Die film ken ik uit mijn hoofdquote:
Wheheh,, maar ook het sentiment? Het gevoel.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:25 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die film ken ik uit mijn hoofd
UIteraard, klassiek verhaal.quote:Op donderdag 31 december 2020 02:31 schreef Stray_cat het volgende:
[..]
Wheheh,, maar ook het sentiment? Het gevoel.
Kloptquote:Op donderdag 31 december 2020 02:32 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
UIteraard, klassiek verhaal.
Kut, van jou?quote:
quote:
Happy new year Hoof!!quote:
lekkahquote:
Happy new year!!quote:
Aiquote:Op vrijdag 1 januari 2021 01:34 schreef DeHovenier het volgende:
negeer het geschreeuw van de dame in t filmpje
quote:
quote:
bohquote:
quote:
Ja ik ga automatisch naar muz zoals ik de afgelopen dagen met top2000 dus poste ik maar wat ik aan het luistere nwas hierquote:
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 02:56 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja ik ga automatisch naar muz zoals ik de afgelopen dagen met top2000 dus poste ik maar wat ik aan het luistere nwas hier
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 03:07 schreef engine het volgende:
![]()
![]()
![]()
Take on meee![]()
https://live.q-dance.com/qonnect-nye-special
quote:
Lekker rustig, ben bij pa en ma geweest, oliebollen gegaptquote:Op vrijdag 1 januari 2021 04:20 schreef IxCalypso het volgende:
Mijn vriend was deze dag een nummer aan het zingen.
Decadence, decadence. Ik zei, dat nummer ken ik , maar het klopt ergens niet![]()
Ik had zo'n leuke avond, heb me doodgelachen met mijn dochter en haar ex, jullie?
Happy New Year
Lekker rustig inderdaad, heb wel wat vuurwerk hier gehoord, maar echt zoveel minder dan normaalquote:Op vrijdag 1 januari 2021 04:24 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lekker rustig, ben bij pa en ma geweest, oliebollen gegapt
Ik vermaak mij primaquote:Op vrijdag 1 januari 2021 04:20 schreef IxCalypso het volgende:
Decadence, decadence. Ik zei, dat nummer ken ik , maar het klopt ergens niet![]()
Ik had zo'n leuke avond, heb me doodgelachen met mijn dochter en haar ex, jullie?
Happy New Year
Coronabol? Heb geen tv, was t wat?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 04:27 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Lekker rustig inderdaad, heb wel wat vuurwerk hier gehoord, maar echt zoveel minder dan normaal
Ik hou ervan, maar ik ben dan ook niet specifiek een liefhebber van vuurwerk, al vond ik de coronabol op TV wel leuk gevonden
Jij ook Puzzie, zullen we wat minder ruzie maken, zoals we ons elk jaar weer voornemen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 04:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vermaak mij prima![]()
Gelukkig nieuwjaar IC![]()
Het was vuurwerk in de vorm van een corona dingetje, je weet wel, zo'n ... ik heb teveel gedronkenquote:Op vrijdag 1 januari 2021 04:29 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Coronabol? Heb geen tv, was t wat?
Lekker op de bank met m’n nieuwe gipsverband.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 04:20 schreef IxCalypso het volgende:
Happy New Year
Gips? Ben je wezen skieën?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 04:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker op de bank met m’n nieuwe gipsverband.Zoveel fijner dan kalkgips.
Gelukkig nieuwjaar, dat je ook dit jaar weer lekker vervelend mag zijn zoals alleen jij dat kan.
Achillespees volledig afgescheurd. Heb je vorige week nog op gereageerd.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 04:35 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Gips? Ben je wezen skieën?
Wat heb je gedaan, je knie nog steeds?
En ja, ik heb een gave, I know. Ik heb er meer.
De waarom toch niet?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 04:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Achillespees volledig afgescheurd. Heb je vorige week nog op gereageerd.
jesisquote:Op vrijdag 1 januari 2021 04:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Lekker op de bank met m’n nieuwe gipsverband.Zoveel fijner dan kalkgips.
Gelukkig nieuwjaar, dat je ook dit jaar weer lekker vervelend mag zijn zoals alleen jij dat kan.
Met twee krukken. Volgende week loopgips en dan mag ik m’n been een voorzichtig belasten. Als het heel erg meezit ben ik over 6 maanden helemaal de oude, zit het tegen dan kan het wel een jaar of langer duren. En bij sommige mensen komt het nooit meer helemaal goed.quote:
en nu?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 04:37 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Achillespees volledig afgescheurd. Heb je vorige week nog op gereageerd.
Zo lang. Maar wat was nou de waarom?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 04:46 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Met twee krukken. Volgende week loopgips en dan mag ik m’n been een voorzichtig belasten. Als het heel erg meezit ben ik over 6 maanden helemaal de oude, zit het tegen dan kan het wel een jaar of langer duren. En bij sommige mensen komt het nooit meer helemaal goed.
Waarom of de hoe?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 04:47 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Zo lang. Maar wat was nou de waarom?
Ik heb nooit voornemens voor een nieuw jaar...quote:Op vrijdag 1 januari 2021 04:29 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Jij ook Puzzie, zullen we wat minder ruzie maken, zoals we ons elk jaar weer voornemen?
Wilde snel opstaan en een korte sprint trekken.quote:
Terwijl ik ooit begon met dit nummer.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 04:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb nooit voornemens voor een nieuw jaar...![]()
Ik kom bewust minder op de vrijdagen , omdat ik geen zin heb in de 'alles draait om IxCalypso show'
Maar als we nou allemaal een beetje rekening met elkaar houden , en mensen niet zomaar beschuldigen of proberen neer te zetten dan moet het vast goedkomen.![]()
Opstaan en een korte sprint trekken?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 04:56 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Wilde snel opstaan en een korte sprint trekken.
Waarom het gebeurt weet men niet zeker. Wel dat het voornamelijk mannen tussen de 30 en 45 overkomt. Heb nooit eerder last van m’n achillespees gehad.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 04:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb nooit voornemens voor een nieuw jaar...![]()
Ik kom bewust minder op de vrijdagen , omdat ik geen zin heb in de 'alles draait om IxCalypso show'
Maar als we nou allemaal een beetje rekening met elkaar houden , en mensen niet zomaar beschuldigen of proberen neer te zetten dan moet het vast goedkomen.![]()
To you, my love.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 05:01 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Opstaan en een korte sprint trekken?
Naar wat?
Het feit dat ik die vrijdag reputatie heb hangt meer aan mij dan aan jullie, ik krijg de meeste shit over me heenquote:
154 kilometer op krukken.quote:
Ik weet niet hoe je daar bij komt , maar nee ,.er begon helemaal niets met dat nummerquote:Op vrijdag 1 januari 2021 05:00 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Terwijl ik ooit begon met dit nummer.
En toen dacht iedereen, wat een leuke binnenkomer.
Ik hou niet van ruzie, helemaal niet, al lijkt dat vaak van wel omdat ik nogal veel praat als ik er ben (en dat is niet gewenst in dit topic), en ietwat anders denk en dat ook duidelijk laat blijken.
quote:Op vrijdag 1 januari 2021 05:41 schreef KillemWieft het volgende:
Misschien wel mijn favoriete Madonna nummer.
wat zou je je nabestaanden willen vertellen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 05:50 schreef IxCalypso het volgende:
Ik laat liever een chaotische nalatenschap na dan geen
Zal ik je een geheimpje verklappen?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 05:48 schreef IxCalypso het volgende:
Mocht ik ooit onverwacht overlijden dan hebben internet nabestaanden (is dat een woord? iig leuke stories over mij)
Niks eigenlijk, ze kennen me welquote:Op vrijdag 1 januari 2021 05:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
wat zou je je nabestaanden willen vertellen?
Duh.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 06:02 schreef IxCalypso het volgende:
Oh hey Killem, ik had niet eens een ban na vorige week
Vorige week zei je nog iets anders.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 06:07 schreef KillemWieft het volgende:
Ik heb nog nooit een TR aangemaakt. Zal ik ook nooit doen.
Omdat ik vervelend kan zij als niemand anders dat kan ^^quote:Op vrijdag 1 januari 2021 06:07 schreef KillemWieft het volgende:
Braaf hoorquote:Op vrijdag 1 januari 2021 06:07 schreef KillemWieft het volgende:
Mijn naam is Legioen, want wij zijn met velen.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 06:09 schreef IxCalypso het volgende:
Of deel je jouw account met meerderen?
Ik heb heel Limburg achter me staanquote:Op vrijdag 1 januari 2021 06:12 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mijn naam is Legioen, want wij zijn met velen.
Er zijn op dit topic 3 mensen waar ik elke keer weer mee in de clinch lig.quote:
Bij Limburg denk ik aan dit soort families:quote:Op vrijdag 1 januari 2021 06:13 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Ik heb heel Limburg achter me staan![]()
How come?quote:Op vrijdag 1 januari 2021 06:17 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Bij Limburg denk ik aan dit soort families:
Nee hoor.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 06:18 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
blijft nog steeds een klote-opmerking
Zie de Limburg opmerking hierboven.quote:Op vrijdag 1 januari 2021 06:19 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee hoor.
Killem kan wel wat hebben, hij deelt ook graag uit.
Je liedje slaat niet aan omdat Snelle.quote:
ah okquote:Op vrijdag 1 januari 2021 06:19 schreef IxCalypso het volgende:
[..]
Nee hoor.
Killem kan wel wat hebben, hij deelt ook graag uit.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |