg geweest voor start van het seizoen haha.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:00 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als Australië doorgaat moet je voor 6 uur 's ochtends uit je bed
Geruchten en nog geen officieel bericht. Er is ook nog plek vrij in april, dus kan op dat moment verreden worden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat scheelt dan weer want dat gaat niet door
De vraag is of in maart de kroegen in Nederland al open zijn.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:03 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Tot twee keer toe nét op tijd terug uit de kroeg geweest voor start van het seizoen haha.
mij maakt de tijd uiteindelijk niet zoveel uit, ik vond alleen die 10 minuten na het uur een beetje kinderachtig om iedereen nog even wat reclame door de neus te duwenquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:02 schreef ESF1Gamer het volgende:
Moeten die fans sinds max overwinning in 2016 straks wennen aan het nieuwe tijdstip.
Ik dacht dat het al besloten was maar dan heb ik het niet goed gelezenquote:Op woensdag 6 januari 2021 10:03 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Geruchten en nog geen officieel bericht. Er is ook nog plek vrij in april, dus kan op dat moment verreden worden.
Vooral voor de fans in de USA.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
mij maakt de tijd uiteindelijk niet zoveel uit, ik vond alleen die 10 minuten na het uur een beetje kinderachtig om iedereen nog even wat reclame door de neus te duwen
Niet besloten maar kans is groot omdat ze nu zo al moeten beslissen vanwege lange opbouw van het circuit. Itt vorig jaar kunnen ze nu echter wel nog prima kiezen om 'm later in het seizoen daar te verrijden.quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat het al besloten was maar dan heb ik het niet goed gelezen
Als ie najaar wordt verreden wordt dan geruild met 1 van de Aziatische races in het najaar?quote:Op woensdag 6 januari 2021 10:08 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Niet besloten maar kans is groot omdat ze nu zo al moeten beslissen vanwege lange opbouw van het circuit. Itt vorig jaar kunnen ze nu echter wel nog prima kiezen om 'm later in het seizoen daar te verrijden.
Behalve dan de eerste de beste rookie die in Lewis' auto stapt en hem voor kan blijven.quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:36 schreef vosss het volgende:
Jamaar in die 10 minuten hadden ze ook gewoon wat beelden vanaf het circuit kunnen laten zien. Maar dat deden ze nooit. Slap gelul van kamphues en/of extra reclame. Dan heb je niks aan die 10 minuten. Beter dus dat ze dat terugdraaien.quote:
Hij lijkt mij welquote:
Het is altijd wel ergens 2100u!quote:Op woensdag 6 januari 2021 09:59 schreef vosss het volgende:
[..]
Dan heb ik geen slap excuus meer om op zondagmiddag 13:00 uur mn eerste biertje los te trekken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |