Het kan dus wel?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:13 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, ook dat kan natuurlijk niet.
En het idee dat het niet zou uitlekken in Nederland.
Toch blijf ik tussendoor wel gewoon m'n dingen doen. Als ik dan op de lijst terugkijk en zie dat ik een fantastisch liedje gemist heb, dan check ik 'm gewoon op YouTube of Spotifyquote:Op donderdag 31 december 2020 10:18 schreef Guanabana het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar als je de top 2000 echt gaat volgen dan voelt het heel erg alsof je verder niks meer kan doen door de FOMOZeker deze laatste dag.
Heb dit jaar echt weinig geluisterd.
Mkay.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:18 schreef Dave het volgende:
[..]
Een Facebook achtig site, waarop alleen je echte fans zich kunnen abonneren, en waarbij je KPD content mag plaatsen.
FOMOquote:Op donderdag 31 december 2020 10:18 schreef Guanabana het volgende:
Allemaal leuk en aardig, maar als je de top 2000 echt gaat volgen dan voelt het heel erg alsof je verder niks meer kan doen door de FOMOZeker deze laatste dag.
Heb dit jaar echt weinig geluisterd.
Rotterdamse FEBOquote:
Dat kpd gedeelte ook ja?quote:Op donderdag 31 december 2020 10:21 schreef Dave het volgende:
[..]
En dat deed meneer Doedens dus ook.
Ja weet ik het, misschien hebben ze juist daar zoiets ingesteld dat het niet kan. Is ook weleens zo bij streams van tv-programma's.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:20 schreef Dave het volgende:
[..]
Tuurlijk kun je screenshots maken, zelfs op Snapchat.
Ik kom niet verder dan het inlogscherm. Geen idee of dat aan m'n google of twitteraccount wil vastknopen.quote:Op donderdag 31 december 2020 10:20 schreef Strani het volgende:
[..]
Rapporteer je je bevindingen straks even? Ben ook wel benieuwd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |